Знайшов щоденник дівчини
Я знайшов щоденник дівчини, який вона нещодавно почала вести і я дуже стурбований.
Вона мені його не показувала, але вона думаю і не взнає що я прочитав його сторінку. Це погано втручатися в чужий простір, але це дало мені зрозуміти що їй терміново потрібна робота з психологом.
Між іншим ось текст: " 18.06.24
Може це й погана ідея, але я вирішила завести свій щоденник.
Моє життя не таке цікаве як у деяких, але я починаю вести його, щоб, можливо, мої думки знайшли собі місце.
До речі я думала над своїм наступним манікюром. Було б прикольно зробити якусь чорні пазурі. [Малюнок руки]
Не знаю чому, але я завжди за все переживаю. Навіть зараз я вагалася щоб намалювати щось. Мені не подобається що я постійно собі все забороняю, вважаю що я не важлива і що всім заважаю.
Не думаю що хтось захоче вислуховувати це. Тому пишу сюди. Насправді я думаю що це все безглуздя і мені дійсно було важко віддавати цей блокнот на це.
Але мені немає що робити.
І ще
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
І ще [моє ім'я] принесе мені цукерочки :3
І іноді я відчуваю себе спустошено тим більш після того як мене не прийняла на медіа [така професія в інституті на якій вона хотіла податися. Але там була неймовірна висока конкуренція буквально прийняли 40 із 140]. Стільки часу втрачаю але в мене дуже багато різних думок [Величезний червоний прапорець. В плані, потрібна термінова допомога психолога як на мене]
Іноді я думаю що в мені зовсім нічого немає. [Знайоме почуття в 16 років]
Я не вмію толком нічого робити. Не вчусь зараз бо не поступила не виділяюсь [ох. 16 років це якраз тоді, коли ти дуже хочеш виділитися наче головний герой. Дуже знайомо] не вмію спілкуватись хіба що сама з собою [другий червоний прапорець] не вчусь бо немає мотивації [Я їй казав що їй краще виробити в собі дисципліну але для неї це неймовірно важко. В плані, вона каже що вже пробувала виробити в собі дисципліну і дуже швидко перегорає. І наприклад те як воно прокатить зі мною не прокатить з нею. Тобто я був вихований в пострадянській сім'ї де мене виховали в суворості. Але моя дівчина не виросла в такій атмосфері вона виросла в атмосфері де у неї було все. Коли вона жива в Україні єгипетську дуже багато заробляв і буквально вона ні в чому собі не відмовляла. А зараз ми переїхали в іншу країну і живемо на виплати держави на які звісно ж не вийде багато купити] немає друзів не заробляю [ох уж ці 16 років коли хочеться заробляти всі гроші світу Я не кажу що це погано хоть би заробляти 16 але деякі люди і в 20 не знають ким вони будуть тому я не думаю що їй варто за це зараз переживати. Але я прекрасно знаю що якщо яйце скажу це буде звучати для неї зовсім не так як вона хоче це почути] не знімаю в YouTube чи tiktok [культ буття ютубером чи тіктокером був і у мене в 16. Я так само його просто переріс у 17-18] та перегораю до всього що люблю [третій величезний червоний прапорець] . це жахливо"
Якось так. Читаючи ці рядки Я часто згадував себе у свої 16 і те як все це було просто в моїх думках. Я нікуди це не писав чи ні перед ким не виговарювався я це просто переріс і був суворим до себе. І мені з цим добре живеться але я прекрасно розумію що цей підхід не підійде до неї адже вона не була вихована в суворості, а навпаки в атмосфері що вона наче принцеса і отримає все що захоче. У щоденнику було часто згадування мене і всього що я для неї роблю але я просто залишив одне для пояснення ситуації. В цілому вона не один раз мені казала що я роблю великий вклад у її життя і якби в мене у неї не стало то то це було б для неї так наче від неї відірвали другу половину. Це звісно приємно чути але до того моменту поки ти не розумієш що людині терміново потрібна допомога. Хочу спитати у вас психологів які ви можете дати мені поради що мені варто повідомити її майбутньому психологу якого я їй буду шукати і в цілому поділіться будь ласка своїм баченням на цю всю ситуацію і що можна зробити крім того що записати її до психолога можливо на регулярну терапію. Незважаючи на моє виховання Я цілком і повністю лояльний до того щоб ходити до психолога чи ще щось таке. Мені найголовніше бути в стосунках не з дівчиною яка від мене залежить а з дівчиною у якої здоровий психоемоційний стан тож я хотів би почути всі можливі ваші думки які виникли при прочитанні цього тексту і її сторінки з щоденника. Ну і паралельно Я ще можливо себе трошки цькую за те що не знайшов час зайнятися цією темою раніше бо вона і раніше казала що їй інколи погано вона відчуває себе спустошеною і так далі. Я їй казав що давай я от тобі от прям зараз куплю психолога буквально один прийом хочаб але це завжди на цьому і зупинялися бо вона сказала що не бачить зараз в цьому необхідності І що взагалі їй важко дається спілкування з новими людьми або ж вона їх буквально боїться. Але після цієї сторінки в її щоденнику єдиної і самої першої Я все ще збираюсь вірніше маю намір купити їй консультації у психолога стільки скільки їй буде треба. Важливим моментом є в цілому почути різні професійні думки з приводу всього цього І знову ж таки можливо якісь поради буду радий вислухати всі можливі думки
Доповнення від автора
Поправочка: *коли вона була в Україні її батько багато заробляв*

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Величезний червоний прапорець. В плані, потрібна термінова допомога психолога як на мене
Поясніть, будь ласка, чому Ви так вирішили?
цитата:
вона сказала що не бачить зараз в цьому необхідності І що взагалі їй важко дається спілкування з новими людьми або ж вона їх буквально боїться.
Якщо людина сама не бачить необхідності в роботі з психологом, то навряд чи психолог їй допоможе, навіть якщо Ви заплатите за сесію чи кілька. До речі, Ви не зможете повести свою дівчину до психолога без згоди її батьків. Оскільки Ваша дівчина неповнолітня, відповідальність за неї несуть її батьки, і за законом консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу. Інакше ніяк.
психолог онлайн
До речі, Ви не мали ніякого морального права без згоди дівчини виставляти в інтернеті її щоденник. Довіряти в 16 років свої думки щоденнику, а не психологу - це цілком нормально. Якби в цьому щоденнику було щось страшне, наприклад, суіцидальні думки, то інша справа. А так, людина мислить, людина розвивається - це все цілком природно.