Проблеми з котом
Доброго дня.
Кіт постійно вилазить на стіл. Знімаю, перекладаю на стілець або на підлогу, пояснюю строгим тоном що так не можна, нічого не допомагає, і ситуація постійно повторюється. На кухні є спеціальний куточок, де я насипаю корм в його мисочку, постійно прибираю, щодня вимита мисочка і свіжий корм, але він мусить щойно я відвернусь вилізти на стіл і скуштувати саме з моєї тарілки, навіть коли це їжа яка в принципі не мала б подобатися котам. І це постійно. Як донести, що так не слід поводитися? Коту 2 роки, ця поведінка з перших місяців. Деколи вже хочеться накричати за таке.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Тетяна Деркач
Тут форум психологов, а не кинологов и зоопсихологов.
И да, коты залазят на стол, так бывает. Животные это такие
психолог онлайн
Доброго дня, Кетті!
Дійсно, з цим питанням краще за все звернутися до зоопсихолога або ветеринара, щоб він краще пояснив Вам поведінку котів, бо тут форум людських психологів.
Проте, як психолог я можу звернути увагу на те, що Ви дратуєтесь, коли відчуваєте, що ситуація знаходиться поза зоною Вашого контролю і Ви не можете на неї вплинути. Як от з котом і залізанням на стіл.
Коти люблять лазити, і їм потрібен простір для цього. Тому їм потрібні поверхні, щоб карабкатись (безпечно облаштовані і розташовані не надто високо). Для задовільнення цієї потреби є багатоповерхові котячі будиночки. А Вам, як хазяйці пухнастого, треба набратися терпіння і, за потреби, звернутись до психолога для опрацювання тих емоційних станів, які в Вас підіймаються, коли тварина бешкетує.