Чоловік лайкає спокусливі фото жінок з соціальних мереж
Привіт! Якщо до одруження в мене були мої табу в чоловіках, один з цих пунктів я виявила в чоловіка за 3 роки після одруження! Полюбила я свого чоловіка в свій час особливо за критерій що йому ніхто окрім мене не подобається, він казав що не активний в соц.мережах, цінує вірність і ніхто йому не привабливий окрім мене. Випадково в нашому резервному телефоні ( користувався часто чоловік, я взяла лиш коли розбила свій телефон) я виявила величезну кількість фотографій оголених жінок! Це для мене недопустимо, що мені з цим робити, якщо я і надалі вважаю це табу ? Не хочеться приймати цей факт, змирюватись з цим Говорила з чоловіком, сказав що соц.мережі затуманили і не бачив зі сторони як це не гарно з його сторони і не знав що завдає мені біль. Обіцяє що від того випадку не займається таким і не має такого наміру
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрий день. Коли людина говорить, що хтось винен "соцмережі затуманили, наприклад, то, зазвичай, це про те, що він не визнає свою провину.
цитата:
Обіцяє що від того випадку не займається таким і не має такого наміру
Не займається таким - яким?
цитата:
Це для мене недопустимо, що мені з цим робити,
Якщо це для вас табу, що ви будете з цим робити?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Ви зіштовхнулись з відкриттям таємничої сторони чоловіка, яка вас шокує, пригнічує та вводить в недовіру до нього. Все це треба прожити і вже потім вирішувати що робити. І тільки ви самі це будете визначати.
Ви звернулись сюди, бо в більшій мірі ви розгублені від тої навали почуттів. Можливо вам краще прожити це в консультації з психологом! І вже потім в більшій зібраності та розумінні проговорити з партнером. Розпитати і його мотиви і що йому не вистачає в ваших стосунках, що є така потреба в цих фото. Зараз вам боляче і відповідно важко домовлятись, проте вам слід почути і його істинний мотив.
Дуже схоже, що ви живете застарілими уявленнями про свого чоловіка, а реальність повернулась іншим боком.
Співчуваю і бажаю мудрості та сил це пережити!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Не спешите с ним договариваться о чём-то. Чтобы он вам не говорил - 9 из 10 что он не контролирует и понятия не имеет о том, что на самом деле его побуждает к таким действиям.
Отталкивайтесь от того что любые выборы любого человека компенсируют что-то.
Одно из ключевых значений секса для мужчины это реализация своей доминантности. Причём зачастую неосознанное.
Ему надо сначала разобраться с тем - какие потребности в утверждении себя самого, своей силы, уверенности в себе, он пытается воссоздать или установить таким образом. (Тем более брак, кризис трех лет.)
В чём он осознанно или неосознанно, метафорически, терпит поражение пытаясь реализоваться в социуме.
Какие модели ближайших двух поколений родительской семьи он несёт на себе или компенсирует.
Факторов влияющих на его поведение масса. Он их должен выявить и только тогда сможет говорить о какой-то прицельной работе над собой. Решать что он будет, что не будет, а в чем постарается.
До того, его слова в большей степени просто обещания продиктованные страхом потерять вас.
Нельзя бросить порно, курение, алкоголь, "коллекционирование" дома кошек, собак, птиц, пр. не осознавая в полной мере что человек пытается этим компенсировать, перекрыть. С чем в реальной жизни не справляется. Где конфликт, целей, мечтаний с которыми входил в эту жизнь и реальной действительности в которой оказался.
Это касается и мужчин и женщин. Мы все оказываемся в одном котле и страдаем одинаково. Просто каждый от своей конфигурации неудачи в достижении того о чем мечтал с детства.
Відредаговано автором 16-03-2024 09:39:40
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Це для мене недопустимо, що мені з цим робити, якщо я і надалі вважаю це табу ?
Відчувається, що Ви шоковані і ображені. Це сильні емоції, які потрібно прожити без втрат для власного здоров'я і почуття самоповаги.
І на часі розібратись із своїм сприйняттям чоловіка, який свого часу завляв
цитата:
йому ніхто окрім мене не подобається, він казав що не активний в соц.мережах, цінує вірність і ніхто йому не привабливий окрім мене.
Що з'ясувати в своїй свідомості? То була неправда, аби сподобатись? Чи щось суттєво змінилось за три роки?
цитата:
Не хочеться приймати цей факт, змирюватись з цим
Як можна не приймати реальність. Як її заперчувати?
