Чоловік ображається на відмови
Познайомилась з чоловіком в інтернеті. Побачитись не могли, через певні обставини, тому зідзвонювались, переписувались.
Я одразу сказала, що легкий секс- повз мене, хай не витрачає час. Він погодився і ми продовжили спілкування. Але він просив вислати фото( а-ля в купальнику), коли я відмовила- образився. Це для мене дивно, на таке ображатись. Я повторила, що не шукаю легких стосунків, він ніби зрозумів, вибачився, але сексуальні натяки продовжились. Я розізлилась і видала йому все своє обурення, на що він знову вибачився. Ми зустрілись, ніби все добре і тут він спробував мене декілька разів обійняти, я від нього відійшла. Хоч ми і довго спілкувались, але я його перший раз бачу та ще й ті дивні ситуації. І що робить він))) просто перестає зі самою розмовляти. Я кажу, все я додому він погодився і все. Це я щось не зрозуміла чи він… я ж все чітко і прямо сказала ще на початку з повтореннями, хто не чув)
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Добрий день.
Як давно ви спілкуєтеся і для чого це вам спілкування?
Для чого ви зустрічалися?
І я на яку допомогу очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366047 для Віталія Юріївна
Близько місяця спілкувались.
Він казав, що шукає стосунки, я також. Для чого ми зустрілись? Я навіть не знаю, що відповісти. Познайомитись.
Хочу зрозуміти, я не розумію людей? Я чітко кажу про свої бажання та небажання. Чоловік чує, і ось таке виходить.
психолог онлайн
Ірина Віталіївна Нізовцева
цитата:
Хочу зрозуміти, я не розумію людей?
З того,що ви пишете, начебто ви себе не дуже розумієте
цитата:
Я навіть не знаю, що відповісти.
Що для вас означає "познайомитися"?
І наскільки вам чоловік сподобався?
Як давно ви, взагалі, були у відносинах?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366053 для Віталія Юріївна
Побачитись і поспілкуватись.
Я ого 1 раз бачила, що тут можна сказати?! Оцінити можна лише зовнішність і якісь дуже поверхневі аспекти.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Він казав, що шукає стосунки, я також. Для чого ми зустрілись? Я навіть не знаю, що відповісти. Познайомитись.
Хочу зрозуміти, я не розумію людей? Я чітко кажу про свої бажання та небажання. Чоловік чує, і ось таке виходить."
Схоже вам попався "Глухий" чоловік. Таке буває, що інша людина чує тільки ту частину, як співпадає із його фантазіями про відносини...
Якщо він вам подобається, то запасіться терпінням для того, щоб кожного разу роз"яснювати ваші побажання... Може почує та не буде ігнорувати...
Чи є у вас досвід спілкування із людьми, які так само ігнорують ваші потреби?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366058 для Ірина Віталіївна
Ні, такого досвіду немає, тому я дуже здивована такою поведінкою.
Для мене це на грані адекватності.
Якщо чітко кажуть: « якщо тобі легкодоступний секс, давай не витрачати час один одного». Людина погоджується, а потім відбувається така історія… це якось неадекватно, дивно, незрозуміло.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Олю!
цитата:
Це я щось не зрозуміла чи він…
Він так точно Вас не почув. Та й Ви, здається, себе не дуже розумієте, адже відповідаєте
цитата:
Ось дивіться хронологію подій.
цитата:
Познайомилась з чоловіком в інтернеті.
цитата:
Побачитись не могли, через певні обставини, тому зідзвонювались, переписувались.
Ви ж про щось розмовляли. Якоюсь інформацією про себе ділились. А наскільки її усвідомлювали? Які емоції відчували? Чи була на той момент симпатія?
Йдемо далі.
цитата:
просив вислати фото( а-ля в купальнику), коли я відмовила- образився.
Вам же не сподобалось. Тоді чому не припинили спілкування? Які надії плекали?
цитата:
він ніби зрозумів, вибачився, але сексуальні натяки продовжились.
Він знову за своє. А Вам уже були дзвіночки. Через які бажання їх проїгнорували?
цитата:
Ми зустрілись, ніби все добре і тут він спробував мене декілька разів обійняти, я від нього відійшла.
А чого від нього було очікувати - він же себе вже, відомо з якого боку, розкрив?!
цитата:
І що робить він))) просто перестає зі самою розмовляти. Я кажу, все я додому він погодився і все.
