Як перестати хотіти те,що не можу отримати?
Вітаю! Приймаю майже місяць один препарат (за порадою лікаря) і помічаю потріскування в суглобах, замість зміцнення. Інший лікар (офтальмолог) також виписала краплі флора віжн, але і тут помічаю (?) тиск в очах. Тобто і в першому і в другому випадку від цих препаратів не бачу покращення,а ніби зворотній ефект. Хоча мій сімейний лікар стверджує, що такого не мало би бути. Так само було і з деякими вітамінами (аскорбінова кислота чи вітамін А) та медпрепаратами (наприклад від гліцинат магнію з'являлась тривожність і пробудження серед ночі) У мене питання, чи дійсно ліки на мене можуть діяти протилежно, або ж я себе просто 'накручую' і такого не може бути??
І взагалі, протягом свого життя помічаю, що часто отримую зворотнє. Тіло і стать не такі,як хотілось би.. Мама і тато не такі... Хочеться кохання, когось обійняти,потримати за руку і щоб тебе потримали, ніжно цілували.. хочеться любові, але ж ні! доступний тільки секс і насильство замість ніжності. Свято, стіл,багато їжі..ти багато їсиш,а на наступний день стаєш на ваги і там мінус, а не плюс! Хах! ну звісно! бо тобі треба набрати вагу і ось ти отримуєш зменшення маси тіла після великої кількості їжі.
Що це в біса відбувається? Ніби хтось знущається. Мабуть мені потрібно перестати хотіти все те,що я не можу отримати?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
У мене питання, чи дійсно ліки на мене можуть діяти протилежно, або ж я себе просто 'накручую' і такого не може бути??
Беручи до уваги
цитата:
протягом свого життя помічаю, що часто отримую зворотнє.
, то можна з великою ймовірністю припускати, що накручуєте себе. Але навіщо? З якою метою?
Феномен полягає в тому, що Ви, ніби, не вірите, що можете отримати бажане(!) Десь глибинно не вірите.
Можливо, вважаєте, що не заслуговуєте отримати - таке підсвідоме уявлення з'явилось колись. Не виключаю, що під впливом рідних та близьких людей. І тому відмовляєтесь від нього.
цитата:
Тіло і стать не такі, як хотілось би..
Як кажуть, що виросло, те виросло. Це треба прийняти. Якщо ні - то це приречення себе на нескінчену і виснажливу боротьбу з реальністю.
цитата:
Мама і тато не такі...
А вони чим завинили?
цитата:
Хочеться кохання, когось обійняти,потримати за руку і щоб тебе потримали, ніжно цілували.. хочеться любові, але ж ні! доступний тільки секс і насильство замість ніжності.
Тут є ПЕРЕДУМОВА. Спочатку треба полюбити себе. Тоді тебе зможуть полюбити інші(!)
А Вас любили батьки в дитинстві? Сьогодні Ви себе любите? Цінуєте? Поважаєте?
Моя припущення, схоже, що ні, адже самі зазначаєте
цитата:
доступний тільки секс і насильство замість ніжності.
цитата:
Свято, стіл,багато їжі..ти багато їсиш,а на наступний день стаєш на ваги і там мінус, а не плюс! Хах! ну звісно! бо тобі треба набрати вагу і ось ти отримуєш зменшення маси тіла після великої кількості їжі.
Очевидно, психіка на підсвідомому рівні пручається, бо прагне іншого результату.
До речі, подібний механізм використовується в психотерапії. Він має назву парадоксальної інтенції.
цитата:
З цією купою питань варто звернутись до психолога, аби в усьому розібратись. Вихід є. Але спочатку потрібно пройти етап дослідження. На основі його результатів будуть визначені подальші кроки. На рівні тез я свої припущення тут навів. Тепер слово за Вами.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю, відчуваю відчай у вашому тексті. Мені здається у вас великий дефіцит усього і тому важко на щось всередині спертися, щоб пережити якусь фрустрацію чи неспівпадіння. А такі невзаємності по життю свідчать про відсутність зв’язків з хорошим, надійним. Багато негативного необробленого матеріалу всередині, який атакує будь який потенційно сприятливий. Наприклад: якщо я упереджена, що чоловіки погані, то я з наступним знайомством переконаюсь в цьому, тобто мій досвід притягує та підтверджує мої переконання.
В вашому випадку я рекомендую вам курс психотерапії! Знайдіть психолога і потрошку розгрібайте це невдоволення та формуйте позитивні образи себе/світу!
психолог онлайн
Доброго дня!
З того, що Ви пишете, складається враження, що Ви весь час перебуваєте в якійсь внутрішній, глибоко прихованій боротьбі сама з собою. Оці всі "нестиковки", як правило, з'являються тоді, коли ми втрачаємо себе та сенс свого життя, не розуміючи, загалом, для чого воно нам потрібне. Саме тоді наша свідомість, такий собі, біо комп'ютер, ніби сходить з розуму, бо не розуміє наших команд і "видає" нам все, що суперечить одне одному.
