Не знаю що зі мною
Я почала працювати в ресторані як помічник (пів року працюю там ,і не перший раз ), але зараз це мене вбиває . Всі кричать лише на мене бо я наймолодша, я вигоріла, нічого більше не хочу протягом декількох тижнів, в мене немає сил, не можу спати, немає емоцій,бажання жити і робить будь які речи . Хочу спати завжди, але не можу заснути , а якщо засну або прокидаюсь кожні пару хвилин або 12-15 годин сплю і коли прокинусь хочу ще спати . В цьому стані перебуваю перший раз та не знаю що робити , більшість часу я нічого не чую що відбувається навколо мене і ні я не в своїх думках , я чую щось але це не мої думки не знаю як це сказати . Ще деякі предмети мені виглядають інакше меньше більше другого кольору, а всі інші люди говорять що то виглядає как завжди що нічого не змінилося. Немає апетиту, або їм як вибачте порося
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Доброго вечора.
Ви власне самі і відповіли на своє питання - якщо загально, то Ви виснажена, на піку емоційного і фізичного вигорання, вимушені справлятись із великим стресом, що сказується на різних сферах життя, в тому числі на снів, емоціях, їжі, відпочинку, контактах з людьми.
цитата:
предмети мені виглядають інакше меньше більше другого кольору, а всі інші люди говорять що то виглядає как завжди що нічого не змінилося.
- придивіться ще до цього стану, тому що, знову ж таки попреденьо, але це може бути дереалізація - що виникає в наслідок перевтоми та стресу. Чи буває відчуття що змінюються форми, розміри, відстані, гучність чи яскравість? Відчуття себе та кордонів свого тіла?
Не лякайтесь, таке явище трапляється але важливо відмітити частоту.
Чи могли б Ви додати у свій графік більше якісного відпочинку? Морального в першу чергу. Важливо знизити рівень стресу та підтримувати ресурси організму.
Також важливо звернути увагу на емоційний рівень - що приносить задоволення? Що могло б компенсувати проблеми з роботи? Чому Ви залишаєтесь на ній? Чи подобається те чим займаєтесь?
Цінним у цьому випадку буде комплексна робота з психологом, але для початку важливо потурбуватись про себе і бодай фізично організувати собі більше відпочинку та простору. Буде корисно для врегулювання стану практикувати релаксації чи медитації. Техніки саморегуляції від стресу. Ви можете знайти їх у вільному доступі чи написати психологу.
психолог онлайн
Вітаю!
Що може заставляти працювати там, де робота "зараз... мене вбиває", а ще там де "Всі кричать лише на мене бо я наймолодша..."
Звісно, треба відпочити, можливо взяти відгули чи тиждень відпустки, щоб виспатись, зняти тривогу та може пошукати іншу роботу. Таку роботу ви можете знайти легко в любому кафе чи ресторані. Важливо знайти роботу з гарним колективом. Треба не соромитися задавати питання директору нового закладу, попитати про колектив у людей, які працюють у закладі.
Не зволікайте своїм станом! Бо чим далі, то буде складніше вийти з нервового стану і тоді прийдеться лікуватися від депресії.
Бережіть себе і своє психічне здоров*я! Шукайте допомогу у психолога.