Дуже ревную свого хлопця
Добрий день, у мене є проблеми з ревнощами...
Коли мій хлопець спілкується з іншими дівчатами відчуваю багато негативних емоцій, страх, що він піде до когось іншого. Зразу псується настрій і здається, що це все.
У нього модель поведінки дуже ввічлива, і часто він може спілкуватися дуже мило. Ми це з ним проговорювали, він сказав що може дійсно надто ввічливий, і спробує трішки змінити поведінку та спілкування. Проте, пройшов час, але як було так і залишилось.
Я розумію, що часто ревнощі - це або про невпевненість у собі, або в недовірі до партнера. Думаю, у мене і те, і інше. Пропрацьовувала це раніше з психологом, результат був, але зараз сильний відкат. Відчуваю, що просто немає сил знову на роботу над своєю самооцінкою та прийняттям себе, у мене апатія і вже майже відчай. Працювала з декількома психотерапевтами, а в висновку як таких серозних змін не сталось. Хоча, я доклала багато зусиль...вже немає сил йти знову в терапію і знову це проходити...
А ось з ревнощами дуже хочу щось змінити, розумію, що є об`єктивно набагато розумніші, красивіші дівчата за мене і при кожному його спілкуванні з іншою дівчиною неймовірно ревную і мені дуже обідно. Навіть скоро ми їдемо на захід, і я вже переживаю що там буде одна дівчина, яка дуже хороша, розумна і т.д, і що буде якщо вони почнуть спілкуватися...і він в неї закохається...це все
Ці почуття ревнощів дуже сильні, я втомилась їх переживати...розумію, що це вже поза здоровою нормою і хочу їх зменшити.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Це може бути настільки глибинна проблема, що робота з психологом має бути довготривала і на постійній основі.
Ви описуєте самий страшний для ваших почуттів сценарій, що хлопець може закохатись. Пропоную прям прожити його, бо ніхто нікому не належить. Доречі, ви теж можете закохатись, якщо що! Тут немає страховки і це життя з усіма можливими варіаціями.
Я бачу, що під вашими ревнощами ще є багато тривоги, яка і накручує вас. Проте я я не знаю як в переписці можна це нівелювати. У вас сильна фіксація і контроль, доречі окрім ревнощів, є ще заздрість.
Пропоную подумати на стільки років ви себе почуваєте, коли впадаєте в усі ці стани?
І підтримати цю дитину, яка впадає в істерику. З теплотою і прийняттям бути з нею. Ви не хочете цього робити, але хто тоді це зробить як не ви?
психолог онлайн
Наталия Горская
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
Розумію Вас і співчуваю. Ревність Вас буквально з'їдає і псує настрій, позбавляючи сил.
цитата:
Пропрацьовувала це раніше з психологом, результат був, але зараз сильний відкат.
Бачу, що раніше намагались співпрацювати з психологами щодо упевненості в собі і недовіри до партнера, але стався відкат. На Вашу думку, що не спрацювало?
Через що ефект був тимчасовий?
Можливо, не глибоко "копали"?
Можливо, передчасно завершили терапію, увіровавши в перші позитивні зрушення?
цитата:
Відчуваю, що просто немає сил знову на роботу над своєю самооцінкою та прийняттям себе, у мене апатія і вже майже відчай.
Сил, ймовірно, залишилось десь маленька дещиця, а як щодо бажання? Не з метою втримати хлопця або зачепитись міцно за нього.
ДЛЯ СЕБЕ! Щоби жити без страху. Жити в своє задоволення. Бути вільною в душі та з коханням у серці.
цитата:
Зроблю припущення. Те, що у Вас з почуттями до хлопця, в найменшій мері має відношення до любові(!) Скоріше - до емоційної залежності. Такий собі несвідомий ПОВТОР феномену стосунків з кимось рідним у дитинстві. Розкажіть, близькість із ким боялись втратити тоді?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363015 для Алла Володимирівна
дуже дякую за відповідь, хочу уточнити як саме "прожити сценарій", типу повністю уявити що буде якщо він закохається?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Так, прожити і змиритись, що він вам не належить. Допустити, що це так! Закохався і що ви будете робити? Це краще робити з психологом.
В житті регресії нам дані для прогресії. Ваш відкат якраз про це!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Погоджусь з колегами.
Хочу доповнити ще про такий момент.
Можливо, окрім вашої невпевненості та страхів, існує і об'єктивна складова, яка впливає на ваші почуття.
Наприклад, якщо хлопець однаково мило спілкується і з Вами, і з іншими.
Тобто навіть не намагається дати Вам відчуття важливості для нього серед всіх інших дівчат.
Ви, не відчуваючи від нього того, що Ви важливі для нього, в свою чергу хочете отримати таке відчуття.
Тут навіть якщо супер будеш впевненим в собі, то закрадеться сумнів, а чи він дійсно зі мною?
Чи дає хлопець Вам якимось чином відчуття вашої важливості для нього?
Щодо страху втратити- а дійсно, хлопець, закоханий в іншу, чи потрібен буде аж так сильно Вам?
психолог онлайн
цитата:
Я розумію, що часто ревнощі - це або про невпевненість у собі, або в недовірі до партнера. Думаю, у мене і те, і інше.
Доброго вечора. Людина вчиться довіряти в дитинстві, якщо атмосфера в сім'ї це дозволяє. Якщо ж вона жила в таких умовах, що не навчилась довіряти, в дорослому житті завжди буде недовіра до партнера. Сильні ревнощі є у людини, яка не відчувала, що її люблять, або теплих почуттів було мало. Вона не вірить до кінця, що її можуть любити, в дорослому віці. Тому здається, що парнер проміняє на когось іншого.
Якщо з темами довіри і ревнощів працювати з психолом, це досить глибока робота, але в результаті людина вчиться відчувати себе більш впевнено, менше порівнює себе з іншими не на свою користь.