Як зрозуміти свої почуття?
доброго дня. я б хотіла допомоги в тому, щоб розібратися і своїх почуттях. починаючи з 2022 року я була закохана в свого однокласника. він здавався мені чудовою та цікавою людиною, мені хотілося спілкуватися з ним весь час, я думала, що закохана. ми спілкувалися з ним 24/7 і врешті решт я йому зізналася в своїх почуттях. все виявилося взаємно, і ми вже близько 8 місяців разом, але я не можу сказати, що я щаслива в цих відносинах. мене обурює факт того, що він дозволяє іншим людям фліртувати з ним (не має різниці хлопець це чи дівчина, мій молодий чоловік бісексуал). одного разу він розповідав мені як його одногрупник казав йому речі інтимного характеру, а мій хлопець сказав, що буде не проти "цього". мені сумно через те, що ми проводимо дуже мало часу разом. ми живемо в різних населених пунктах, тому змоги зустрічатися часто немає, аде коли така можливість з'являється, то мій хлопець часто обирає піти погуляти зі своїми подругами бо вже домовився з ними. здається, що він звертається до мене лишень аби сказати, як він від усього втомився і отримати підтримку. також він неодноразово казав, що кохає одразу багато людей, і це мене насторожує. я втомлююся від цих відносин. мені здається, що вони не приносять мені тих щирих емоцій, які повинні приносити відносини. можливо я маю дитяче уявлення про відносини? чи стаю я поганою людиною, якщо після того, як сама зізналася в почуттях, сумніваюся в тому, що все ще кохаю цю людину? сьогодні мені зізнався один хлопець, і я відчула від нього кардинально інше відношення до себе. він сам, в реальному житті прийшов, відпросив мене з уроку аби зізнатися і своїх почуттях, був максимально щирим та добрим. якщо я допускаю думки про те, що мені починає подобатися цей хлопець, хоча я в відносинах, це погано..? я відчуваю себе жахливою людиною, і розумію, що здається поквапилася з рішенням вступити в відносини
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго вечора!
Життя - складна, але цікава річ, і воно не ділиться строго на чорне та біле. Ні Ви, ні Ваш хлопець по суті не є поганими людьми. Ви обидва дуже молоді і пізнаєте себе та світ довкола, тож природньо за таких обставин робити різні життєві вибори і вчитися на своїх помилках.
Якщо по суті. Хлопець, судячи з усього, поліаморний, або хоче практикувати відкриті відносини. В ідеалі, такі речі обговорюються з берега, і якщо формат стосунків, який Ви хочете (моногамні закриті, де ви одне в одного самі), і які хоче хлопець (відкриті поліаморні з хлопцями і дівчатами) не співпадає, то це привід для розставання. Можете поговорити з хлопцем, який формат стосунків йому ближчий, і як він ставиться особисто до Вас - більш як до дівчини чи як до подруги. Бо зазвичай подругам жаліються на свої проблеми, а з дівчатами, окрім цього, ще якось по особливому спілкуються та проводять час, так як прийнято конкретно у вашій парі.
Тут нема правильної чи неправильної відповіді, орієнтуйтесь на свою власну думку і почуття.
Що стосується хлопця, що Вам зізнався. Чим він Вас ще привабив, окрім того, що проявив ініціативу до Вас? Як Ви самі відчуваєте, про що для Вас спілкування з нинішнім хлопцем і з тим, якому Ви подобаєтесь зараз?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364847 для Марія Радченко
дякую Вам за відповідь! з хлопцем, який мені зізнався, ми не спілкуємось, тому, коли він зізнавався, то сказав, що хотів би спочатку поближче познайомитися зі мною, але якщо я зайнята, то він не буде тоді починати спілкування. я вважаю його хорошою людиною. а з моїм молодим чоловіком ми спілкуємось на різні теми, але останнім часом всі розмови перетворилися на те, як йому все набридло, і наскільки все навколо жахливо
психолог онлайн
цитата:
але останнім часом всі розмови перетворилися на те, як йому все набридло, і наскільки все навколо жахливо
Можна зрозуміти Вашу втому від таких розмов, адже Ви не є особистим психологом свого хлопця. Піклуватися про свого партнера - це добре, але і про себе забувати не варто. Ви можете порадити хлопцеві звернутися до психолога чи до психотерапевта, якщо його довгий час непокоїть депресивний стан. І треба щось вирішувати з форматом ваших стосунків, бо Вас він, вочевидь, не влаштовує.
Як би там не було, бажаю Вам бути свідомою і щасливою людиною, в стосунках чи без них.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364857 для Марія Радченко
Дуже вдячна Вам за поради!!