Поцілувала чоловіка на 2 побаченні , тепер жалкую
Добрий день . Познайомилась з чоловіком на сайті знайомств . В нас була трохи відверта розмова по темі секса . Типу що хто любить . Він сказав що шукаю дівчину для сексу , я сказала що не проти . Йому 45 років . На 1 побаченні ми класно погуляли , поспілкувалися , він мене запросив додому подивитись вигляд з вікна , я відказалась. Він мені потім сказав , що на сайті я хотіла показатись хужою чим є насправді . На друге побачення запросив , погуляли , і також запросив додому під предлогом в туалет сходити . Дома пили вино , розмовляли , і я сказала щоб провів мене додому бо вже пізно . І в ліфті мене накрили почуття , чи це під дією алкоголя і я почала цілувати його . Біля мого підʼїзду я теж почала цілувати його , а він мене відштовхнув і сказав що поцілунок для нього багато значить. Пройшов день він мені не писав . Тепер жалкую дуже що його поцілувала , він мені реально дуже сподобався . Тепер в мене думки що він шукає серйозну жінку , а я показала себе не з кращої сторони . І чому він мене не хотів цілувати ?
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня.
Дуже цікава ситуація, враховуючи сказані чоловіком слова на початку. Пошук партнерки для сексу складно поєднати із "поцілунок багато важить".
Дозвольте прояснити, після поцілунку - Ви писали йому, чи телефонували, щоб прояснити що тоді відбувалось і його реакцію? Чому йому це не сподобалось, можна дізнатись тільки від нього.
Хоча повторю, сигнали взаємодії чоловік дає доволі суперечливі. Чи помічали ще в його словах чи діях розбіжності за ці дві зустрічі?
цитата:
в мене думки що він шукає серйозну жінку , а я показала себе не з кращої сторони
- що у Вашому вчинку має погану сторону? Ви дорослі люди, на побаченні, Ви вирішили проявити свою симпатію - в цьому немає нічого поганого. Прикро, тільки що зустрілись з такою реакцією. Але можливо, це наслідок того, що бажання до тілесного контакту можна уточнювати словами, хоч це і втрачає романтичний фльор, зате позбавляє від незручностей.
Поки Він не виходить на зв*язок, тільки Ви проявивши ініціативу можете прояснити для себе чого очікувати і як діяти далі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367066 для Яна Дмитрівна
Ні, більше не писала я йому . Розбіжності в тому що ми мали дуже відкриту розмову про секс, я йому підіграла що також не проти зустрічей для секса, що я розкута і тд. він також писав шо шукає подружку для секса тільки а відносин і кави не любить ( я йому писала що ціль моя кава і ідеалі відносини). а зі мною пив каву, був душевним, про секс не говорив, і дома коли пили вино спілкувались, я пила за нього, а він сказав тост за НАС. Дома не спонукав мене до сексу взагалі. таке відчуття що він не хоче відносини, але й просто сексу легкого також не хоче, для нього це тупо як він сказав, повинен виникнути момент
Доповнення від автора
погану сторону має те, що чоловік по ідеі повинен перший проявити симпатію і поцілоувати . а я себе повела як мужик, почала цілувати його, ну я була ще під дією алкоголя
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Gold!
цитата:
Біля мого підʼїзду я теж почала цілувати його , а він мене відштовхнув і сказав що поцілунок для нього багато значить.
Як на мою думку, то ключове слово, що несе в собі глибинне значення - ВІДШТОВХНУВ. Тобто фізично проявив агресію(!)
Цікаво - якою була Ваша реакція у відповідь? Невже проковтнули?
цитата:
Тепер жалкую дуже що його поцілувала , він мені реально дуже сподобався .
Чи не означає це, що Вам до вподоби агресивні чоловіки? Тоді не можу не спитати - себе Ви цінуєте, поважаєте?
цитата:
Тепер в мене думки що він шукає серйозну жінку
Яку жінку він шукає, знає лише він. Але я не впевнений, що він і сам знає, адже його первинні озвучені наміри геть протирічать реальним діям.
цитата:
я показала себе не з кращої сторони
Можливо, зі старту, коли
цитата:
йому підіграла що також не проти зустрічей для секса
От що Вас спонукає комусь підігравати, тим самим відмовляючись від себе, тобто своїх цінностей, потреб і бажань?
Мені здається, що це питання найголовніше в темі. А Вам?
психолог онлайн
цитата:
а я себе повела як мужик, почала цілувати його, ну я була ще під дією алкоголя
- Ви проявили своє бажання, і в цьому немає нічого поганого, якщо Ви не шкодуєте саме про поцілунок, а не його наслідки. Ви не знаєте, як Ви все було б, не зроби цього, і це не дає гарантії, що стосунки б продовжились.
Ви підігрували на його бажання, а чого Ви хотіли? Попри все?
