проблеми із псіхікой
Доброго дня янезнаю як мені буди
я був 2 раза у псіхолога і він вмене питав таблицю множення
я відповів нормально потім мене викликали у війско мат
я іприїхав но псіхолог той не хотів провіряти потім ми поїхали
уклініку псіхолог вмене спитав яке сьогодні число день ая незнав
івін мене від правив в псіх клініку я там здітьми спілкувався
і мені псіхолог сказав що мені нельзя вчитись ія досіх пор стою научоті в псіх больниці щомені робити підкажіть нехочу портити собі життя я ось іза оота кой проблеми не можу в луштуватись нароботу і неможу вчитись наякусь професію дякую за увагу...
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня!
Те, що Ви намагаєтеся зрозуміти, як віднайти себе у житті, вже дуже добре.
Головне, що є намір та бажання все змінити.
Якщо не виходить вчитися, отже поки потрібно зайнятися саморозвитком.
Почніть вранці кожного дня повільно, але довго бігати в парку, сквері чи тихою вуличкою. Або робіть фізичні вправи, краще також на свіжому повітрі. Почніть займатися духовними практиками:
молитви чи медитації. Якщо молитви, знайдіть в ютубі любу молитву, яка Вам подобається на слух, включайте її і, вслухаючись в голоси людей, моліться разом з ними кожного ранку. Якщо медитації, то Вам потрібно обов'язково знайти наставника. Також, я б Вам радила почати слухати лекції, наприклад, Олега Торсунова або Алакха Ніранджана - їх багато в ютубі.
Так Ви зможете розширити межі сприйняття своєї свідомості, після чого буде легше засвоювати знання, бо молитви та медитації роблять людину більш зосередженою. Удачі Вам на шляху пізнання та розвитку!
психолог онлайн
Доброго дня! Ви проходити лікування? Без нього неможливо далі рухатись.
Підтримую колегу, зараз вам потрібно адаптувати свій побут, зосередитись на саморозвитку, привести себе до форми, турбуючись про себе.
Якщо психіка розклеяна - то щось більше як навчання, робота може бути сильним потрясінням. Спочатку одне, потім інше. Можливо треба взяти декілька консультацій у психіатрів щоб перевірити діагноз та лікування.