Залежність від гаджетів
В мене є два сина 6 та 8 років. У старшого виробилась сильна пристрасть до гаджетів (планшета). Намагаємось обмежувати час проведений за планшетом, встановили батьківський контроль, виділили йому 1 годину гри плюс ще півгодини бонусних якщо там щось зробить, виконає...
Після гри в планшет ще годину розмовляє про планшет, марудиться, а потім йде до тв чи лептопу, щоб включати відео всілякі. Якщо не проконтролювала, знову споживає контент про ігри, якщо проконтролюю, скандалить, свариться і знову марудиться.
Книжок читати не хоче. Цікавиться лиш машинками іграшковими, і справжніми, і може поскладати лего.
В нас був період, коли я прибрала планшет на місяць в обмін на покупку якоїсь там іграшки. Дитина набагато більше цікавилась світом і проявляла творчі здібності.
Ходить на кружки: плавання, футбол, англійська.
Зараз буде літо, купа вільного часу, підкажіть будь ласка, чи є сенс повністю прибирати на літо планшет (що буде самогубством для мене і біллю для нього), чи далі продовжувати обмежувати час в планшеті, але спостерігати як дитина нудиться потім без нього (бо ж кажуть, що сучасним дітям планшет потрібен)? Чи може існує спец схема користування планшетом, при якій дитина пограла і відклала його і більше не згадує протягом дня?
Написала усе тезами для ясності.
Буду вдячна за відповіді!
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Гаджети в наш час являються невідємною частиною соціалізації і розвитку пізнавальних процесів людини. Планшети, компютери, телефони і т.д. не повинні виступати для дитини як засоби заохочення чи покарання. Адекватний час проведення часу за гаджетом: молодший шкільний вік - 1година, середній - 2години, старший шкільний вік - 4 години на добу.
Важливо обговорювати, що для себе дитина пізнала нового під час "перебування" в гаджеті? Що вона компенсує в планшеті, чого не отримуєв реальному житті (емоції, почуття, переживання)?
психолог онлайн
Доброго ранку Olga!
Дитина сама себе контролювати ще не здатна, тому дуже легко впадає в залежності. Адже ігроманія - це залежність. І якщо вона вже сформована, так просто нікуди не дінеться. Отже, пристрасть до усіляких віртуальних ігр потрібно заміняти на інші, більш корисні, бажання. Тому я ю Вам порадила, загалом, на літо максимум обмежити планшети, телефони і лептоки...
Але для того, щоб дитина змогла без них, у неї не повинно бути спокус. Тому і Вам потрібно буде максимально обмежити себе в користуванні ними.
Окрім того, як правило, у дітей формуються ігрові залежності тоді, коли і самі батьки не дуже добре розуміють, як краще проводити свій вільний час. Щоб дитина почала чимось цікавитися корисним, у батьків повинне бути розвинуте бажання постійно розвиватися. Адже, діти вчаться саме через приклад дорослих.
Чи є у вас з чоловіком якісь справи, які Вам дуже подобаються і завдяки яким Ви весь час розвиваєтеся?