Не розумію й боюся свого гніву й істерик
Я живу з 2 молодшими братами , матірʼю та батьком, сьогодні коли 2 моїх брата повернулися зі школи, я попросила їх зайти до мене в кімнату допомогти дістати навушник який упав за ліжко, ніхто з них так і не зайшов я зробила все сама і сказала дякую вже не треба , через 5 хв , брат заходить до мене і починає залазити на чисту постіль своїми грязними ногами в грязних шкарпетках, мої 20 прохань не робити цього на моїй постілі де я сплю він ігнорує , я починаю злитися й псіхую ( на жаль ☹) приходить мама забирає його з моєї кімнати і відчитує мене що «ти сама його покликала а тепер кричиш на бідну дитину» (бідній дитині 10 років) (мені 16) на цьому відчитування не припиняються , мама продовжує мене злити а брат тим часом бере коробку від булочок , де було дуже багато великих кришок , від слойоного тіста , й висипає це все на мене , на постіль , подушку , мені це все потрапило на волосся , заплуталось там , у мене на цьому моменті починається істерика я не розумію за що це все мені , за те що я попросила не лізти грязними ногами на постіль ? Я в істериці кажу «швидко прибери це все з моєї постелі» на що мама захищає його каже «сама прибереш , не треба було його кликати і потім виганяти» у мене починається якась жахлива істерика, мене починає сіпати , я тупаю ногами , кричу , захльобуюсь слозами , ( не знаю чому у мене така реакція , розумію що це не нормально але не можу зупинитися, мною в такі моменти рухає леше гнів , ненависть й образа ) мене ще більше ображають через таку реакцію, мама мене дуже сильно ображає словами , зачіпає за живе ( за моє навчання, роботу , за те що я сиджу в дома а подруги мої зараз гуляють, тобто переходить на зовсім інші теми і відчитує мене за все що тільки можна ) я продовжую битися в істериці намагаюсь їй пояснити свою точку зору . Намагаюсь донести що не розумію за що з мене це знущання зараз , за те що попросила злізти з мого ліжка грязними ногами . Але у відповідь чую леше яка я противна і взагалі псіхована . І тут я почала просто їх всіх обзивати , матюкнулася декілька разів ( зараз дуже соромно але тоді слова самі вилітали ) я жахливо себе вела і не розумію чому в пориві гніву завжди так , я кричала щоб мати мене облишила , не ходила за мною і не відчитувала мене , але вона ігнорувала , я просила її вийти з кімнати в істериці, й навіть казала що вже не можу контролювати себе, казала вийди бо я тебе зараз вдарю 🤦🏻♀ . Бо я просто неможу коли вона стоїть надімною і каже мені все те від чого мене розриває від болю з середини , прошу вийти і не говорити цього а вона продовжує, я просто в такі моменти падаю на підлогу , кричу в подушку, бʼю повітря руками , й голосно ридаю , і нічого не можу з собою зробити. Я ще дуже довго й голосно ридала після того як мама все сказала ( і поки вона сиділа з братом на дивані і казала який він гарний хлопчик а я псіхована) зараз я заспокоїлась і мені страшно від своєї реакції . Так я ще досі жахливо ображена бо не розумію чому так важко облишити мене коли прошу вийти , і чому я не можу злитись якщо мені буквально роблять моральну й фізичну шкоду .
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Співчуваю вашій історії. Дуже багато образ, болю та самотності і від цього така сильна реакція, яка подібна дитячій істериці. Прикро, що мама і брат накаляють градус і ще дужче вас драконять, в той момент коли вам треба спокій і прийняття. Ваші стани ніхто не витримував і ви не вмієте з цим обходитись. Мені здається, що ви підсвідомо впадаєте в менші емоційні прояви щоб мама нарешті побачила і попіклувалась про вас як про менших братів. Ви можете просто їй сказати, що я псіхована бо мені не вистачає твоєї любові.
