У кому проблема ?
Вітаю. Не відчуваю довіри до свого партнера . Якийсь час назад я дізнався , що моя дівчина пропонувала зустрітись на каву свому «другу» з яким в них був колись інтим. Від мене все це вона скрила. Я дізнався лиш через пів року .Зараз вона каже що це моя проблема і мені потрібно розібратись. Що якісь ревнощі з мого боку недотепні
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго вечора!
Щоб зрозуміти, що насправді відбувається між вами, як на мене, спершу потрібно розуміти у яких саме стосунках з дівчиною Ви перебуваєте?
Якщо ви партнери "Не відчуваю довіри до свого партнера", тоді ваші стосунки знаходяться у сфері виробничих відносин і, тоді дійсно, як каже Вам дівчина, про які ревнощі може іти мова?
А якщо у вас стосунки двох закоханих людей, тоді чому Ви кохану називаєте партнером?
Як не крути, а судячи з усього, розбиратися таки потрібно в собі саме Вам "...моя проблема і мені потрібно розібратись"
Я б Вам порадила звернутися до психолога на індивідуальну консультацію з цього приводу.
психолог онлайн
Доброго вечора!
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
У КОМУ ПРОБЛЕМА ?
Можливо проблема між вами?
психолог онлайн
Добрий вечір.
Якщо вас це турбує, то саме вам має сенс із цим розбиратися. Ваша недовіра це щось про вас і ваш досвід відносин.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Якийсь час назад я дізнався , що моя дівчина пропонувала зустрітись на каву свому «другу» з яким в них був колись інтим
"На каву" це на секс, чи просто зустріч?
Я правильно розумію, інтим був колись давно, чи у той раз?
цитата:
Не відчуваю довіри до свого партнера
Чому саме? Вас ця людина зраджувала? Чи зраджував хтось інший?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
У КОМУ ПРОБЛЕМА ?
Ви ставите питання. Тому, можна зазначити, що розгублені, не можете визначитись. Вам потрібна думка зі сторони. Мали б власну стійку позицію, сюди б не звертались.
Чи вважаєте таку ситуацію власною проблемою?
цитата:
Не відчуваю довіри до свого партнера .
Наскільки я зрозумів, довіра до партнерки у Вас раніше була, а після якихось подій втрачена. Це так?
Чи не могли б Ви уточнити, це сталося після
цитата:
Якийсь час назад я дізнався , що моя дівчина пропонувала зустрітись на каву свому «другу» з яким в них був колись інтим. Від мене все це вона скрила. Я дізнався лиш через пів року
? Чи ще раніше?
цитата:
Зараз вона каже що це моя проблема і мені потрібно розібратись.
Отже, дівчина каже, що проблема втрати довіри до неї, то Ваша проблема. В цьому плані варто з'ясувати, як ця проблема проявляється в реальності? Як відбивається на стосунках?
цитата:
Що якісь ревнощі з мого боку недотепні
Мабуть, мали на увазі НЕДОРЕЧНІ. Менше з тим, оскільки мова йде про ревнощі, це може свідчити про деяку Вашу невпененість в собі.
До речі, Вашу партнерку у взаєминах все влаштовує?
Скільки уваги, тепла і турботи відчуваєте від неї?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Проблема у ваших стосунках. Цікаво, що дівчина поводиться агресивно по відношенню до ваших почуттів і називає це проблемою. Кращий захист - напад, це саме її стратегія. Ви ж залишаєтесь розгубленим та одиноким, бо ніби з вами не рахуються і на вас не реагують. Співчуваю, це дійсно дуже неприємно…
Я би довіряла вашим почуттям, це єдине, що ви зараз можете робити. Якщо вам боляче і неприємно, то це непросто так. Раджу звернутись до психотерапевта і розібратись глибше в темі стосунків!
психолог онлайн
Мало информации.
Как давно вы в отношениях?
Какие у вас отношения?
Как обстояли дело с вашей ревностью и доверием до того, как вы узнали про совместный кофе?
Что для вас означает, что ваша девушка с кем-то пила кофе?
Как вы узнали про эту ситуацию с кофе?
Был ли у вас в этих отношениях либо ранее опыт измены?