Щодо рішення змиритись, тут складніше. Це ніби проковтнути і вдавати, начебто нічого і не було?
цитата:
У Вас хоч краплина віри йому залишилась? Чи, можливо, краплина БАЖАННЯ вірити?
А як щодо відносин між вами? Що відбувається, а чого не відбувається? Наскільки Ви задоволені інтимною сферою життя?
Відчуваєте його турботу і допомогу?
Відредаговано автором 16-03-2024 10:31:44
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362856 для Віталія Юріївна
Не займається таким, тобто не зберігає та не лайкає фото оголених/напівоголених жінок в інтернеті , він видалив свої сторінки в соц.мережах і сказав що подивився зі сторони на себе, що по відношенні до мене вчиняв погано, уникає випадкових провокаційних картинок та дивиться на це по іншому ( дивився з фантазією і спокусою а зараз це видається брудним)
Що я буду робити з табу? Я намагаючь прийняти його з цієї сторони, але в мене це не виходить, я часто згадую та ображаюсь, часто плачу і вважаю його ледь не зрадником
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362857 для Алла Володимирівна
Щодо його мотивів, було декілька версій, я з ним розмовляла неодноразово, спершу він наче скинув провину на мене ніби то я не так виглядаю, зародились комплекси і звинувачувала його в цьому, і ображалась, що я йому не подобаюсь і в кохання його не вірю, ледь не доходило до розлучення, після одного з моїх скандалів сказав що це не правда, що зі мною щось не так, що я ідеальна для нього а він відчуває зараз себе дуже винним і не хотів брати всю вину на себе, тому придумав причину в мені. Чого може не вистачати також казав, що я сварюсь (я емоційна, а він часто забуває для мене важливі побутові речі)
Зі сварками зараз наче налагоджено, і час від часу ледь не плачу і питаюсь, чи він має бажання чи інтерес переглядати такі фото, казав що дивисьчя фншими очима за це все, що зараз це йому не приємне
Це мене дуже тішить, але я не можу прийняти те, що таки сталось, я дуже хочу йому довіряти та не тримати образу на те що знайшла в телефоні, хоч цього зараз і немає, я не можу до кінця вибачити і прийняти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362864 для Лаврентий Степко
В нього уникаючий тип прив'язаності, а я емоційна, мм достатньо часто сварились після одруження, по дрібницях, тобто я сварилась, а він часто просто виходив з дому, відмовлявся вирішувати ситуацію, приймав всю провину у всьому на себе а я була наче мама яка сварить.
Так, можливо це в цьому причина була, йому ж важливо відчувати себе чоловіком
Ми це пройшли і багато вирішуємо без сварок, багато в чому в побуті я зняла відповідальність з себе, щоб більше він вирішував
Цих переглядів наче вже немає якщо йому вірити, але, я згадую часто це минуле і поглинають образи
психолог онлайн
Причина вашого непорозуміння лежить на плечах обох. Щось між вами відбувається, але динаміка показує , що спочатку вас атакують, а потім він одразу самий винний. Ніби розбір лише в наслідках, без розуміння що ж насправді відбувається і чому так. Не існує ідеальних людей, є живі партнери і необхідні потреби. У вас невдоволеність в емоційній сфері, у нього певно в сексуальній.
Рекомендую вам сімейну психотерапію, де буде зрозуміло що у кожного на душі і хто як несе відповідальність за свій вклад у стосунках.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362868 для Володимир Анатолійович
Дякую за запитання, "що з'ясувати у своїй свідомості?" Це справді я не знаю, чоловік говорив що це попадалось йому в рекомендаціях все частіше і він вже не усвідомлював наскільки це брудно, ще й я його сварками відкидувала від себе як жінка (зі сварками ми навчились домовлятись, це була моя провина, бо я за все брала відповідальність і сварилась якщо він не виконував щось, що пообіцяв)
Прийняти та змиритись - усвідомити, що нічого страшного не сталось насправді (дуже часто я пригадую це як зради і накривають страшні образи на нього,розчарування,хочеться нарешті перейти ці образи і жити далі, не повертаючись до цього)
Бажання довіряти йому - величезне
Відносини у нас дуже добрі, він дуже часто помічає що зі мною щось не так, питається і намагається допомогти, просить виговоритись якщо мені стане легше, будь які мої прохання намагається виконати, мій друг і порадник, як і я для нього намагаюсь бути.
