Як повернути хлопця
Ми с хлопцем рік разом але недавно в нього із за чогось почались нерви коли я питала в нього то він просто не слухав мене і нервував теж із за чого ми посварились , а коли я хотіла з ним поговорити вирішити питання вдвох він не хотів тільки проявляв агресію пішов просто не виходить на контакт , мені без нього важко і хочу щоб він прийшов поговорити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Співчуваю Вашій втраті стосунків, але питання "як повернути хлопця" - тільки деструктивне і обмежуюче. Він все таки не залишена десь річ. Це було його рішення, свідоме чи ні, остаточне чи ні - поки не відомо, але все одно рішення.
Якщо хлопець зараз не виходить на зв*Язок, і прояснити розрив не виходить, що безумовно складно, але Вам неохідно бути уважною і дбайливою до себе. Переживати втрату цих стосунків, давати вираження почуттям і дбати про себе, заручитись підтримкою, якщо самій складно. Це необхідний етап після розриву, і треба дати йому час.
Якщо особливо довго не ставатиме легше - пропрацювати з психологом. Але "вирішити питання" з хлопецм - може не зменшити Вашого болю, а тільки погіршити.
Зараз важливо подбати про себе і свої переживання.
психолог онлайн
Доброго дня, Fialka!
Ваш хлопець переживає якусь свою бурхливу кризу, не бажаючи розділяти це з вами. Прикро, сумно, боляче, але це правда. Ви хочете так як хочете, але це інша людина і вона теж вирішує як їй зручно. Можливо він охолоне і вийде на контакт, зараз краще його облишити або написати, що ви були б раді відвертій розмові, коли в нього буде нагода та можливість.
З написаного, в мене є ще припущення, що вам важко дається переживання злості та гніву, ви це не витримуєте і відповідно людина не може це розділити з вами. Здорові стосунки, це коли все можна пережити та витримати один з одним. І ви, і ваш хлопець як раз вчитесь цьому мистецтву взаємодій.
Зараз сфокусуйтесь на собі. Вам треба пережити свій стан самотності, відчаю, можливо образи і пошуку нових сенсів.
психолог онлайн
Добрий день. Напевно, якщо він пішов,то він має і повернутися. Чи ви хочете за ним "побігати"?