Виходить, Ви не задовольнили його потреби, тому мовчанка. Невже сподівались, що він кинеться за Вами, наздожене і на колінах почне вкотре вибачатись?
Тому, мені здається, на часі розібратись з власною моделлю побудови близькості. Своєї. Не чоловіків.
Важливі питання. Що Ви транслюєте чоловікам? Якого типу чоловіків обираєте? На що схильні зважати, а що ігнорувати. І так далі. Упевнений, з цим допоможе розібратись психолог.
Відредаговано автором 21-05-2024 09:48:04
психолог онлайн
Доброго дня!
Інтернет - це віртуальний простір, який роздуває проекції та фантазії людей. У кожного з вас були свої очікування та сподівання. Ви ніби зараз не можете зрозуміти його неадекватність, але з іншої сторони це його щирість. Він весь час був собою, натякав, хотів близькості і думав що ви теж цього захочете. Ви теж були щирі в своіх бажаннях, ніяких легкодоступних речей, лише серйозне відношення і сподівались на взаємність! Дивіться, і він, і ви залишились при своіх очікуваннях і ви не зустрілись в близькості цих потреб, не відбулось взаємності. Просто не співпали, на жаль так буває.
Вас сильно задіває, що він вас не чує і не баче, проте ви теж не сильно бачили об’єктивно і його. Ніби очікування в голові не співпадають з реальністю. Треба досліджувати як ви будуєте контакт, як вступаєте в близькість. Рекомендую вам психотрепію і можливо краще з чоловіком-терапевтом. Там одразу можна проявити всі ваші непорозуміння і вчитись витримувати різність один одного, не втрачаючи цінності.
Бажаю вам гармонійних люблячих відносин, ви на шляху до них❤
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366084 для Алла Володимирівна
Дякую, щодо чоловіка психотерапевта- гарна порада.
Просто для розуміння, що для мене незрозуміло. Натяки, фантазії- це одне, а прямі слова і не один ра3 ну зовсім інше.
Якщо чоловік каже, що шукає несерйозні стосунки- я навіть не продовжую спілкування. Я не ого почула. Наші цілі не зійшлись. Це нормально. Але! Я прямо кажу про свої наміри, він погоджується, а робить все навпаки. Самі психологи кажуть, що комунікація дуже важлива, якщо не головне в побудові стосунків. Я прямо комунікацію, чітко кажу, що подобається, я що ні. Вважаю, це дорослою поведінкою, тому мене і дивують такі ситуації.
психолог онлайн
Комунікація в більшій мірі відбувається невербально та підсвідомо і треба вміти чути/бачити реальні мотиви, а не те, що вам говорять і чи той бажаний образ який вибудовують, щоб сподобатись. Якби всі люди були щирі і чесні, то було б менше проблем та питань.
Він хотів вам сподобатись і грав в прихильність до ваших потреб. Розумієте, не всі будують контакт як ви. І цей досвід може просто підіймати ваш ранішній бекграунт, коли вам казала так так і робили щось на свій рахунок. Тут ніби ви залишаєтесь наодинці і це схоже на якусь травматичну історію, тому що ви написали сюди і хочете розібратись. Чоловік можливо просто виступив тригером вже існуючого неусвідомленого болю?
психолог онлайн
А что с вами происходит, что вы аж тему создали, пытаясь понять, что с мужчиной?
Ну такой он - считает, что если десять попыток предпринять, то добьется своего.
Просьба про фото в купальнике уже была звоночком, что он ищет другого и вы мало его интересуете как личность.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366102 для Валентина Михайловна
А що з вами відбувається, що ви робите такі припущення? Припустіть, що це цікавить
психолог онлайн
Что вас задело в моих предположениях про мужчину?
Как вас характеризует то, какой МЧ оказался?
психолог онлайн
Ви встановили чіткі межі ще на початку спілкування, але виявилося, що ваш партнер продовжує виходити за їх межі, що може бути дуже неприємним і розчаровуючим. Пам'ятайте, що ви маєте право на повагу і комфорт у відносинах, і якщо ви відчуваєте, що ваші межі порушуються, важливо відкрито висловлювати свої почуття та потреби. При цьому, розгляньте свої власні емоції та потреби, і, якщо ви відчуваєте, що відносини не приносять вам задоволення чи комфорту, можливо, варто переосмислити свою участь у них.