Горшик
У мене є дитина хлопчик 3 роки, пісяти на горшик ходить в какати ні, що робити? Ховається і Какає в штани, порадьте будь ласка, що робити в цьому випадку, я дуже через це переживаю.........................................
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня! А з якого віку Ви стали привчати дитину до горщика? Дитина взагалі Вас слухається?
психолог онлайн
Наталия Горская
Так було з самого початку, чи син спочатку ходив на горщик, а потім різко припинив? І чи передували такій його поведінці якісь стресові події (переїзди, розлучення батьків, народження молодшого братика або сестрички)?
Якщо з медичної точки зору син здоровий (це варто спитати в лікарів, а не тут), то може мати місце регрес психіки. Коли людина поводить себе наче вона на багато років молодша, ніж насправді. Цей психологічний захист вмикається у дітей, коли вони самі почуваються незахищеними і прагнуть уваги від батьків. Разом з дитячим психологом Ви можете розібратися, чого саме не вистачає сину, що він так себе поводе.
психолог онлайн
Чому хлопчик ховається? Можливо у нього психологічний закреп?
Потрібно розбиратися.
Які у вас стосунки у сім'ї? Як давно це почалося?
А можливо дитині просто не подобається горщик. Запропонуйте дитині піти з вами в магазин і нехай хлопчик сам вибере горщик
Відредаговано автором 21-02-2024 14:40:13