Закахався у друга
Познайомилися на роботі і якось довго не контактували. Якийсь час тому поїхали разом до іншого міста в справах, і я в нього закохався. Я - гей, він- ні. У мене ще не було відносин з хлопцями, бо, зізнаюсь, маю дуже високі стандарти, а він якраз як всі покриває. Подає себе за гомофоба, у нього є колишня дівчина, з якою в нього дивні відносини. Але при цьому він мною дуже переймається, питає як я, пропонує десь разом поїхати, пише мені добрий ранок і надобраніч. І я не знаю що мені з цим робити, бо за все моє життя пошуків відносин тільки він має так ідеальний характер.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Ставлення до Вас хлопця з роботи може бути проявом як симпатії, так і звичайної дружньої прив'язаності до Вас. Тому якщо Вас дуже цікавить, чи намагатися побудувати з ним якісь відносини чи ні, краще за все спитати колегу прямо, чи цікавлять його хлопці в романтичному ключі, і якщо ні - відмовитись від цієї ідеї як нежиттєздатної.
І що стосується особисто Вас, то Ви можете сприймати добре, шанобливе ставлення до себе як щось, що трапляється рідко і є сигналом, що цю людину треба "брати", бо інших таких вже не буде. Але, на щастя Ви помиляєтесь, і в світі є багато людей, які ставитимуться до Вас добре, бо Ви на це заслуговуєте. Не обов'язково це будуть Ваші потенційні хлопці, але друзі чи хороші знайомі теж на дорозі не валяються.
Відредаговано автором 21-04-2024 12:19:51
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Как вы уверены на 100%, что вы гей, если не было отношений с мужчинами?
Какой у вас вообще опыт отношений с мужчинами, женщинами?
Насколько я поняла, то знаете вы этого коллегу не очень давно и не очень хорошо.
Как вы определили, что он закрывает все ваши потребности?
Мне кажется, что есть место фантазиям и приписыванием ему каких-то качеств хороших
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Больше похоже на притяжение противоположностей. Как два разных мира столкнулись - отсюда и интерес.
А зачем вам идеальный человек?
Вы сами идеальны?
И что значит идеальный характер?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Доброго дня!
Бути закоханим - це прекрасно! Проте ви здається закохались в образ, який дається вам ідеальним. Він трохи недоступний і цим ще більш привабливий. А ви самі для себе привабливий? Можливо ви все прекрасне спроектували в нього, а потрібно і собі себе визнати та привласнити свої чесноти. Чи були у вас взагалі з кимось близькі дружні стосунки? Можливо саме його увага, поява підіймає багато хвилювань і відчуття потрібності. Ми часто хочемо того відношення, яке хтось відкрив чи показав нам. Ми пізнаємо і себе і інших через будь-які відносини, в тому числі і дружні, колегіальні.
Тримайтесь цієї дружби і вчіться досліджувати себе. Після закоханості завжди слідує стадія розчарування, чи витримаєте ви її і захочете бути поруч після, і чи буде взаємність покаже час.