Що з моїм другом
В мене є друг йому 13 років який перейшов до нас у класс і він завжди розповідає гейскі шутки сьогодні я прийшов до нього і ми коли грали у приставку то він взяв и доторкнувся до мене до ширини джинсів я ж на нього крикнув і він сказав що це жарт я сказав щоб він так більше не робив і ми далі продовжили грати у приставку потім коли джойстик розрядився коли ми сиділи пили воду він сказав свій жарт гейский и я йому теж в жарт кажу роздягайся і він як вискакує с диванна и знімає свої штани
Тим самим показав мені його сраку потім через секунд 3 одягає и починає жерти я так задумався а той він орієнтації або не вважається якщо чоловік чоловіку покаже свой геніталії
Під скажіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Максим, вітаю!
Тут скоріш можна подосліджувати що з вами і чому ви сказали: «Роздягайся?». Ви перебуваєте з другом у віці, де гормони дуже сильно дають про себе знати, і кожен справляється як може.
У вас є своя цікавість, у друга своя, а жартами він розряджає свою напругу.
Якщо ви орієнтовані на дівчат, то скажіть йому про це, проте ви робите амбівалентні речі з ним, не дозволяєте себе чіпати, а потім робите протилежне, де бачите його сідниці. Припускаю, що дуже багато збудження та сорому в темі сексуальності як у вас, так і у вашого товариша. Він вам подобається чи вам подобається коли ви подобаєтесь? Ви можете почати себе розуміти, а вже потім друга.
Доповнення від автора
Принципі я зрозумів але не зрозумів лише одного що мені робити далі ?
Доповнення від автора
Я прочитав все і я не знаю чого я сказав роздягайся в меня це якось на автомати вийшло я подумав що це було би смішно але він таке зробив
психолог онлайн
Що ви б хотіли отримати тут?
Скоріш ви розгублені і вам соромно, це треба пережити. Коли емоції вляжуться, то рішення прийде.