цитата:
Ні, більше не писала я йому .
- чому не розглядаєте такого варіанту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367078 для Володимир Анатолійович
виразилась невірно, зупинив мене просто, і сказав що поцілунок для мене значить багато. і я перестала. на першому побаченні він мені сказав що йому дуже сподобалась прогулянка і спілкування. і що мол я себе показую в спілкуванні на сайті хуже чим в реальному житті. на першому побаченні він мене запрошував до квартири де робить ремонт подивитись вигляд із вікна а я відмовилась. мол ти смілива тільки на сайті. я сказала шо не знаю що в ньогоо в голові. він каже це тупо було б спонукати тебе на секс, повинен бути підходящий момент. а на другому побачені я проявила себе погано випила бутилку вина в нього дома і під підїздом накинулась на нього з поцілунками
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367079 для Яна Дмитрівна
мене просто охопили емоції, він дуже душевний і мені захотілось його цілувати, він зі свого боку навіть мене не трогав. поки не хочу йому писати, бачу його в сеті ще не було. боюсь нарватись на те, що ві нхолодно відповість і цим дасть поняти шо не хоче більше зустрічі зі мною
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367078 для Володимир Анатолійович
ну я не проти сексу також при взаємній симпатії, якщо це буде в тему. в мене немає червого прапорця що я хочу заміж і тд. мені й не віриться що я взагалі буду з кимось зустрічатись довготривало і ми закохаємось одитн в одного
психолог онлайн
цитата:
мені й не віриться що я взагалі буду з кимось зустрічатись довготривало і ми закохаємось одитн в одного
То невже в себе не вірите, залишаючи можливими виключно випадкові нетривалі зустрічі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367086 для Володимир Анатолійович
ну не випадкові, а складеться буде отлічно, а не складеться, я пострадаю пару днів і піду на нове побачення . просто реально дивлюся не ситуацію, немає іллюзій що я зайду в довготривалі стосунки, хоча такий досвід був в мене
психолог онлайн
цитата:
хоча такий досвід був в мене
Схоже, що невдалий. І от на ньому обпеклись...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367097 для Володимир Анатолійович
Мені було комфортно у всіх відносинах , але заміж я не хотіла за таких чоловіків . Мені був важливий статус чоловіка. Такий пунктік в мене є . Тобто ізначально я бачила що чоловік простий, але комфортно було душевно і я зустрічалася . Але всі відносини припиняли чоловіки
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Предположу, что вы не совсем честны, в том плане, что хотите одного и цель встреч и пребывания на сайте знакомств одна, но соглашаетесь на другое.
Почему МЧ так повел себя знает только он
психолог онлайн
цитата:
Іншими словами, Ваше щастя залежить від пунктіку, аби чоловік мав певний статус? Тобто не сама людина, а його здобутки і положення в суспільстві.
Як вважаєте, чоловіки могли цю обставину і те, що Ви транслювали, відчувати і усвідомлювати?
цитата:
Але всі відносини припиняли чоловіки
Для Вас на тепер зрозуміло, чому вони приймали таке рішення?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367112 для Володимир Анатолійович
Я не транслювала це . Я розуміла , що не готова психологічно до статусних . Вони приймали рішення по іншим причинам
психолог онлайн
цитата:
І чому він мене не хотів цілувати ?
Відповідь на Ваше питання (як один з можливих варіантів) - бо Ви були не щирою. Тобто не справжньою(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367121 для Володимир Анатолійович
можливо, я ж була випивша, і війшла в образ , можно сказати накинулась на нього з поцілунком. а як справитись зі своїми переживаннями , що він мені більше не напише і подумав що я якась пришелепкувата, хоча самі побачення і спілкування були класними, я відчула що подобалась йому, він весь час мене торкався, коли гуляли, шуткував, коли пили вино він казав тост випемо за нас
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367097 для Володимир Анатолійович
бачу що він в сеть даже на сайт знайомств після того не заходив, а телефонами ми не обмінялися
психолог онлайн
цитата:
а як справитись зі своїми переживаннями , що він мені більше не напише і подумав що я якась пришелепкувата,
Справитись - звучить, ніби стоїть завдання їх вгамувати, тобто приборкати. Натомість такий підхід лише шкодить. Насправді емоції краще навчитись усвідомлювати, ідентифікувати, проживати й виражати.
Загалом. це про розвиток емоційної сфери і особистості людини в цілому, аби вона могла себе повніше розкрити - для життя в радості і щасті.
Мені здалось, цей напрямок був би для Вас і корисним, і, головно, актуальним, зважаючи на деякі важливі обставини, як, наприклад, ось ця -
цитата:
всі відносини припиняли чоловіки
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367125 для Володимир Анатолійович
Ну я усвідомлюю, він мені дуже сподобався . Душевний , почуття гумору , увага . Мені цього не вистачає спілкування з такими людьми