В емоційному прояві ви подібні до маленької дитини, якій потрібен зрілий люблячий дорослий, який приголубить та заспокоїть. В цей момент ви чуєте, що брат хороший чемний хлопчик, а ви псіхована. Але цю псіховану дівчинку треба вам полюбити, підтримати, я співчуваю вашому болю. Ви саме співчуття та відношення хотіли, а отримали сором, грубість, знецінення.
Якщо вони не виходять з вашого простору, то уявіть як ви берете за ручку цю маленьку внутрішню дівчинку і виходьте з нею геть. Таким чином ви будете виходити з токсичності і не перебувати в цьому нестерпному контакті. Кожен раз самі собі відображайте ситуацію: «я злюсь, я не можу це витримати і мені треба спокій». Те, що ви очікуєте від інших, вчіться самі собі організовувати і давати. Іноді можна випити стакан води, щоб потушити свою гарячість. Після таких спустошень також важливо позайматися спортом, пропотіти і випустити застрявший пар всередині. Спорт доречі вчить витримці і дає багато сил.
Чи є у школі психолог? Чи можна поділитись з батьком цієї історією? Шукайте небайдужих підтримуючих людей. Вам треба підтримка і відображення вас. Згодом ви навчитесь регулювати свої стани, захищати себе та витримувати різність себе, інших.
Бажаю вам віри, сміливості та любові! Всі ці якості допоможуть вам зростати та вчитись по життю! Ви нормальна дитина, яка має свої задачі розвитку! Треба просто їх корегувати!
Відредаговано автором 25-04-2024 20:39:41
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Але у відповідь чую леше яка я противна і взагалі псіхована . І тут я почала просто їх всіх обзивати , матюкнулася декілька разів ( зараз дуже соромно але тоді слова самі вилітали ) я жахливо себе вела і не розумію чому в пориві гніву завжди так , я кричала щоб мати мене облишила , не ходила за мною і не відчитувала мене , але вона ігнорувала , я просила її вийти з кімнати в істериці, й навіть казала що вже не можу контролювати себе, казала вийди бо я тебе зараз вдарю 🤦🏻♀ . Бо я просто неможу коли вона стоїть надімною і каже мені все те від чого мене розриває від болю з середини , прошу вийти і не говорити цього а вона продовжує, я просто в такі моменти падаю на підлогу , кричу в подушку, бʼю повітря руками , й голосно ридаю , і нічого не можу з собою зробити
Звісно, коли тебе ігнорують, обзивають, принижують і це все при менших, не можливо лишатись спокійним.
Схоже у Вас нарцисична мати, для якої є характерним подібне ставлення.
цитата:
Намагаюсь донести що не розумію за що з мене це знущання зараз , за те що попросила злізти з мого ліжка грязними ногами
Дарма намагаєтесь. Навряд чи така мама Вас почує, в неї інша задача: познущатись з Вас, коли в неї видається така можливість. І найгірше, що Ви самі підставляєтесь під це знущання.
цитата:
і поки вона сиділа з братом на дивані і казала який він гарний хлопчик а я псіхована
Нарцисична мати завжди вибирає собі "любимчика" і постійно порівнює з ним братів-сестер не в їх користь.
Більш того, проміж своїх дітей завжди вибирається і "козел відпущення" - на якому вона відіграється, "випускає пар" та зливає агресію. І це - саме Ви.
цитата:
Так я ще досі жахливо ображена бо не розумію чому так важко облишити мене коли прошу вийти
Тому що мета НЕ заспокоїти Вас, а навпаки - вибісити.
цитата:
чому я не можу злитись якщо мені буквально роблять моральну й фізичну шкоду
Звісно, що можете. Але мені здається, що Вас злять спеціально. А Ви, замість того, щоб це зрозуміти, вчиняєте істерики від бесилля пояснити щось. Але ж ніхто чути Вас і не збирається. Тож, навіщо пояснювати тим, кому ці пояснення НЕ потрібні?!