Окрім того, ліки, дійсно, можуть не допомагати. І відбуватися це може з різних причин. От як, наприклад. Фізичні прояви хвороби, нерідко, є лише проявленням якихось дуже глибинних психологічних проблем, можливо, травм та блоків, які заклалися набагато раніше, і на які ми просто не звертаємо уваги. Зважаючи, що людський організм, це ж не мішок з кістками, та, перепрошую, лівером, а ще й дещо більш глибоке, як от підсвідомість та людська душа.Тому організм діє дуже розумно і максимально бажаючи допомогти нам, привертає увагу на саму причину хвороби. Адже, якщо ми вилікуємо зовнішні симптоми, внутрішня проблема все одно залишиться. Тоді, як головна - саме вона і потребує серйозного рішення.
Відредаговано автором 25-04-2024 14:50:33
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364790 для Володимир Анатолійович
цитата:
Яk kaжуть, щo виpocлo, те виpocлo. Це тpебa npийняти. Яkщo ні - тo це npиpечення cебе нa неckінчену і виcнaжливу бopoтьбу з pеaльніcтю.
Я розумію, що потрібно прийняти,але не знаю як це зробити. Бувало створюю уявну кнопку з написом "прийняти" і тисну,але це так не працює.
цитата:
А вони чим завинили?
Це окрема тема. Якщо вони і зробили щось погане мені, то це ненавмисно, а через свою людську недосконалість і ми швидко мирились. В нас не було прийнято обійматися, говорити "я люблю тебе", багато чого треба було випрошувати, або щось зробити,чого хоче мама і тоді отримаєш потрібне, а не просто так. Варто було щось зробити "не так" і все, тебе вже не люблять. Короче, хотілось ніжності, а не агресії, хотілось тактовності, емпатії, щоб батьки були чутливі,уважні, не користувались тобою, прислухались. Хотілось щоб вони були інтелігентні, щоб підтримували тебе, схвалювали, не говорили сусідам "ой в мене діти якісь не такі,як в інших", "якщо будеш не слухатись,здам тебе в дитбудинок" або коли ти малюєш і тішишся,що тобі вдалось задумане і з усмішкою біжиш до мами показати малюнок,а вона каже невдоволено "ой, що то за мазюкання таке". Багато всього тут можна написати.
цитата:
Спочатку якраз і є любов до себе. І ти з цією любовю
Доповнення від автора
цитата:
Сnoчaтkу яkpaз і є любoв дo cебе. І ти з цією любoвю йдеш до інших,але люди часто показують свою жорстокість і хочуть,щоб ти був таким,як вони хочуть і ось тебе починають недолюблювати. Сьогодні я ціную себе і люблю.
Доповнення від автора
цитата:
Моя припущення, схоже, що ні, адже самі зазначаєте
цитата:
доступний тільки секс і насильство замість ніжності.
Ну,доступний не означає,що я це беру. Точно не тепер.
Якщо на горизотні немає чоловіка,який поважає, любить і з яким є емоційна близькість, тоді інших (одноразовий секс) не треба.
Дякую вам за допис!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364794 для Алла Володимирівна
цитата:
Дуже дякую! Мабуть так і є.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364803 для Алла Григорівна
цитата:
З того, що Ви пишете, складається враження, що Ви весь час перебуваєте в якійсь внутрішній, глибоко прихованій боротьбі сама з собою. Оці всі "нестиковки", як правило, з'являються тоді, коли ми втрачаємо себе та сенс свого життя, не розуміючи, загалом, для чого воно нам потрібне.
Схоже так і є. Внутрішній конфлікт.
Щодо ліків, то скоріш за все в мене просто передозування. Гіалуронат натрію стримує воду і від цього тиск в очах. Мені крапель не треба більше. Організму досить. Так само і вітамінів забагато. Просто я занадто переймаюсь зовнішністю і все через те,що не можу зустріти свою кохану людину.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364803 для Алла Григорівна
Дуже дякую за допис
психолог онлайн
цитата:
І ти з цією любoвю йдеш до інших,але люди часто показують свою жорстокість і хочуть,щоб ти був таким,як вони хочуть і ось тебе починають недолюблювати.
Ви праві, іноді саме так. Але тільки іноді. В Світі вистачає людей щирих і добрих.
цитата:
Сьогодні я ціную себе і люблю.
Радий за Вас. Водночас Ваші слова
цитата:
Тіло і стать не такі,як хотілось би..
залишають сумніви...
цитата:
Я розумію, що потрібно прийняти,але не знаю як це зробити.
Є підходи, проте їх на пальцях не покажеш. Краще виходить в умовах співпраці з психологом. Через пропрацювання ранніх відчуттів про себе і впливів оточуючих. Через побудову відносин з внутрішнім Я.
