Як як поважати свого партнера і давати йому таке відношення яке він хоче бачити ?
Добрий день , мені потрібна допомога, що робити коли хлопець не вірить мені ? Як добитися його довіри . Взагалом все почалось доволі добре ,знайомі майже два роки , романтичні стосунки почали будуватися пів року тому, але так сталось що я була вимушена переїхати в велике місто . Постійно на переписках , зараз деколи приїжджаю , в планах щоб він також до мене приїхав , складно та ми справлялись без конфліктів і сварок. Та потім ми почали сваритися , не без причинно , як каже мій партнер то через мою пасивність в нашому спілкування і недостатньої зацікавленості , не такої щирої любові як відчуває він , спочатку намагалася донести йому усіма способами що це не так . Він сказав що я займаюсь газлайтингом, і що я доволі маніпулятивна особа. Приймаю що деякі речі я можу казати йому не так , а він розуміти їх не так , приймаю що я можу бути маніпулятором. Хочу над цим працювати , але хлопець не вірить моїм словам. Хоча шанс на зміну дає , але у відповідь на моє : «я буду змінюватись , але також я хочу підтримки з твого боку , щоб зрозуміти цю причину всьому , щоб не робити тобі боляче , поважати тебе , і бути більш уважнішою до тебе .» , він каже : «я не вірю твоїм словам , ти брешеш, і твої слова нічого не вартують , я буду тримати тебе на відстані щоб в випадку якщо нічого не зміниться мені не було боляче , мені абсолютно все одно як ти будеш з цим справлятися , як будеш реагувати на мій холод і байдужість . Ти посіяла ти і жни свої плоди .» та я не розумію, він і хоче дати мені шанс але дійсно почав відноситись жахливо , абсолютно . І найстрашніше те що робить він це щиро як каже , що справді перегорів після мого зневажливого відношення . Я не хочу його втратити , не хочу загубити, готова мінятись щоб знову відчути від нього тепло , та його думка про мене змінилась , бо тепер він думає що я маніпулятивна і жахлива людина , беручи в увагу тільки негатив , спростовуючи весь позитив , я би з радістю пішла би на психотерапію , та нажаль можливості нема , то хоча би розуміння цього всього дуже хочу почути. Як це виправити ? Як перестати маніпулювати ? Дуже хотілось би це все врятувати
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
що робити коли хлопець не вірить мені ?
Це не ваша проблема, це проблема вашого хлопця!
цитата:
Як добитися його довіри .
Ніяк! Бо чим більше ви добиватиметеся довіри, тим більше на вас тиснутимуть і маніпулюватимуть!
Тому само найкраще це,ЗАСПОКОЇТИСЯ і перестати доказувати свою Вірність і правдивість!
цитата:
Дуже хотілось би це все врятувати
Ось якраз бачать і цим вами маніпулюють!
І при тому ще і звинувачують в маніпуляції
І вас обезцінюють !
Вами маніпулюють при допомозі обезцінювання і почуття вини.
Оце і є ТО в чому вас обвиняє ваш хлопець.
цитата:
Він сказав що я займаюсь газлайтингом,
цитата:
що я доволі маніпулятивна особа.
цитата:
він каже : «я не вірю твоїм словам , ти брешеш, і твої слова нічого не вартують ,
І все тому, що він бачить що ви готові відказатися від себе самої ради того щоб....
цитата:
Я не хочу його втратити , не хочу загубити, готова мінятись щоб знову відчути від нього тепло ,
Що робити вам?
ВІДПУСТИТИ СИТУАЦІЮ
Помовчати і не спішити з відповідями.
Якщо ця людина ваша, вона раніше чи пізніше відізветься до вас і перестане вас обезцінювати та маніпулювати.
Подумайте чи варта гра свічок....
психолог онлайн
Доброго дня.
У Ваших словах так багато тривоги та напруги, можу уявити, як складно Вам зараз.
Насправді, вирішити чи навіть проудктивно відгукнутись на всі ці питання складно - бо тут дійсно краще пройти в психотерапію.
Але, попри все, по Вашим цитатам Вашого хлопця - маніпулятор тут не тільки Ви. (якщо Ви взагалі ним є). Ваш хлопець кидає у Вас досить жорстокі і грубі слова, залишаючи самостійно "рятувати" Ваші стосунки. Але це дуже не вдячна справа, адже одна людина стосунки не витягне.
Ви можете обговорити з хлопцем те, якої поведінки Він чекає. Що для нього "активне" проявлення почуттів? Що він розуміє як відкриту повдеінку в стосунках? Чого йому не вистачає? Але знову ж таки, це будуть зусилля з Вашого боку для нього. І це не погано. Тільки зважте, що отримаєте в замін Ви? Чи є у Вас сили, стільки вкладати в ці стосунки? Чи співмірні вони неприємним почуттям, що Вам доводиться переживати?
Всі міняюються в стосунках, це нормальна практика, бо люди впливають одне на одного. Але Ви говорите про зміну себе Для партнера - і це насторожує. А що залишиться коли Ви так зробите? Що буде з Вами? Як Вам взагалі зараз в цих стосунках?
Ви щасливі? Відчуваєте себе коханою? Відчуваєте себе собою?
Не кажу, що він такий поганий а Ви янгол, я цього не знаю. Але помилки роблять всі, і у Вас видно бажання з ними впоратись, бути кращою версією себе. Але чи є у Вашого хлопця цінність цих стосунків? І цінність Ваша?