Як пережити маніпуляції з сторони абюзера
7 років жила з чоловіком, є дітей,розійшлись через постійні скандали, постійне приниження,завжди у всіх проблемах винив мене, останній скандал закінчився тим що він побив мене,пройшов місяць і він проситься миритися.Говорить що більше такого не повторить',а нашим говорить що це я до нього дзвоню і прошу назад мене прийняти.А ще постійно бере дітей до себе,коли я відповідаю що ти травмуєш дітей своїми вчинками то він мені погрожує що заберуть їх мене і щоб я тихо сиділа.Діти особливо хлопчик після зустрічі з ним говорить матом,злиться,стає агресивним, як мені поводитись з ним?Що мені робити ?Як говорити з дітьми?Як правильно пояснити їм чому ми не живемо з батьком?
Тим більш що діти завжди бачили скандали,чули як він говорив зі мною матом,як переконати сина що з мамою не можна так говорити як його батько?Як мене правильно завершити ці стосунки?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Я розумію, що ви зараз переживаєте дуже складний період. Ваше безпека та безпека ваших дітей є найважливішими. Важливо звернутися до адвоката з питань сімейного права та психолога для отримання підтримки. Поясніть дітям, що розставання з батьком було необхідним для їхнього захисту. Говоріть з ними просто і чесно, наголошуючи на важливості поваги та любові. Постійно підтримуйте позитивну поведінку і пояснюйте, що грубість неприпустима. Зверніться до соціальних служб, якщо ваш колишній чоловік продовжує загрожувати. Ваше здоров’я і спокій дітей – це найважливіше. Ви заслуговуєте на безпечне і щасливе життя. Отримання професійної допомоги може значно полегшити цей процес і допомогти вам зробити правильні кроки.
консультация психолога
цитата:
як мені поводитись з ним? Що мені робити?
Ви вже зробили головне - зрозуміли, що це ненормально і з вами так не можна. На цьому і стійте.
цитата:
Як говорити з дітьми? Як правильно пояснити їм чому ми не живемо з батьком?
По-перше, намагайтеся донести до них, що їх вини нема в тому, що ви не живете разом. По-друге, говоріть правду, як є, підібравши слова під вік дитини, але суть одна: їх батько вас ображав і ображає, ви просили його так робити, бо вам неприємно, ви не відчуваєте, що він вас любить, але він не слухає, тому ви вирішили жити окремо. Ваші діти на вашому прикладі мають побачити, що таке сім'я, точніше, що не можна назвати сім'єю, щоб в майбутньому самим на застрягнути в абюзивних стосунках.
цитата:
Як мене правильно завершити ці стосунки?
За процедурою, передбаченою законом
Стійкості вам і терпіння!
психолог онлайн
Доброго вечора!
Мені дуже шкода, але навряд чи якісь Ваші пояснення та прохання допоможуть сину почати Вас поважати і правильно до вас ставитися. Адже, діти, особливо, хлопчики, реагують лише на нашу поведінку і наші вчинки. Ви пишете
"...постійно бере дітей до себе,коли я відповідаю що ти травмуєш дітей своїми вчинками то він мені погрожує що заберуть їх мене і щоб я тихо сиділа"
До нас ставляться діти і чоловіки лише так, як ми їм дозволяємо ставитися до себе, і як, насправді, сприймаємо самі себе. Якщо Ви розумієте, що чоловік травмує дітей, тоді чому безропотно віддаєте їх йому? Найперше, Вам потрібно знати свої права та знати права своїх дітей. По друге, заручитися підтримкою адвоката та соціальних служб. Адже, судячи з того, що Ви пишете, Ваш чоловік - аб'юзер і має девіантну поведінку: лається матом, бреше... І нарешті, третє, і як на мене, основне. Конче необхідно вийти з ролі жертви і навчитися, насамперед, поважати себе, а отже, мати внутрішнє почуття власної гідності.
На мою думку, те що зараз відбувається між Вами та чоловіком є лише продовження проблеми, яка "родом з дитинства". І до тих пір поки Ви не розберетеся сама з собою, Вас буде знецінювпти не лише чоловік, але і Ваші діти, Ваш син. Бо він бачить, як Ви дозволяєте до себе ставитися всім іншим і лише повторює їх поведінку.
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Які стосунки були між мамою та батьком?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367315 для Алла Григорівна
,Я виховувалась без батька,тому що він взловживав спиртними напоями і бив маму, мама пішла від нього,а мама виховувала мене строго,і ремінцем не раз била,і прутом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367315 для Алла Григорівна
А дітей я мушу йому давати тому що ми за 7 років уже 11 раз розійшлись,але минулого разу він забрав у мене хлопчика,не дозволяв мені його бачити,подав мене на еліменти,а потім сказав що якщо хочеш бачити сина то вертайся,а ні то я поїду з ним далеко і ти його не побачиш,а у нашому смт свої закони,я і в соц службу зверталась,і у міліцію, і в опікунську раду,але усі сказали що вони не можуть сина у нього забрати,а треба лише через суд.Тому я від безпоради повернулась до нього,але відносини ще сильніше погіршились,і у всіх проблемах він венив лише мене.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Співчуваю Вам.
Але, якщо я правильно зрозуміла, Ви ж самі і розбестили свого аб'юзера, бо 10 разів йшли від нього і верталися до нього. Для чого? І зрозуміло, чому він в останній раз вкрав сина, бо повністю знахабнів від безпокараності. Ви тоді писали заяву а поліцію про крадіжку дитини? Саме заяву, яку було зареєстровано і копія якої є у Вас на руках з реєстраційним номером? Не просто поговорити, а залишати зареєстровані офіційні заяви з вхідними номером.
