сльози
я плачу через будь-яку дрібницю: критика, відносини і т.д не вмію стримувати емоції, якесь криве слово і я в сльози. мені 21, а плачу як дитина, я хз що робити, як контролювати, як цього позбутись. і не потрібно про синдром жертви, я не про це. це заважає роботі, дружбі і відносинам.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Добрий день. Я би не назвала критику і відносини дрібницями.
цитата:
плачу як дитина, я хз що робити, як контролювати, як цього позбутись
Якщо це ваш запит, то вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психологом, щоб дослідити причини ваших сліз та вирішити ваше питання.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
сяо, доброго часу доби!
цитата:
я плачу через будь-яку дрібницю
Як давно?
Після чого це почалося?
цитата:
якесь криве слово і я в сльози
замало інформації. Різні криві слова підіймають різні проблеми. Тож, наведіть приклад і, важливо, яку емоції у Вас це слово підняло? Якою себе відчули?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
я плачу через будь-яку дрібницю: критика, відносини і т.д не вмію стримувати емоції, якесь криве слово і я в сльози
Щоби Вам допомогти, погодьтесь, потрібно дещо уточнити.
Наприклад, хто Вас критикує та з яких причин?
А у відносинах що негативне трапляється?
За сльозами, безперечно, ховаються певні емоції. Які саме Вам не вдається стримувати - жаль до себе? образу? розгубленість? безпорадність? розпач?
цитата:
мені 21, а плачу як дитина
Що можете розповісти про своє дитинтство? Як до Вас ставились батьки? Можливо, сварили, критикували, не прислухались до Ваших бажань, не враховували Ваші почуття?
цитата:
я хз що робити, як контролювати, як цього позбутись.
Разом із психологом дослідити причини частих сліз. Відродити почуття самоцінності і здатність адекватно реагувати на події в реальному житті. Вміти об'єктивно оцінювати ситуацію і відповідно до цього діяти.
Вірте в себе і починайте шлях ефективної допомоги собі. Замість Вас, з цим завданням ніхто не впорається.
психолог онлайн
Добридень. Згодна з колегами, інформації, аби робити висновки, замало. Потрібна предметна розмова. Але мені здається це зовсім не про комплекс жертви. Це скоріше про "недоколиханість", про те, що Вам не вистачає ресурсу почуватися самодостатньою. Тут я б розпитувала про відносини у батьківській сім'ї, про те, як пройшло дитинство, якими були пологи. Будь-що могло повпливати на відношення до себе. А отут
цитата:
хз що робити, як контролювати, як цього позбутись
можливо є натяк на те, що в сім'ї не занадто багато уваги приділялося вмінню виявляти та контролювати емоції. Або, навпаки. В будь-якому разі, якщо це заважає, з цим потрібно попрацювати. Само не пройде
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю! Подібний стан для молодої жінки край неприємно. Згодна з колегами, проблем внутрішніх може бути багато. Але. Відвідвйте спочатку звичайного лікаря терапевта - опишіть свій стан, можливо, вам порекомендують здати деякі звичайні аналізи. Вітаміни. Можливо перевірити щитовидну залозу, гормони. А може просто додати легке заспокійливе. Зверніть увагу на сон та регулярність прогулянок на свіжому повітрі, спорт! З психікою можна працювати через тіло, тим паче, що зараз вона у вас і так в дуже роздратованому стані... Спочатку варто знайти природні екологічні заспокійливі засоби.
А потім приходьте на терапію ) Буду рада допомогти )
психолог онлайн
Доброго дня!
Як і написали колеги, інформації замало, щоб давати якісь більш конкретні поради, але...
Є певні припущення з приводу причини такої Вашої реакції на все.
Насправді, Всі жінки дуже емоційні та ранимі, як, власне, і діти. Але... Якщо жінка, дівчина, знаходиться в ресурсному стані, психо-емоційно наповнена, вона на більшість слів, сказаних в її бік, просто не відреагує - у неї вистачить внутрішніх сил ці слова та зауваження "переварити", безболісно для себе. Та, коли природні енергетичні ресурси по роду маленькі або організм потерпав довгий час від стресів, нервова система дуже виснажується. І тоді, найменше зауваження, або, навіть, в розмові просто необачно кинуте слово, починає неймовірно ранити. Тобто, "пробивається" енергетичний захист людини і вона стає дуже вразливою...
Як на мене, Ви зараз надзвичайно психо-емоційно виснажена, і до цього, не вмієте правильно себе відновлювати, поповнювати свої сили, внутрішні ресурси, у Вас брак знань з цього приводу.
Як давно Ви перебуваєте в такому стані? Що могло, на Вашу думку, спровокувати цей стан?
І, ще одне, на перший погляд, дивне питання, у Вас в родині є людина чи люди, які так само як і Ви, дуже ранимі та гостро реагують на зовнішні прояви інших?
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас домінує емоціонування. Так ведуть себе дітки, коли недостатньо розуміння та контейнування з боку батьків.
Розкажіть про своє дитинство і як значимі дорослі обробляли ваші емоції та почуття?
Загалом ця проблема може бути оброблена в довготривалій психотерапії, де ваші почуття будуть зв’язані і з тілом і з подіями. Може вас банально ніхто не витримував і тепер ви теж себе не витримуєте.
психолог онлайн
Є невеличке пропрацювання - перемкнутись з емоцій на логічне мислення. Коли відчуваєте, що емоції вже не контролюєте, назвіть дату, день, подивіться навколо і назвіть декілька предметів, їх колір тощо. Це допоможе збалансувати емоції і логіку. Але це тільки для стабілізації. А так краще звернутися до спеціаліста і трошки пропрацювати цю тему