Як не закохуватись у психологів?
Я дуже дивакуватий і закохуюсь у психологів...чоловіків. Мій останній психотерапевт працював зі мною декілька місяців, говорив, що потрібно продовжувати терапію.. все було ок,та все ж пізніше сказав мені,що зателефонує чи напише у фейсбук і ми обговоримо,коли ми зустрінемось знову, але не зробив цього. Через деякий час я пішов сам до нього,бо мав проблемку, хотів порадитись. Він вислухав,але порадив звернутись до іншого психіатра (до жінки психіатра) Я так і не зізнався про свої почуття до нього тоді. Пройшли роки і мені не дає спокою питання: він мене 'зчитав'?тобто зрозумів,що я почуваю і вирішив припинити психотерапію,або ж була причина дійсно така,яку він мені назвав ('купа справ', перевантаження і.т.п) ?? Я вмію приховувати свої емоції,почуття (навчився з дитинства)і мені цікаво невже він здогадався?). А..і ще. Хоч він був одружений, я підозрюю,що він може бути бісексуальним (одного разу розповідав мені одну історію з свого життя...)
Питання від: ; Вік: 24
Доповнення від автора
Ви також можете припустити,що справа у грошах,типу я йому мало заплатив, але ні, справа не у фінансовій винагороді

психолог онлайн
Доброго дня ))
Чи маєте ви якісь стосунки із іншими чловіками? Чи схожі ваші стосунки на ті, з психологом - з інтригою "я йому не скажу... чи він здогадався?".
Чому не хотілось про це говорити із психологом? Ця відверта розмова вам би дуже допомогла, наприклад, як ви себе почуваете у стосунках, що собі дозволяете та інше.
Ваша закоханність у психологів, навпаки, зможе вам допомогти бо Психолог - це безпечна фігура.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366729 для Ірина Віталіївна
цитата:
Доброго дня ))
Доброго дня (?) ранку (?)
Ну, в мене бувала закоханість (без взаємності) і сексуальний потяг до хлопців вже давно.
З тим психологом ми так душевно,тепло розмовляли і одного разу, коли збирався йти на чергову зустріч, то зловив себе на думці, що вже заходжу в той кабінет не за психотерапією по моєму діагнозу, а тому що хочу бачити його, розмовляти, бути поруч, слухати... Навіть,коли вхурделило взимку я не відміняв зустріч і приходив на терапію)) Тоді я усвідомив, що починаю закохуватись і скоріш за все мої погляди, невербальна поведінка, все ж дали йому зрозуміти чому я насправді приходжу і тому він вирішив це припинити. До речі, в перші дні нашої терапії я розповів йому,що я гей, але він був невпевнений,говорив,що я 'ймовірно не гей' ))
Перед ним у мене був ще один психолог, молодий хлопець,який тільки практикувався. Він був такий милий. Це також була закоханість і я теж не сказав йому, що я почуваю. Часто бачив його разом з дівчиною і подумки сказав, щоб вона зробила його щасливим і любила так,як я не зможу ніколи. Це було чисте почуття, без хтивих бажань, без ревнощів, без пожадання. Головне, щоб він був любленим.
цитата:
Якщо б я сказав, то він би припинив зі мною бачитись, а я цього не хотів, та й почуття тільки зароджувалось і я й сам до кінця не розумів тоді. Можливо пізніше я б йому розказав.
психолог онлайн
Guardian, доброго часу доби!
Це доволі розповсюджена історія, коли клієн закохується в психолога. І стать або вік психолога немає значення. Це відбувається через те, що від фахівця клієнт отримує саме те, чого вкрай потребує: увагу, емпатію, прийняття, підтримку, розуміння... Цена якомуь етапі може викликати або романтичні почвуття або роздратування, гнів. І те й друге - симптом того, що процес терапії підійшов до чогось дуже болісного, інтимного, важливого. Тож, сама романтизація стосунків з псизологом - це лише спроба уникнути розбору болісного питання. Так працює наша психіка та наш мозок.
Чи зверталися Ви по допомогу до психологів жінок?
Як Ви ідентифікуєте свою сексуальну орієнтацію?
