Як пройти зниження почуттів у партнера?
Вітаю! Маю таку проблему у стосунках, що у мого партнера стабільно раз на 5 місяців якісь загострення (просто не знаю як це пояснити). Особливо навесні він починає віддалятися, на моє кохаю тебе відповідає і я тебе наче кохаю, каже що дурні думки у голові. Це ми вже проходили рік тому, але тоді розійшлися через це, боляче було обом дуже, зараз не хочемо втрачати один одного. Але що робити? Що це взагалі? І як пройти нам як парі? Дякую!
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку, Лано!
цитата:
Що це взагалі?
Не знаючи і не бачачи вас, можу зробити лише припущення.
ІнодІ бажання кохати видається за реальні почуття. А ще, коли до цього феномену додаються сумніви у виборі партнера та бажання зі спектру, мовляв, ще мало досвіду, ще зарано поринати в глибокі стосунки і тому подібне, то виникають ось такі складнощі і коливання.
цитата:
каже що дурні думки у голові.
Ви в курсі про що йдеться?
цитата:
Це ми вже проходили рік тому, але тоді розійшлися через це, боляче було обом дуже
Розкажіть, що відбувалось в той період і за рахунок чого знову зійшлись?
цитата:
зараз не хочемо втрачати один одного.
Це Ви за себе і за хлопця говорите? Чи Вам здається, що він так само налаштований, як і Ви?
цитата:
І як пройти нам як парі?
Бажано не тиснути, не займати позицію очікування, зазираючи в очі з бажанням якомога швидше помітити радикальні зміни настрою.
Можливо, варто кожному змістити акценти, більше уваги приділяючи собі, власним потребам, почуттям, справам, намірам... дати час і, відповідно, шанс проявитись тому справжньому почуттю між вами, якщо, звісно воно справді є.
Один із способів розібратись в ситуації - звернутись на парну консультацію до психолога. Не має різниці - буде це очно чи у віддаленому форматі.