Дуже хочу собі дівчину
Добрий вечер. Я сам живу під Тернопольом мені виповнилось 18 років вчора. Я хочу обговорити таке запитання в мене є странність в мене не виходить з дівчатами, хоча в моєму віці всі мают пари. У мене є дуже багато друзів є компанії мене кличуть гуляти а ле стали кликати все менше і менше. Тому що всі хлопці нашли собі дівчат їм від 17 до 19 років. Я теж почав пошук дівчини але не можу її знайти. І писав різним дівчатам але нічого не виходить. Як перестати перейматись чи дали б ви пораду як її хоча б знайти. Про минуле я сам хлопець по собі товстий але в 16 років дуже сильно схуд тому що прагнув і що хочу сказати да в той момент я почав зустрічатись але ж опять вона була моєю 1 дівчиною, ми почали часто сваритись та розішлись. Мені подобаються дівчата але після того як я спробував спілкуватись ну десь з 8 дівчатами і став їхнім другом. Мені це все набридло. Тепер мені я незнаю чому стало не пособі писати дівчатам яких я незнаю хоча вони мені подобаються. Реально пітнію коли пишу незнайомкам та бере якийсь страх що з цим робити. І зараз я набрав опять ваги але худати не хочу ні для кого. Як би була якась мотивація. Та ще з 1 дівчиною я її почав ревнувати через 1 місяць зустрічань. Що зі мною не так що мені робити щоб найти дівчину. Поки безробітній але збираюсь піти роботу тому що це все набридло. Мене нічого не інтересує крім дівчат дуже хочу собі кохану людину.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
Що зі мною не так що мені робити" Вы зациклелись на поиске девушки. Вы ищите девушку для успокоения собственной внутреней паники, т.к у других есть, а у вас нет, и вдруг вы будете исключены из компании.
Что вам делать: важно понять, что поиск партнера -это поиск отношений, это не выбрать просто кого-то потому что нужно, это знакомство двух людей и узнавание друг друга постепенно. И да, бывает люди не сходятся т.к понимают что не подходят друг другу, и это нормально. Поэтому, попробуйте свое внимание немного снизить на поиске, вы обязательно найдете себе человека, не стоит искать девушку как функцию "чтоб была", подумайте чем вы можете быть интересны другим людям, возьмите фокус внимания на себя, займитесь собой, когда вы интересны себе, вы будете интересны и другим.