Як подолати постійну тривожність, суїцидальні думки та не приймаьт все близько до серця?
Батьки говорять постійно,що я дуже змінилася. У мене то емоцій через край,то я взагалі без емоційна. Почала працювати і відчуваю тиск зі всіх сторін. Постійно здається, що я невдаха,і ні на що не здатна. Думка * навіщо жити з постійно поганий самопочуттям? краще вже вийти з вікна* не покидає мене вже приблизно 5 років (мені 16). Бувають тижні ремісії,але загострення все частіше і частіше..
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Без помощи психиатра в Вашем случае вряд ли обойтись.
Очень похоже на депрессивное расстройство.
Скорей всего понадобится принимать антидепрессанты.
Родители знают о Вашем состоянии и суицидальных мыслях? Если нет, то обязательно нужно рассказать - чтобы они учитывали это и могли Вам помочь.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Згодна з колегою. Вам треба якнайшвидше звернутися до психіатра. Можливо, у Вас депресія, але діагноз може встановити лише лікар. Взагалі, депресія - це дуже серйозне психічне захворювання, яке потребує медикаментозного лікування.
Оскільки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і звернення до лікаря, як і консультація психолога можливі лише з дозволу та за сприяння Ваших батьків. Будь ласка, поговоріть з ними і попросіть допомоги Вам. Взагалі дуже дивно, що Ваші батьки ще цього не зробили. Ви їм довіряєте, розповідаєте про те, що Вас турбує?
Відредаговано автором 13-06-2024 13:04:16