Як зрозуміти чи подобаюсь хлопцю
Доброго дня. Хлопець дуже сподобався але не розумію його поведінку. Ми бачились 2 рази з інтервалом 10 днів, після цього він уїхав за кордон по справам, наразі вже його немає 2 тижні. Переписки дуже скудні, не активно веде. Але не пропускає жодного мого сторіс і на всі реагує. Декілька разів піднімав питання чи є хлопець. Останнє сторіз де я була гарно одягнута то перше що спитав це чи не на побаченні я. Сказалі ні, і видохнув)) Після того виставляв сторіз як він гуляє з іншими дівчатами, знайомі яких зустрів за кордоном. Я це проігнорувала і наступного дня пише мені коли повернеться назад. Кожен раз переписки закінчуються нічим. Але для чогось намагається підтримувати зв'язок.
Намагалась дуже стисло описати, сподіваюсь суть зрозуміло. Дякую!
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня!
Ви зрозумієте це по діям, якщо вони будуть в вашу сторону. Це увага, дзвінки, повідомлення, цікавість та живі зустрічі. Поки ви на стадії преконтакту, а ми не екстрасенси щоб знати настільки ви подобаєтесь і які плани. З описаного видно, що він вам дуже подобається і ви б хотіли взаємності. Сподіваюсь, що саме так і станеться з вами!
психолог онлайн
Доброго вечора!
Згодна з колегою щодо неможливості зазирнути в голову хлопця. Насправді, можна лише припускати його певну поведінку.
Є декілька варіантів.
Перший. Чоловіки, навіть найбрутальніші, коли закохуються, можуть стати дуже обережними, боячись відмови дівчини зустрічатися. Тобто, така поведінка хлопця може бути зумовлена станом закоханості, коли він не знає, як Ви відреагуєте на його залицяння. І тому, не поспішає призначати побачення...
Другий. Йому Ви імпонуєте як гарна дівчина, закоханість та прихильність якої може підвищити його статус в його ж очах. Але йому серйозні стосунки не потрібні від слова зовсім, бо подобається увага, загалом, всіх дівчат щоб просто провести приємно час. І от ті фото, які він виклав, якраз саме про це і можуть свідчити. Такі чоловіки люблять з дівчатами "гратися", задурюючи їм голови, тримаючи їх на "короткому проводку". Щоб коли з'явиться настрій, порозважаттся,і занести її в "список" своїх перемог...
Що Вам робити?
Як мінімум, спробувати заспокоїтися і просто перейти в позицію спостерігача, придивляючись до нього. Адже, Ви його зовсім не знаєте. Тому така закоханість може лише зашкодити Вам бути об'єктивною, щоб не наробити дурниць.
А, загалом, Ви сама по собі схильна закохуватися швидко і пов'язуватися до коханої людини?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Узнать достоверно это вряд ли возможно, поскольку это знает только МЧ.
Может вы ему нравитесь, может тешит свое самолюбие, может держит связь с вами на всякий случай, вдруг пригодится.
Я бы рекомендовала вам жить свою жизнь - гулять с кем хочется, кто нравится, не взирая на эти редкие переписки. Похоже, кстати, МЧ так и делает - живет свою жизнь. И вы свою не ставьте на паузу. Дальше видно будет
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ ЧИ ПОДОБАЮСЬ ХЛОПЦЮ
Розум тут ні до чого. Відчуєте серцем. Через внутрішню реакцію на увагу до себе, цікавість, щирість, відкритість, тактовність, голос, інтонацію, послідовність дій, бажання бути поруч і так далі.
Потім Ваш розум має зібрати це все до купи і зробити висновок, чи подобаєтесь тому, хто:
цитата:
Переписки дуже скудні
цитата:
спитав це чи не на побаченні я
цитата:
виставляв сторіз як він гуляє з іншими дівчатами
цитата:
Кожен раз переписки закінчуються нічим.
?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Пропоную подивитися під іншим кутом: як вам себе позіцвонувати, яка стратегія поведінки буде найкращою щоб все ж таки зрозуміти чи дійсно хлопець маб певні намірами для нього це просто спілкування. Набагато кращє акцентувати увагу на собі, адже ваша поведінка залежить тільки від ваших рішення, а поведінка і мотиви хлопця тільки від нього.
Чим вас зацікавив хлопець? Чого ви хотіли б для себе з цього спілкування?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Після того виставляв сторіз як він гуляє з іншими дівчатами, знайомі яких зустрів за кордоном. Кожен раз переписки закінчуються нічим. Але для чогось намагається підтримувати зв'язок
Вочевидь маніпулятивна поведінка, якісь ігри, намагання викликати ревнощі тощо.
Чомусь Ви притягуєте до себе подібних хлопців... не задумувались чому? І чим саме притягуєте?
цитата:
Я це проігнорувала і наступного дня пише мені коли повернеться назад
І ще питання до Вас: Навіщо ігноруєте подібні речі? Чому одразу ж все не прояснюєте?
Доповнення від автора
Дякую всім за відповіді! Не очікувала отримати стільки порад ::blush::