Чому чоловік не переходить від флірту на наступний етап
Ми спілкуємося в одній великій компанії приятелів. Вже кілька місяців. Обидва вільні. Хлопець явно виділяє мене з-поміж інших - постійно шукає мого погляду, підморгує, постійно посміхається, коли ми говоримо, доторкається, бере за руку, обіймає, поправляє прикраси, нюхає парфуми, бере мій айкос (буквально з рота, щоб зробити затяжку), хоча не палить, постійно жартує. Помічає якість маленькі деталі - як то підхопити, коли я спіткнулася, або що я ношу контактні лінзи, чи тріщинку на склі телефону. Запам'ятовує всю інформацію, що я говорю про себе. Говорить нестандартні компліменти, як то, що я схожа на прекрасну Діснеєвську принцесу, або видає якісь речі типу, якщо ти підвернеш ногу на підборах, я зможу віднести тебе на руках. Щиро захоплюється тим, що я роблю - робота, хоббі, музичний смак. Переглядає всі мої публікації в соцмережах. І навіть при зустрічі та на прощання цілує не в щоку чи в повітря, а в куточок губ. Розповідає дуже особисті речі про себе і свою сім'ю. Я спостерігала за ним по відношенню до інших дівчат - і ставлення абсолютно інше. Також довгий час я помічала, що під час спілкування чи обіймів у нього трусилися руки. Запитала, що це - сказав нервове. Зараз труситися наче перестав.
Тож мені здається, що він має романтичний інтерес. АЛЕ - покликати на побачення не намагається.
Його попередні стосунки закінчилися дуже погано і болісно, і він якось сказав, що тепер боїться довіряти людям.
На його флірт я відповідаю, але сама не ініціюю майже.... якось це не мій стиль, я досить стримана, особливо коли поруч є люди.
Він мені дуже подобається, насправді. думаю, що вже трохи закохана.
Підкажіть, що можна зробити в такій ситуації, як його краще зрозуміти і допомогти відкритися? Як прояснити ситуацію і перейти на новий рівень взаємодії?
Заздалегідь дякую
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Здравствуйте. А что вам мешает проявить инициативу, и пригласить молодого человека на встречу/свидание? Спросить, что заметили его особое отношение? Будьте смелее, и все прояснится. Проявлять инициативу женщине не стыдно, особенно когда мужчина оказывает особые знаки внимания. Не стыдно спрашивать, что вообще он имеет в виду. Получите ответ - все сразу станет ясно.
психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Доброго дня!
Насправді причин може буде безліч. Вся ваша розповідь про хлопця і дуже мало про вас, окрім питання, що вам робити. У вас великі сподівання, проте сильна пасивність. Можна поступово робити ініціативні кроки, трошки перетинати межу і споглядати на його реакцію. Можна запитати прямо чому він грається, бавиться об вас? Це просто чи щось значить? Насправді, ви самі знаєте, що можна зробити і питання чи зробите? Тут же про ваші почуття, доречі які вони?
психолог онлайн
1) Мужчина не готов к отношениям из-за негативного опыта
2) Вы не готовы проявить инициативу, и вполне возможно, что со стороны вы выглядите вполне равнодушной и это его отталкивает.
Узнать точно, почему мужчина так ведет себя, невозможно.
Пригласите его на кофе, прогулку сами. В чем проблема?)
психолог онлайн
Ваша ситуація не така вже й проста.
Коли далі флірту справа не йде, слід подумати про можливі об'єктивні причини такої поведінки
А причини можуть бути цілком зрозумілими.
У деяких випадках чоловікові просто подобається фліртувати із гарними жінками. Подібний флірт підтверджує його чоловічу привабливість у власних очах.
А можливо, чоловіка приваблює спокуслива перспектива флірту без будь-яких зобов'язань.
Як не дивно, але часто чоловік вважає себе негідним кандидатом для жінки, яка сподобалася, фінансово не заможним.
Не варто поспішати чоловіка і першою виявляти ініціативу. Надайте йому час та можливість для наступного кроку.
Однак, Ви можете ненав'язливо показувати йому свою симпатію.