Мать и отчим занимаются не очень в часно.
Часто слышала как мама и отчим занимаются ПА, мне в самом деле не приятно об этом вспоминать, (тем более слышать) и после нескольких таких повторений, у меня началось возбуждения к брату.... При том что я считала себя лесбиянкой (теперь и моя ориентация под вопросом) это случилось неожиданно для меня, мне вообще воротит от самой себя, очень противно, правда, к моему большому сожалению, я видела как моя мать и мой отец уединялись на кровати, на которой я спала (мне тогда было лет 4) я об этом с матерью не говорила вообще, так как мне стыдно, и ей скорее всего будет тоже.. я как бы стараюсь игнорировать и не обращать внимание.. подскажите как мне избавиться от этих чувств.. мне правда противно.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
На мою думку, до тих пір, поки мама та вітчим не будуть знати, що Ви, попри своє бажання, стаєте періодично свідком їх особистого усамітнення, Ваше почуття відрази не лише не зникне, а може лише збільшуватися.
Я не думаю, що вони спеціально виставляють перед своєю дитиною своє інтимне життя напоказ. Мені здається, що їх дії - є лише наслідком безпечності та впевненості, що дитина ще маленька і нічого не бачить, не чує і не розуміє.
Ми ж ще не вміємо читати думки інших і ще не стали ясновидящими.
Тому, як на мене, поговорити все ж прийдеться, хоча б для того, щоб почуття сорому включилося і у батьків.
Не надуманий сором, а сором як мірило ціннісних орієнтирів, навпаки, може допомогти людині стати більш обдуманим та розважливим, і переключитися з інстинктів на любов.
Відредаговано автором 30-04-2024 09:04:45
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365012 для Алла Григорівна
Як мені це зробити, якщо я боюсь..мені соромно дуже.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Алла Володимирівна Романенко
Ксенія Шалімова
Я Вас дуже розумію, бо це Ваші батьки...
Тому єдине, що Ви можете зробити - це уявити своє життя, яким воно буде, якщо батьки продовжать так себе поводити...
Тобто, потрібно обирати між двох зол: терпіти і накопичувати в собі роздратування, сором, образи, гнів, і по факту, знищувати себе, чи все ж набратися сміливості і сказати, що Вам дуже неприємно чути те, що вони роблять...
Звернутися до когось із знайомих дорослих і попросити їх поговорити з батьками, може бути ще неприємніше і більше сорому батькам. Адже, тоді про все буде знати ще якась людина.
Хоча, є ще, як на мене, один спосіб. Оберіть момент і запитайте у мами поради, яка, ніби, потрібна одній з Ваших подруг. І опишіть все, що відбувається з Вами від імені тої свої подруги. Попросіть, щоб мама порадила як потрібно себе поводити тій дівчинці, що робити, щоб батьки подружки стали більш обережними та уважними і зрозуміли, що їх дочка все чує.
Таким чином, Вам легше буде все розповісти, а мама з вітчимом, думаю, стануть більш обережними, і почнуть думати не лише про себе.
Відредаговано автором 30-04-2024 19:30:27
психолог онлайн
цитата:
Як мені це зробити, якщо я боюсь..мені соромно дуже.
Ви пишете що вам соромно. Але за що? Ви не робите нічого поганого, ви свідок сексуальних відносин, і вам це наразі не потрібно. Невже так соромно робити щось для себе? Це нормально - не хотіти знати, чути, бачити чужий секс. Ніхто тут не винен, ніхто не поганий, просто вам потрібен спокій. Що у цій ситуації ненормального?
ЯК ви думаєте, якщо ви поговорите із мамою, вона підтримає вас, піде вам на зустріч?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365064 для Ксенія Шалімова
Мабуть вона підтримає, але мені здається, що із-за її сорому, мені також буде соромно, мабуть даже більше чим її самій.. я не звикла про таке з нею говорити, хоча.. потрібно би, але мені завжди здається, що вона будет засуджувати мене.
психолог онлайн
цитата:
мені завжди здається, що вона будет засуджувати мене.
За що засуджувати у цій ситуації вас?
Чи це ви її засуджуєте?
Можливо їй буде некомфортно і соромно, а можливо так відчуваєте саме ви себе. В такому випадку важливо сказати мамі про свої почуття і наскільки важливо вам щоб вона вас почула і підтримала.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365079 для Ксенія Шалімова
Я спробую, думаю це виріше мою проблему.. надіюсь зникне збудження до.. до родичів?
психолог онлайн
Воно з'являється тільки до родичів? Чи саме до них тому, що більше чоловічих фігур у вашому оточенні немає?