Нав‛ язливі думки
Я віруюча людина. У мене нав' язливі думки стосовно того, що якась церковна святиня( святе масло, краплинка Причастя) може потрапити в статеві органи. Наприклад, в церкві мажуть лоб святим маслом, ми його розтераємо, а залишки масла можуть залишитись на одязі, на рушнику( якщо погано вмитись) і далі ця святиня може потрапити в статеві органи. Тоді у мене ніби блудні чуства до святині цієї. І я не можу спокійно спати з чоловіком. Як же? Якщо святиня потрапила в статеві органи? У мене думки, що це секс із святинею...
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Поміняйте цю схиблену і викривлену думку, яка випадково залетіла в Ваш мозок, на таку, що це секс з коханим чоловіком, освячений Богом.
Ви ж з чоловіком вінчані?
В цілому, Люда, подібні думки, як і почуття (блудні чи інші) - це прояв ОКР, а отже парафія психіатрії та психотерапії. І потребують відповідного лікування. ОКР - це обсесивно-компульсивний розлад.
Відредаговано автором 11-03-2024 18:58:39
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Люда, Вам Павел Леонідович пояснив. що у Вас ОКР. А це прояв тривожного розладу.
І справа не в святій олії. Перестанете турбуватися про олію, придумаєте щось інше.
Потрібно працювати з тривожністю, яка є причиною нав'язливих думок.
Вам потрібно звернутися до психотерапевта або психолога, який працює з тривожними розладами.
Відредаговано автором 11-03-2024 19:24:22
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора Людо!
Згодна з колегами повністю.
До всього цього додам лише одне. Як на мене, Ви дуже заплуталися в поняттях віри та релігійності, що і спричинило всі ці невротично-тривожні розлади.
Це називається ще забобонність.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Людо!
цитата:
Як же? Якщо святиня потрапила в статеві органи? У мене думки, що це секс із святинею...
Хочу зрозуміти хід Ваших думок. Якщо це секс із святинею, то виходить він і у чоловіка так само - із святинею. Правильно? Тобто секс не трьох? Ви цього боїтесь?
Йдемо далі.
цитата:
Тоді у мене ніби блудні чуства до святині цієї.
Блудні почуття до масла, якого наділяєте ознаками святині? Щось таке?
Пропоную поміркувати, як же виглядає насправді життя ченців та інших служителів церкви, якщо вони постійно мають справу із маслом - виробляють, переливають, відвантажують, наливають, підтирають плями від масла і тому подібне. Що у них має бути в голові?
Не можу не спитати, Ви на сповіді про це говорили? Що відповів Вам духівник?
Щось мені здається, в усякому разі роблю припущення, що ідея блудних почуттів виникла у свідомості не випадково. Як правило подібні феномени з'являються на тлі невдовлення статевим життям з партнером. Як уявний спосіб вирішення проблеми.
А він, в свою чергу, наштовхується на етичні принципи і заборони. Внаслідок цього в уяві людини відкривається справжній театр пристрасті і боротьби мотивів.
Людо, Вам до психолога. Наполегливо раджу.
Доповнення від автора
Дякую Вам за відповіді. Я знаю, що це ОКР. Тільки не так просто від цього звільнитися. До психотерапевта я їздила в Київ, років 5 назад, платила 800 грн. Слава Богу, в той період, у мене була можливість оплатити всі ці недешеві консультації. Ефекту- нуль. Просто на той момент мене турбували одні думки, зараз уже таких думок нема, зато є інші. Які теж мене страшать і вганяють в депресію. До психіатра є тед зверталася. Я пила антидепресанти 2 роки+ таб.для сну на ніч. Навіть з антидепресантами були і думки, і тривожність.
Що стосується життя з чоловіком, то воно мене повністю влаштовує. Я тільки півроку замужем, зараз вагітна. Єдине що, у мене є якісь установки, що секс- це гріх, це грязь. Може на цьому фоні і виникає внутрішній конфлікт. Не знаю. Але оці всі думки про святиню і статеві органи не дають нормально жити і насолоджуватись життям...
психолог онлайн
цитата:
Єдине що, у мене є якісь установки, що секс- це гріх, це грязь.
Ось ці установки, накладені на Вашу тривожність як особистості, знайшли у чому "краще" розміститись -
цитата:
думки про святиню і статеві органи не дають нормально жити і насолоджуватись життям...
Окрім психотерапії, іншого способу подолати проблему, мені важко назвати.
Доповнення від автора
Я Вас зрозуміла. Але в мене ще до замужества це все почалося. 10 років назад. Я думала, як же я вийду заміж і буду жити з чоловіком, якщо у мене такі думки. Плюс у мене тривожна робота. Де знайти хорошого недорогого психотерапевта, який реально може допомогти?
психолог онлайн
цитата:
Де знайти хорошого недорогого психотерапевта, який реально може допомогти?
Треба шукати. Серед знайомих, в Інтернеті, навіть на цій платформі.
Пораджу з цього приводу відео
КАК НАЙТИ СВОЕГО ПСИХОЛОГА
https://upsihologa.com.ua/audio-video-615
психолог онлайн
Як на мене, Ви відчуваєте самі, у чому проблема і що породжує ті думки, які Вам не дають нормально жити "Єдине що, у мене є якісь установки, що секс- це гріх, це грязь".
Тому я і написала, що Ви повністю заплуталися в поняттях віри та релігійності, де від віри не має нічого, окрім забобонів.
У Вас були релігійні батьки? Як батьки ставилися до інтимних стосунків чоловіка та жінки? Дуже схоже на навіювання від дорослих значимих в дитинстві людей певних програм, які Вам не дають жити...
А щодо роботи з психологом раніше... Так і лікарі бувають всякі, хто допомагає, а хто - ні... Але ж Ви від її допомоги не відмовляєтеся, правда? Просто вже більш обережно шукаєте тих, з о може вилікувати...