Інтимна сфера не страждає, я йому не відмовляла, ми маємо свій підхід один до одного як натякати на близькість, ми наче в цьому сходимось і по темпераменті, емоційно і настроєм, все регулярно та не нудно
Він турботливий і признає часто, що винен переді мною і ніколи б не хотів навмисно мене образити
А я не можу досі перегорнути сторінку з цією образою
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362876 для Алла Володимирівна
В сексуальній сфері ніколи не було проблем
В мене невдоволеність через сексуальні картинки а він говорив що його відлякує моя сварливість
психолог онлайн
У вас може не було. Коли людина наїджена, то вона не дивиться на іншу їжу, бо вона сита і байдужа. А щодо вашого чоловіка? Ви ніби боїтесь подивитись трішки в глибину і шукаєте рішення. Він вам його дав, все видалив і покаявся, але ж ви залишились всеодно ображеною…
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362879 для Алла Володимирівна
Не було, це точно. Не розумію, чому дивитись саме туди, я завжди була відкрита для нового,ми в цьому плані відкриті. Мій чоловік не любить багато різноманітності в цьому, бо коли я пропонувала часто казав що найбільше подобається так, як завжди було, і білизну не любить різноманітну, він за класику
Мій чоловік задоволений бо ми про це говорили і я сама питалась, що нового мржемо спробувати, я питалась як йому приємніше і шукали для себе середину, чому відразу я боюсь глибини? Тільки сексуальна причина може тут критись?
Тобто якщо йому чогось в плані сексуальному не ок, він може і гуляти на ліво піти? А якщо я завагітнію і фізично не зможемо мати сексуальні контакти які були раніше комфортними? Все криється лиш в сексуальній сфері?
Проблеми були емоційні, були сварки, непорозуміння, я наче на нього тиснула в побуті
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362879 для Алла Володимирівна
Ображена, бо ніколи не думала що наші сварки будуть обертатися таким чином.. для мене завжди такі чоловіки були чревонии прапорцем, а виявляється він біля мене і є, якби ми були малознайомі, тільки починали стосунки - я б з таким чоловіком відразу порвала.. це для мене завжди було неприпустимо, сексуальне життя має бути в середині подружжя.. а не шукати зовні, я не може це усвідомити і пробачити до кінця
психолог онлайн
цитата:
А я не можу досі перегорнути сторінку з цією образою
Так, це для Вас вельми болючий момент. А сторінка перегортається в результаті "прочитання". І далі оповідання продовжується, сюжет не відпускає, в результаті читач йде далі на іншу сторінку.
цитата:
Я б не став усе зводити до якихось непорозумінь в сексуальній сфері. Часто те, що в ній відбувається чи з нею пов'язане, є наслідком/компенсацією або інструментом для задоволення потреб з іншої сфери.
На мою думку, подружній і особистісний зв'язок між вами тривалий час був місцями порушений. Причини цього знаходяться всередині свідомості і підсвідомості кожного з вас(!) Ви чоловіка про щось просили, він іноді забував, Ви у відповідь намагались сварками його "перевиховати". А це, звісно, нікому не буде до душі. На жаль, в ньго бракувало здібності вести себе належним чином і в конструктивній розмові висловити своє невдоволення тиском з Вашого боку.
Вам так само бракувало мудрості прийнятним шляхом донести свої образи і невдоволення.
І добре, що зрештою певна криза призвела до усвідомлення важливості перегляду ваших обов'язків -
цитата:
я його сварками відкидувала від себе як жінка (зі сварками ми навчились домовлятись, це була моя провина, бо я за все брала відповідальність і сварилась якщо він не виконував щось, що пообіцяв)
Що далі?
Цінуйте те, що є
цитата:
Цінуйте й розвивайте, ставайте ближче одне одному у розумінні потреб і бажань кожного.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362907 для Володимир Анатолійович
Декілька раз перечитувала ваші поради, вони мені найбільше імпонують, буду слідувати вашим словам, є над чим замислитись, дякую велике! Ще будь ласка підкажіть, як не повертатись до цих спогадів, зараз же наче все добре, але постійно собі згадую і накручую все
психолог онлайн
цитата:
Ще будь ласка підкажіть, як не повертатись до цих спогадів, зараз же наче все добре, але постійно собі згадую і накручую все
Перестати з цим боротись(!) Прийшли спогади - зафіксували їх, а потім йдіть далі в реальність, тобто в те, що є насправді в моменті.
Якщо самостійно не вдасться впоратись, тоді до психолога.