РХП
Не знаю чи справді це рхп, але підозрюю, що так. В мене часті переїдання, не здорове ставлення до їжі, я ділю їжу на хорошу і погану, відчуваю провину коли їм, але все одно не можу зупинитись їсти, і потім хочу позбавитись цієї їжі, шляхом рвоти
Буває можу взагалі не їсти, бо не має апетиту, а потім знову переїдання
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Юлия Витальевна Якименко
Так, це схоже на нервову булімію.
Треба до психіатра за діагностикою і до психотерапевта, що спеціалізується конкретно на РХП, щоб налагодити стосунки з їжею та зі своїм тілом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Юлия Витальевна Якименко
Так, це РХП.
Бажана психотерапія з психологом, який працює з цією темою.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Марія Радченко
Юлия Витальевна Якименко
Згодна з колегою, у Вас типові ознаки РХП.
Так, Вам потрібен психолог. Причина - емоційна напруга, яку Ви скидаєте таким чином.
Можливо, їжа дає Вам почуття захищеності. А можливо, немає теплих взаємин з близькими людьми.
Потрібно розбиратися.
Вам чомусь некомфортно. Часто РХП - це уникнення внутрішнього болю.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Геннадіївна Горлинська
Доброго ранку!
цитата:
РХП
Схоже, що на поверхні прояви РХП.
А що в глибині?
Напевно, тривога, з якою ефективного способу впоратись, на жаль, нема.
Тому його треба віднайти, розібравшись спочатку з природою тривоги.
Що Вас турбує?
Що в житті не влаштовує - стосунки, зовнішність? Ваш варіант...?
цитата:
Ви самі з чим пов'язуєте оці "гойдалки" апетиту?
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
Поддерживаю коллег!
Обратитесь к психиатру, и психотерапевту специализирующемуся в РХП.
Не тяните время, Вам необходима помощь!