Я посварилась з своїм нареченим, через конфлікти в яких він став на сторону своїх рідних
Мій наречений в ході конфлікту став на сторону свого брата . Не хоче розмовляти навіть зі мною ні про що. Мені здається , що його родичі його ще відговорюють, щоб він не був зі мною. ще проблема в тому, що він не хоче ні про що розмовляти. І я не знаю що в нас буде далі і як мені бути
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Співчуваю вашій історії! Прикро, що вас не обрали з вашою позицію та з вашими почуттями. Це боляче, але єдине що ви тут можете зробити - пережити це. Якщо хлопець в такому емоційному злитті з рідними, то він не здатний на стосунки…
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Добрий день!
Ваше питання виглядає як крик душі. Відчувається що Вам надзвичайно важко у цьому конфлікті і Ви почуваєтесь покинутою і у розпачі. Якої допомоги тут на сайті Ви б хотіли від психологів? Спробуйте сформулювати питання конкретніше.
психолог онлайн
А що трапилось під час конфлікту?
Відредаговано автором 04-04-2024 18:53:26
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
цитата:
Я ПОСВАРИЛАСЬ З СВОЇМ НАРЕЧЕНИМ, ЧЕРЕЗ КОНФЛІКТИ В ЯКИХ ВІН СТАВ НА СТОРОНУ СВОЇХ РІДНИХ
На жаль, так сталося. Проте варто подивитись на ситуацію з різних боків. Якщо наречений вважає себе правим і позицію брата гідною, то чому він мав йти проти власних переконань? Але я не в курсі, через що трапився конфлікт.
Тому питання до Вас - Ви б хотіли, щоби наречений зраджував своїм переконанням і після цього не поважав себе?
Наступне - його позиція. Її важко назвати дорослою і зваженою -
цитата:
він не хоче ні про що розмовляти
Можливо, ображений/роздтратований/злий і тому подібне. Тому доречно дати йому час усвідомити наслідки і охолонути.
цитата:
І я не знаю що в нас буде далі і як мені бути
Вимкнути паніку і почекати. Розв'язка невдовзі всеодно буде.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Уточняющий вопрос - чтоб понять ситуацию.
Ваш мужчина - он вам именно жених ( то есть было предложение от него ) или просто ваш парень с которым у вас отношения?
В чем причина конфликта? Из за чего поссорились с его братом?
( брат старше или младше вас и вашего мужчины?)
Били ли ранее конфликты такие серьезные - когда ваш мужчина с вами вообще не разговаривал?
( он вас так наказывает )
Раньше тоже он вставал на другую сторону - не вашу в конфликтах?
Часто ли он вас критикует?
И как давно вы вместе?
Прежде всего дайте себе и ему - паузу - вам всем надо успокоится.
Ну и нужно понять причины конфликта - а уже с этого всего делать выводы.