Отже, насамперед, Вам потрібно збирати документально підтверджені факти всіх його аб'юзивних дій. Тобто, не просто звертатися в поліцію, а вимагати складання актів і мати на руках копії цих актів про насилля над Вами та дітьми, збирати свідчення свідків, які бачили як він над Вами знущається, від соціальних служб, так само, вимагати, офіційно складені протоколи обстежень умов
проживання з чоловіком, психологічної
діагностики дітей, робити та зберігати
ВСІ його смс з погрозами (робити
скріншоти переписок з ним) тощо. Для
того, щоб Ви мали можливість подати на
нього в суд і на аліменти, як це він вже
робив з Вами. Тільки довести справу до
кінця.
Окрім того, у Вашому смт діють такі ж закони, як і по всій Україні. Просто Ви не знаєте цих законів і не знаєте своїх прав.Тому Вами можна керувати і маніпулювати абсолютно всім.
Вивчіть закони і свої права! Зверніться до гарного юриста з сімейних справ.
І почніть працювати з психологом, щоб вийти нарешті із ролі "жертви", в якій Ви перебуваєте з дитинства.
Відредаговано автором 22-06-2024 07:49:15
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
7 років жила з чоловіком, є дітей,розійшлись через постійні скандали, постійне приниження,завжди у всіх проблемах винив мене, останній скандал закінчився тим що він побив мене
Після цього можна очікувати, що це КРАЙ і ОСТАТОЧНЕ рішення? Хотілося б у це вірити.
цитата:
пройшов місяць і він проситься миритися
Нічого дивного, це його напрацьована тактика. Бо він неодноразово (11 разів!!!) переконувався, що вона працює:
цитата:
А дітей я мушу йому давати тому що ми за 7 років уже 11 раз розійшлись
Одне з одним НЕ пов'язане від слова взагалі. Нічого Ви НЕ мусите. А те, що повертались до такого мерзотника стільки разів говорить про Вашу психологічну залежність від нього.
цитата:
Говорить що більше такого не повторить
Мабуть і раніше таке чули? Сказати можна різне, тим більше якщо брехун, маніпулятор та газлайтер:
цитата:
нашим говорить що це я до нього дзвоню і прошу назад мене прийняти
цитата:
А ще постійно бере дітей до себе
Ні-ні-ні, Ви ж самі їх йому віддаєте. Не знімайте з себе відповідальність в цьому питанні. І НЕ важливо чому віддаєте. Важливо, що віддаєте! Ніякі виправдання тут не працюють.
цитата:
коли я відповідаю що ти травмуєш дітей своїми вчинками то він мені погрожує що заберуть їх мене і щоб я тихо сиділа
Погрози для таких - звична справа. Чому вірите словам брехуна та маніпулятора?
цитата:
Діти особливо хлопчик після зустрічі з ним говорить матом,злиться,стає агресивним, як мені поводитись з ним?Що мені робити ?
Він вчиться у батька. Це раз. Та батько налаштовує його проти Вас. Два. Ви й самі це добре знаєте.
А що з цим робити? НЕ давати себе ображати. Захищати себе при дітях - щоб вони це бачили. І розуміли, що їхня мати не якась тюхтя та слабачка, а сильна й відважна людина, з якої хочеться брати приклад.
А який приклад зараз вони можуть з Вас брати?
цитата:
Як говорити з дітьми?Як правильно пояснити їм чому ми не живемо з батьком?
Так прямо і пояснити, як є: "Батько проявляє до мене насильство, знущається з мене, ображає - тому я НЕ хочу й НЕ буду з ним жити. Бо це небезпечно. Та й не хочу, щоб Ви бачили весь цей непотріб. Хочу, щоб Ви виросли гарними людьми, які не ображають просто так інших".
цитата:
Тим більш що діти завжди бачили скандали,чули як він говорив зі мною матом,як переконати сина що з мамою не можна так говорити як його батько?
Тільки САМОПОВАГОЮ та ЗАХИСТОМ гідності. На жаль поки що і першого і другого Вам не вистачає.
цитата:
Як мене правильно завершити ці стосунки?
Взяти і ЗАВЕРШИТИ. Величезною крапкою. Твердим рішенням. Відкидаючи всі вагання.
А ДО того пройти ПСИХОТЕРАПІЮ, бо у Вас така складна життєва історія:
цитата:
Я виховувалась без батька,тому що він взловживав спиртними напоями і бив маму, мама пішла від нього,а мама виховувала мене строго,і ремінцем не раз била,і прутом
Це головна причина Вашої психологічної залежності від чоловіка. Яку обов'язково треба пропрацювати разом зі спеціалістом.
цитата:
минулого разу він забрав у мене хлопчика,не дозволяв мені його бачити,подав мене на еліменти
Покарання "неслухняної" та дресування. Виявилось ефективним.
цитата:
сказав що якщо хочеш бачити сина то вертайся,а ні то я поїду з ним далеко і ти його не побачиш
Звичайний шантаж. Бо на такого завжди можна подати в розшук.
цитата:
а у нашому смт свої закони,я і в соц службу зверталась,і у міліцію, і в опікунську раду,але усі сказали що вони не можуть сина у нього забрати,а треба лише через суд
Тож треба було через суд. Що завадило це зробити? Можна було через соцслужбу довести, що він травмує дітей психологічно. Обов'язково треба писати письмові заяви та реєструвати їх під номером.
цитата:
Тому я від безпоради повернулась до нього,але відносини ще сильніше погіршились,і у всіх проблемах він венив лише мене
Звісно, що погіршились - так і повинно було статись, бо Ви йому своїм поверненням подали знак: "я слабка й залежна, я боюся тебе і підкоряюся, я - твоя жертва". Хіба не так?