Прихований алкоголізм руйнує стосунки
Чоловік не визнає, що має залежність від алкоголю, постійно виправдовується, то війна, то відсутність дітей. Він не розуміє, що може втратити сенс життя, а саме спокійне сімейне майбутнє. Не намагається знайти собі інші варіанти для задоволення. Агресивна поведінка лякає близьких людей.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Какой у вас вопрос?
Какую помощь вы бы хотели тут получить?
психолог онлайн
Доброго вечора
Згадався анекдот:
- у вас є родичі друзі, що страждають від алкоголізму?
- ні немає, всім подобається.
Якщо чоловік не визнає проблеми, то, мабуть, то для нього не така і проблема, або трохи проблема, але переваг від неї більше. Швидше він більше вважає проблемою ваше невдоволення вживання алкоголю ним.
Стосовно втрати ним спокійного сімейного майбутнього, то на вашу думку, на скільки це справді реально? Ви щиро готові від нього піти? Зізнайтесь собі щиро, бо якщо не готові, то він це добре відчуває і тому ні про що не турбується. Та й не факт, що сімейне майбутнє ж для нього справжньою цінністю, важливішою за можливість розслаблятися алкоголем.
А про небезпеку втратити сенс життя, то втратити можна тільки те, що мав. Ви впевнені, що він його зараз має? Може в випиває, тому що його і немає, а є порожнеча, яку алкоголем приглушує?
Тут багато питань і мало відповідей. Так виглядає, що проблема є у вас в близьких чоловіка, а не в нього самого. Може вам звернутися в терапію з цим?
психолог онлайн
InTar, доброго часу доби!
цитата:
Чоловік не визнає, що має залежність від алкоголю...Не намагається знайти собі інші варіанти для задоволення
Що Вас тримає в стосунках, де чоловік алкозалежний і змінювати стан речей не планує?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Він не розуміє, що може втратити сенс життя
А який у вас сенс життя?
На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Так виглядає,що у вас залежність від прихованого алкоголізму вашого чоловіка.
психолог онлайн
И с этим ничего не поделать.
Пока САМ не осознает и не захочет избавиться от зависимости.
Вопрос в другом: ЧТО делать в этой ситуации Вам?
Сидеть и ждать момента его осознания?
Или?
психолог онлайн
Доброго ранку InTar!
Певне, найкращий вихід, якщо чоловік сам захоче припинити пити і звернеться до спеціалістів, але... Співчуваю Вам - дуже важко жити поруч з людиною, яка руйнує своє життя і не хоче нічого робити, щоб все це змінити.
Адже, найгірше в таких ситуаціях, те, що залежна від алкоголю людина, глуха до всіх гарних порад. От і виходить, що змусити її змінюватися ми не можемо, хіба що силоміць закрити її в якійсь лікарні. Але за законом, ми не маємо на це права, бо він, Ваш чоловік, доросла людина і має сам вирішувати, що робити зі своїм життям...
То Ви скажете: і що тепер, сидіти мовчки і дивитися, як він руйнує себе, мене, наші стосунки?
Насправді, чоловік та дружина - це єдине ціле. І якщо ми хочемо, щоб чоловік припинив пити, потрібно зрозуміти, яка риса характеру і що в глибині нас може резонувати з тим, що відбувається з чоловіком... І почати змінювати себе, своє ставлення до чоловіка і свою поведінку. Якщо чоловік поводить себе дуже агресивно, перше, так діє алкоголь на людину. І друге - він почуває себе вольготно, тобто, повністю розбещено. А отже, його довгий час ніхто не виховував і він впевнився, що має право так себе поводити. Як давно він так агресивно себе поводить? Як Ви реагували, коли він тільки почав так себе поводити? Ви дуже прив'язлива?
Ви пишете "Він не розуміє, що може втратити сенс життя, а саме спокійне сімейне майбутнє. Не намагається знайти собі інші варіанти для задоволення. Агресивна поведінка лякає близьких людей".
Знаєте, що в Ваших словах привернуло мою увагу? Ви написали, що основний сенс життя - спокійне сімейне майбутнє і що алкоголь, судячи з усього, Вами сприймається, як задоволення для чоловіка. Насправді, спокійне сімейне життя - це прекрасно, але... У цьому світі все, що ми робимо основним сенсом життя, обов'язково руйнується, щоб ми ні до чого не "прикипали", не прив'язувалися... Так, алкоголь, певною мірою, компенсує чоловікам емоцію щастя, якщо цього самого щастя та радості не вистачає в стосунках... Тобто, якщо і сама дружина достатньо депресивна, постійно знаходиться в претензіях та стані очікування від чоловіка щастя Окрім того, бажання випити не обов'язково задоволення. Це може бути для чоловіка ще, як такий собі несвідомий сурогат самозахисту... Адже, основні процеси в стосунках відбуваються невидимо, ми одне одного відчуваємо "зчитуємо"...І якщо, наприклад, жінка дуже "липуча", прив'язлива, схильна до ідеалізації чоловіка, чоловік також може почати пити, бо не "тягне" до рівня п'єдесталу і так закривається від її претензій, очікувань, сварок та вимог.
Є закон стосунків. Якщо чоловіка все влаштовує і він нічого не хоче міняти, почати кардинально, глибинно змінюватися повинні ми самі. І саме тоді, поступово починають змінюватися і наші кохані. Або нам життя неочікувано дає набагато кращий варіант.
Відредаговано автором 09-06-2024 12:59:55