чому мене вважають байдужою людиною?
в людей складається думка, що я дивлюсь з висока, що мені хтось щось винен, через активну міміку і серйозне лице, постійно з цим проблеми, що мені зробити щоб це налагодити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
в людей складається думка, що я дивлюсь з висока, що мені хтось щось винен, через активну міміку і серйозне лице
Доброго дня. А як Ви насправді ставитесь до людей? Чого від них очікуєте в цілому?
Доповнення від автора
доброго дня, максимально серйозно, на початку з не довірою,через невдалий досвід з минулими друзями, ось вчора добив друг, сказав це мені, знайомі з вересня, максимально добре ставилась. це не була дружба заради вигоди або щось в тому роді
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
максимально серйозно, на початку з не довірою,через невдалий досвід з минулими друзями
Можливо у Вас серйозний вираз обличчя, так як Ви себе відчуваєте аналогічно. Із-за недовіри до малознайомих людей тримаєте дистанцію, вони можуть це сприймати за зверхність. Якщо у Вас багато внутрішнього напруження, шукайте способи, які Вам допоможуть розслаблятись. Також на користь пішла б робота з психологом, щоб краще усвідомити, чому саме так Вас сприймають оточуючі.
цитата:
вчора добив друг, сказав це мені, знайомі з вересня, максимально добре ставилась. це не була дружба заради вигоди або щось в тому роді
Напевно, були певні ситуації, після яких друг сказав Вам це. Ви можете прояснити, чому у нього склалось таке враження, якщо хотіли б з'ясувати, що між вами відбувається.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Спробуйте записати себе на відео під час спілкування з декількома друзями чи знайомими, або краще хай це зробить хтось з друзів - попросіть самі. Впевнений, це надасть Вам досить важливу інформацію про себе та звичну форму спілкування.
Ви зможете потім переглянути ці відео та прислухатись до себе - які почуття та думки викликає у Вас ця дівчина (тобто Ви)?
Подивіться на себе як на незнайому дівчину, яку бачите вперше. Та зробіть відповідні висновки.
А опісля побачене можна пропрацювати з психологом.
Відредаговано автором 19-02-2024 02:06:14
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
через активну міміку
Если у вас присутствует активная мимика, то ваше даже и
цитата:
серйозне лице
не может постоянно выглядеть так, что вы смотрите на всех
цитата:
з висока
Потому что это - нонсенс.
цитата:
в людей складається думка
К тому же у каждого человека есть своя картина мира, через которую он и смотрит на других людей.
Это называется механизмом проекции.
То есть, тот человек, кто
цитата:
сказав це мені
говорил не о вас, а о себе.
цитата:
постійно з цим проблеми
А в чем заключается эта проблема?