Чи має чоловік право ображати поганими словами, агресувати на те, що дружина не хоче заткнутись
Доброго вечора! Неодноразово в мене з чоловіком сварка відбувається із за того, що я маю заткнутися в той момент коли він мені сказав, а якщо ні , то він агресує і матюкає мене поганими словами і тоді я починаю захищати свої кордони і кажу що вдарю його, одного разу так і було дала йому ляпаса за мати в мою сторону, тоді він з агресією налетів на мене, що я матом… лапав за обличчя, і я в свою чергу його подряпала і він мені віддавав, но в кінцевому результаті типу побитий вийшов він( подряпаний). Що мені робити? Не люблю несправедливість він не дозволяє на нього навіть голос повишати, не те що матюкати, а я маю просто заткнутись. Я просто не розумію як діяти!? І говорили неодноразово, щоб більше так не робили, він мене не ображав, а я на нього руку не піднімала. Ну не получається мені стримати себе, хоч і пробую спочатку казати щоб так не говорив мені і він пробує сказати, щоб я просто заткнулася
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Вітаю. Дуже шкода, що ви переживаєте це все. Чи норма - жорстокі сварки і фізична агресія? Звісно, ні. Це не норма. Якщо ваші стосунки вже стали такими конфліктними - то як правило потрібна робота двух людей одночасно щоб їх налагодити, якщо в них є це бажання. Чи з самого початку ви з ним конфліктували так сильно? Чи щось послужило причиною погіршення відносин? Агресія існує у багатьох формах, як пряма так і пасивна. Що ви відчуваєте до нього, як до людини загалом? Що вас з ним тримає разом? Можливо, це якісь спільні справи, схожі погляди на життя, плани на майбутнє? Якими були ваші інші відносини до нього? Чи це у вас так вперше? В ідеалі я б порадила вам звернутися до фахівця, щоб зрозуміти краще що саме ви можете змінити в цій ситуації, тому що без відвертої розмови - майже нереально попасти в ціль і допомогти саме вам і знайти найкращий вихід із ситуації.
Доповнення від автора
На початку відносин конфліктували але не так. В нас є дитина, і наче відчуваю любов до цього чоловіка, бо не можу просто так наважитися і піти від нього. До нього в мене серйозних відносин не було. Розумію, що винні тут двоє, але ж я не можу бути нижчою за нього, маю бути на рівні з ним і маю повне право говорити все що думаю…
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я просто не розумію як діяти!?
Напевно, Ви не помиляєтесь, порівнюючи вашу з чоловіком поведінку з дитячою(!) Ваші сварки, мати, крики, бійки - все з арсеналу дітей, так і не ставших дорослими, які наразі конкурують, намагаючись утвердити свое верховенство.
цитата:
І говорили неодноразово, щоб більше так не робили, він мене не ображав, а я на нього руку не піднімала. Ну не получається мені стримати себе, хоч і пробую спочатку казати щоб так не говорив мені і він пробує сказати, щоб я просто заткнулася
Коли людина не здатна асимілювати власний досвід - це проблема. До речі, ваша обопільна проблема.
Домовленості не діють, адже жодна сторона не намагається насправді зробити кроки на зустріч. А перед тим зазирнути всередину себе і спитати - що я роблю зі своїм життям? Який хибний сценарій подружнього життя ми реалізуємо? Чому ми своїм прикладом вчимо дитину?
цитата:
Не люблю несправедливість він не дозволяє на нього навіть голос повишати, не те що матюкати, а я маю просто заткнутись.
Це все на поверхні. На жаль, поки що у вас обох не вистачило бажання подивитись на корінь проблеми. А в ньому помітні відсутність поваги до партнера, відсутність розуміння і навички вести конструктивний діалог. І ще відсутність багато чого. А коли цього нема, то що залишається? - боротись до крові у змаганні, хто кого більше подряпає.
цитата:
тоді я починаю захищати свої кордони
Та хіба це захист кордонів. По суті, це провокація сварки/бійки і аж ніяк не вирішення ПРОБЛЕМИ.
цитата:
Що мені робити?
Якщо коротко - дорослішати психологічно. Вчитись усвідомлювати, куди, як і навіщо Ви рухаєтесь в парі з чоловіком. У цій справі взаємодія з психологом може бути вельми корисною.
Відредаговано автором 24-03-2024 12:40:47
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363292 для Володимир Анатолійович
Я розумію, шо ми двоє не праві, і з ваших слів поводимося як діти і перед сильним скандалом як він мене просить заткнутись , то я маю просто заткнутись і оминути конфлікт? І ситуація з другої сторони, коли він на мене підвищує голос, то хоть я і говорю, що не роби так, а він каже, що це неправда, він не кричить. То я цього не розумію, «я дурна»,як він каже чи що?
психолог онлайн
цитата:
Я розумію, шо ми двоє не праві
Справа навіть не в тому. Ви псуєте своє власне життя. Хіба для цього створили сім'ю?
Відредаговано автором 24-03-2024 13:11:29