Я не розумію як жити далі?
В мене вбили батька він був військовослужбовцем, мама померла від онко.
Мене здали до психлікарні.
Сестра військовослужбовець її можуть вбити і в мене серце розривається за неї від болю- зараз вона не відповідає.
В неї маленька дитина, її кинув чоловік, зрадив поки вона була в АТО з жінкою власницею турагентства і її не зупинило нічого - ні те що він сім'янин, одружений, ні наявність дитини.
Я на межі суїциду.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий вечір. Це дуже тяжко. Я вам щиро співчуваю. Земний уклін вашому батьку. Історія сестри сумна, але вам зараз варто думати про себе, відновити себе. Який у вас діагноз? Ви працюєте з психологом в психлікарні? Яку б ви хотіли допомогу?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Співчуваю вам... дуже багато чого на вас випало... на долю...
Ви тільки тримайтесь!
У вас родина війскових! Всі сильні духом!
А значить и ви сильні духом теж!
Ваш батько, напевно вас дуже любив!
А ви його!
Ви потрібні своїй родині - сестрі! її дитині!
Памятайте про це!
Це важливо!
А ким ви працювали раніше?
Що вас раніше в житті радувало? ( несподіване питання)
Чи є у вас друзі?
Росскажіть про свій біль, лікарям психіатрам - вони допоможуть - якщо ви зараз на лікуванні.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня! Співчуваю вам, така кількість втрат та травматичних ситуацій трапилась з вами. Ви осиротіли і вам доводиться тепер опиратись на себе. У сестри на жаль своя життєва історія і ви можете допомогти іншому лише після того як допоможете собі. Це зараз ваша основна задача! Справитись і одужати! У вас все таки є сестра, племінниця і ви самі в себе!
Хочеться вас підтримати і нагадати, що життя - це теж дар! Зараз у вас нелегкий затяжний період депресії, який варто лікувати та знаходити нові сенси. Суїцид - це крайня форма злості, відчаю і гніву, який не можна пред’явити світові і людина направляє цю деструкцію на себе, не робіть такого до себе, будь-ласка! Ви все таки сюди звернулись і десь всередині у вас є вогник надії, що може бути інакше.
Давайте як раз разом відшукаємо світло та щирість у вашому житті.
Розкажіть про що ви мріяли в дитинстві, які ваші цінності по життю?
Згадайте якісь історії де ви змогли і щось подолали і отримали? Поділіться і з нами і з собою силою і теплом.
Відредаговано автором 01-02-2024 13:22:38
психолог онлайн
Доброго вечора.
Хіба можна знайти слова втіхи, коли одразу не стає поруч рідних людей... Це дуже важко... І те, що відбулося з Вашою сестрою, теж важке випробовування...
Ви пишете, як Вам жити... А з ким та маленька дитина, Ваша племінниця, зараз? Хто її доглядає? Хто її виховує? Адже, Ваша сестра на фронті...
Як жити тій маленькій дитині?
Можливо, Ви зможете допомогти їй, забравши до себе?
Знаєте, коли буває дуже важко, єдине, що може врятувати - це почати турбуватися про тих, кому ще важче...
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Мене здали до психлікарні.
Можна дізнатися, який у вас діагноз і яку допомогу ви отримуєте у
цитата:
психлікарні
?