Як знайти себе в житті в чим займатися?
Мене звати Анастасія. Я зараз в декреті другою дитиною. Раніше працювала вчителем, зараз розумію що на 100 % не хочу в школу… Я і речі продавала дитячі, але бачу що це все не те… як знайти себе…
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Чи є у Вашому житті такі заняття, які Вам цікаві і доставляють Вам задоволення? Що з них можна потенційно зробити своєю роботою? Які у Вас в цілому вимоги до комфортної та цікавої роботи?
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте!
Вы как для себя решили, именно с детьми не хотите работать, или организационные моменты в работе не устраивают? И вещи продавали детские, и тут есть свои организационные моменты в продажах, закупках и.т.д.
Вы в декрете с вторым ребенком, и вокруг Вас одна только тема детей, вполне возможно, что Вы устали и хотели бы переключится!
Тогда необходимо взвесить свои возможности, также ограничения, что на самом деле не можете! Взглянуть на собственные интересы, силы и ресурс!
Вы можете обратится к психологу и поисследовать сферу своей направленности.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня, Анастасіє!
цитата:
ЯК ЗНАЙТИ СЕБЕ В ЖИТТІ В ЧИМ ЗАЙМАТИСЯ?
Спочатку знайти себе... тобто шлях до себе, до своїх бажань. До своїх прагнень. До своїх уявлень про СЕБЕ.
цитата:
Я зараз в декреті другою дитиною.
Догляд за дитиною що Вам дає? Які почуття? Чи задоволені своїм актуальним положенням?
цитата:
Раніше працювала вчителем, зараз розумію що на 100 % не хочу в школу…
Зрозуміло, повернутись в школу нема бажання. Там, мабуть, навантаження, відповідальність, висока емоційна напруга - правильно?
цитата:
Я і речі продавала дитячі
Ну і як Вам було?
цитата:
але бачу що це все не те…
Тобто всередині Вас існує певний орієнтир чи еталон, за допомогою якого визначаєте - Те або НЕ те.
От і давайте спробуємо описати Ваше Те. Спочатку без конкретики, лише великими мазками про бажані відчуття, рівень свободи, творчості, на себе чи на власника, дохід і так далі.
Відредаговано автором 20-02-2024 16:10:55
психолог онлайн
Це може бути і перевтома від материнства - бо постійно з дітьми, і щось глибше.
Якщо просто перевтома, то вона згодом пройде. Тим більше, не обов'язково продовжувати працювати саме в школі. Є й інші варіанти, наприклад репетиторство - підготовка дітей до школи або підтягування дитини при її відставанні в навчанні. Головне питання: чи подобається працювати з дітьми взагалі, чи легко встановлюється контакт, чи є порозуміння? Якщо так, то варіант педагогічної роботи можна знайти.
Якщо ж ні, з дітьми складається не дуже і це не просто перевтома, то бажано пройти профорієнтаційні методики, краще в контакті з психологом, який займається профорієнтацією. При цьому уважно прислухатися до своїх почуттів, бажань - вивчати себе. Окрім цього зі спеціалістом можна бути проаналізувати Ваші здібності та схильності. А також, до чого тягнуло в дитинстві, що дуже гарно виходило? Які мали хобі та які заняття приносили задоволення?
Є ще деякі психологічні техніки, які допомагають при виборі напрямку самореалізації і які використовуються на другому етапі профорієнтації, після тестів та аналізу здібностей.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як знайти себе…
Чтобы выбрать профессию, необходимо определиться со следующим:
1. «Хочу» — определить профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. «Могу» — оценить профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности — индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности (например, темперамент).
3. «Надо» — узнать, какие профессии пользуются спросом у работодателей на рынке труда. Иначе говоря, определить что сегодня востребовано.
Если сумеете совместить «Хочу», «Могу» и «Надо» — выбор будет удачным.
Вы получите интересную и привлекательную профессию, соответствующую вашим способностям и пользующуюся спросом на рынке труда.
Для этого вам может потребоваться индивидуальная консультация.
Данная профориентационная методика проводится за 1 встречу. Дополнительно используются подсказки вашего бессознательного (специальная проективная техника).
В результате вы получите ранжированный список профессий, подходящих вам по критериям "хочу", "могу", "надо", заработной плате и в соответствии с вашим бессознательным.
Будет желание, обращайтесь!
Буду рада вам помочь.
Відредаговано автором 22-02-2024 06:56:54