психолог онлайн
Знаєте, нам, зачасти, буває дуже важко зрозуміти, що з чого витікає. І саме тому не можемо розібратися в собі.
От Ви пишете "Просто я занадто переймаюсь зовнішністю і все через те,що не можу зустріти свою кохану людину". А як на мене, з точністю навпаки - не можете зустріти кохану людину, бо дуже переймаєтеся зовнішністю.
І передозування ліками і надмірна увага до зовнішності дуже взаємопов'язані, на мою думку, як це не дивно, знову ж таки, з нерозумінням сенсу та суто тілесною концепцією життя.
Наше життя складається не тому, що все випадкове, а у відповідності до нашого внутрішнього сприйняття себе та поведінкових налаштувань.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364856 для Алла Григорівна
Дякую! Раніше зовнішність не була у фокусі, бо багато часу відводилось для духовного розвитку. Але тоді також була самотність. Тобто, в мене не залежить від того чи переймаєшся чи ні.
Буває важко гуляти в центрі,бо скрізь багато красивих чоловіків, а ось на сайті знайомств такі мені не пишуть((
Дослідження показують, що зовнішність важлива. Красиві люди навіть заробляють більше і до них краще ставлення. А якщо ти народжуєшся з генетичними порушеннями, тоді все! Приреченість. Тут або перестати хотіти, або страждати. Але як перестати хотіти,коли є бажання?
Щодо сенсу життя...в мене своя філософія. Я вважаю, що людина приходить в цей світ пізнати добро і зло (від інших і своє внутрішнє), щоб зробити свій вибір з чим залишитись у вічності. Немовля під час народження плаче. Не сміється, а плаче. Бо в мамі було краще, а в зовнішньому світі багато подразників, тут треба пізнати і біль і страждання. Життя - це лише мить, ми їдемо у потязі до іншого життя. Хтось у вагоні люкс (багаті, красиві, розумні) а хтось у дешевому плацкарті (убогі жителі трущоб наприклад) і там посередність або й безвихідь, приреченість.
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
Впевнена, що Ви дуже багато зробили на шляху духовного розвитку. Але у мене одразу виникли сумніви з деяких моментів. Адже, коли ми рухаємося в правильному напрямку (в сенсі духовного розвитку та пізнання законів життя і стосунків), перше
- почуття самотності не мало б бути.
А друге. Навряд чи до цих пір Ви не зустріли б пару.
Отже, є щось, що загальмувало Вас - відсутність якихось знань, вмінь або ж і хибність деяких парадигм. Одне те, що, попри духовний розвиток, яким Ви займалися, Ви вважаєте основним
зовнішність людини, говорить про глибокий внутрішній конфлікт духовності із суто тілесною
концепцією життя, якої, насправді, Ви і дотримуєтеся. Чи саме не цей внутрішній конфлікт і призводить до всіх тих ситуацій, в які Ви потрапляєте?Окрім того, є поняття тхарми (призначення). Основною складовою якого є розкриття своєї жіночої природи. Насправді, негарних жінок не існує, а є лише, внутрішнє неприйняття в собі жіночності, і заборона на любов та щастя.
Тому, як на мене, Ви просто заблукали і втратили орієнтири, попри всі свої спроби духовного розвитку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364917 для Алла Григорівна
Дякую ще раз!
цитата:
перше - почуття самотності не мало б бути.
Наодинці з собою мені добре. Я інтроверт, творча людина. І це нормально, коли іноді мені хочеться відпочити від рідних і друзів. Але потреба мати кохану людину не зникає, потреба когось робити щасливим, цілуватись, відчувати дотики і бачити в його очах любов. У мене досі не було інтиму.
цитата:
Навряд чи до цих пір Ви не зустріли б пару.
В мене є певна особливість про яку я зараз не хочу розповідати. Щоб ця особливість зникла, треба померти і народитись знову (без цього)
цитата:
Ви вважаєте основним
зовнішність людини,
Не основним, а важливим у нашому матеріальному світі. І так, на жаль, моє лібідо високе
цитата:
Насправді, негарних жінок не існує, а є лише, внутрішнє неприйняття в собі жіночності, і заборона на любов та щастя.
Існує. Мого внутрішнього естета ви цим не переконаєте ::smile::
психолог онлайн
Гарна, розгорнута відповідь, з якої у мене виникло стійке відчуття роздвоєності: при зовнішньому бажанні розібратися в певних питаннях, які були озвучені Вами на початку діалогу, насправді, тенденції змінюватися, як на мене, у Вас немає. І насправді, життя, як воно є, Вас влаштовує...
Переконувати людину в чомусь - це невдячна справа. Допомогти людині щось змінити можна лише тоді, коли сама людина втомилася від свого життя і розуміє, що далі так продовжуватися не може.