Немовлята
Всім доброго дня!
Хочу дізнатися думку фахівців щодо наступної ситуації.
Останнім часом, орієнтовно впродовж року-двох я поступово перестала спілкуватися з подругами, які нещодавно стали матусями. З деякими були конфлікти, з деякими просто спілкування припинилося. Цікавий момент саме в тому що всі вони мами маленьких дітей до року.
Також мені останнім часом сняться сни про немовлят, у деяких в мене маленька дитинка, у деяких я народжую, сни досить реалістичні, проте щодо цих дітей яких бачу в сні в мене немає відчуття що це мої діти.
Взагалі я вже мама 2 діточок шкільного віку, тому більше народжувати дітей не планую. Чому такі сни і такі співпадіння щодо припинення дружби саме з молодими матусями?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Логічно припустити, що адаптація до ролі молодої мами займає багато часу і ресурсів у Ваших подруг, тому вони менше з Вами спілкуються в цей період. Як, до речі, у Вас було з подругами, коли Ви тільки но народили своїх дітей?
Про сни чогось конкретного сказати не можу. Вочевидь, ця тема зараз займає Ваше підсвідоме, тому і транслюється у сни.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Ваша реальність і ззовні і всередині про одне і те саме - про вразливість, дітлахів, материнство.
Ваші подруги зараз мають свої задачі розвитку, які вам не цікаві чи можливо вже не актуальні. Народження дітей у снах - це творчий процес, коли ви породжуєте якісь нові частинки себе, цікаво, що ви не відчуваєте спорідненості до них, ніби навіть відчуженість. Тобто нема зв’язку ні з подругами, ні з своїми частинами. Що зараз відбувається у вашому житті? У ваших подруг є великі сенси і відповідальність, а у вас? Яка була історія вашої періоду немовляти, чи був зв’язок з мамою. Тут важко одразу зрозуміти що до чого.
Треба більше досліджувати.
психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Доброго дня. Моя Тінь!
Спочатку про тінь. Відчувається, що Ви в темі Юнгіанского аналізу. Це, справді, так?
цитата:
Хочу дізнатися думку фахівців щодо наступної ситуації.
Звернулись за правильною адресою. Свого часу писав дипломну роботу щодо сучасних методів трактування сновидінь.
цитата:
Останнім часом, орієнтовно впродовж року-двох я поступово перестала спілкуватися з подругами, які нещодавно стали матусями. З деякими були конфлікти, з деякими просто спілкування припинилося.
Важливе спостерження і деталь, яка допомогає відтворити реальність.
Дозвольте кілька питань для уточнення. З приводу чого були конфлікти?
"Просто припинилось спілкування" - а чи справді ПРОСТО? З яких причин, зазначити можете?
цитата:
Які відчуття супроводжують ці сновидіння?
Після пробудження що відчуваєте?
Як самі собі пояснюєте ці сюжети підсвідомого?
Для чого вони з'являються?
На що звертають увагу?
цитата:
тому більше народжувати дітей не планую. Чому такі сни і такі співпадіння щодо припинення дружби саме з молодими матусями?
Поміркуйте, можливо, знайдете зв'язок, необов'язково буквальний, між Вашим бажанням не народжувати і розірванням спілкуавння з матусями з немовлятами?
Зовні цей зв'язов більше, ніж очевидний.
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Доброго вечора. У Вас є раціональна причина не народжувати більше дітей на свідомому рівні. Але на рівні почуттів, бажань, страхів з Вами може відбуватись те, що Ви не усвідомлюєте. Є сенс звернутись Вам до психолога, щоб розказати більш детально свою історію та розібратись, що для Вас значить тема немовлят.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чому такі сни
Как говорил З. Фрейд: "Сновидения – это королевская дорога в бессознательное".
Следовательно, ваши сны отражают ваши скрытые потребности.
Но так как в психологии сны не трактуются буквально, то следовательно, может и не быть никакой связи с новорожденными детьми.
А вот с чем это связано конкретно, возможно будет разобраться только на индивидуальной консультации.
Потому что надо иметь больше информации о вас, вашей жизни и об этих снах.
В результате анализа также станет понятна связь этого всего с тем, что вы перестали общаться
цитата:
з подругами, які нещодавно стали матусями
Иначе можно только фантазировать о том, что с вами на самом деле происходит.
Поэтому если вы хотите разобраться в происходящем, приглашаю вас поработать со снами.
В результате вы будете точно знать, что хочет вам сказать ваше бессознательное.