психолог онлайн
Доброго ранку Guardian!
Перечитала декілька разів Ваше звернення до психологів... Я правильно зрозуміла, Ваше питання лише про те, чи міг зчитати психолог Ваше ставлення до нього? Якщо так, то...
Так, міг. Адже, такі речі дуже сильно відчуваються і особливо тоді, коли закоханість має ознаки психо-емоційної та сексуальної залежності. І, насправді, психолог вчинив єдино правильним способом, порекомендувавши Вам шукати психолога-жінку. Є певний кодекс психолога, за яким психолог не має права працювати з людиною, з якою є особисті зв'язки.
Тому перепитую ще раз, у Вас це єдине питання до психологів?
Тому що, як на мене, є те, що реально може перешкоджати Вам мати нормальні стосунки з коханими людьми і це стосується саме внутрішньої тенденції до психо-емоційного "залипання".
А як у Вас складаються стосунки з непсихологами?
Відредаговано автором 08-06-2024 12:47:56
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366737 для Наталия Павловна
цитата:
Чи зверталися Ви по допомогу до психологів жінок?
Як Ви ідентифікуєте свою сексуальну орієнтацію?
Добрий день!
Якраз планую це зробити найближчим часом.
Гомосексуальна. Я це зрозумів у підлітковому віці та вирішив для себе,що не буду експерементувати з дівчатами.. не хочу спочатку закохати в себе, а потім не відповісти взаємністю, бо знаю як це, кохати без взаємності, знаю цю біль...Тому травмувати і використовувати дівчат не буду
Рідні не знають. Я коли був ще малим і всі дивились один серіал, де один з персонажів був геєм, і я тоді дізнався думки батьків щодо цього, тому вирішив мовчати.
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366741 для Алла Григорівна
Добрий день!
Так,Ви правильно зрозуміли.
цитата:
Є певний кодекс психолога, за яким психолог не має права працювати з людиною, з якою є особисті зв'язки.
Дякую, в мене були такі думки.
цитата:
А як у Вас складаються стосунки з непсихологами?
Наразі так, єдине. Всі інші я вже краще запитаю наживо.
Немає в мене стосунків, натомість ціла купа перешкод. Буває знайомлюсь, він мені подобається спочатку, та згодом (коли пізнаю його глибше) з'являється розчарування, або ж бачу, що людині не треба того,чого треба мені, немає 'хімії' між нами... І взагалі я часто закохуюсь в гетеро хлопців,з якими в мене нульові шанси, ніби прокляття якесь,щоб мені було погано. Не знаю, що робити далі. Бувають суїцидальні думки.
психолог онлайн
Дякую за щирість. Як на мене, відверто говорити про найболючіше - це дуже важливий крок до "одужання" І Ви вже почали це робити. Тому, насправді, є за що себе поважати.
А щодо "ніби прокляття якесь,щоб мені було погано...", насправді, все в житті дуже закономірно, як це не дивно. Єдина проблема в тому, що ми, зачасти, просто не знаємо законів, за якими будується наше життя.
Тому все, що відбувається - не випадково і має якийсь дуже глибинний сенс для нас. Насправді - життя не ставить собі на меті зробити нам погано, швидше, навпаки. Але, знову ж таки, як не дивно, але ми самі, через нерозуміння життєвих процесів, відсутності знань про основний сенс життя і знання законів створення стосунків, заганяємо себе в дуже неприємні для себе обставини та ситуації. А потім на те життя, яке самі через відсутність знань і створили, починаємо ображатися та бути ним незадоволеними.
Знаєте, про що говорить суїцидальний стан на мові психології?
Про те, що людина загнала себе в глухий кут і самостійно не може знайти з нього виходу. Насправді, депресія - це той стан, з якого може початися дуже швидкий злет. Бо саме депресія змушує нас шукати відповіді на дуже важливі запитання і шукати нас допомоги.
Як на мене, Ви вже на такому шляху. Тепер, головне, рухатися далі і не зупинятися.
психолог онлайн
Добрий день.
У вас є діагноз від психіатра?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366763 для Віталія Юріївна
Добрий день! Так, є діагноз F43.2