Як з цим впоратися
Здрастуйте, сподіваюся розповім коротко і зрозуміло.
1. У мене є друзі в інтернеті, і в деяких моментах коли хтось із друзів говорить більш мило з друг другом, у мене з'являється дике бажання в голові - Поговоріть зі мною так само... Зверніть увагу на мене ще, будь ласка - І я готова в такі моменти просто ігнорувати їх, не знаю, як із цим впоратися.
2. Я після втрати подруги дитинства стала більш замкнутою в плані спілкування та шукання друзів.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго дня! Чи пробували Ви поговорити про те, що Вас турбує з батьками? Справа в тому, що поки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і по закону консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу.
психолог онлайн
Ігнорування тут виступає захисною реакцією, щоб не було боляче.
А боляче від того, що Вам не вистачає теплоти та близькості, і Ви не бачите можливості їх отримати.
Але те, що Ви не бачите цієї можливості, НЕ означає, що її немає.
Втрата подруги дитинства може сильно вплинути і на емоційний стан, і на стосунки з іншими.
Багато залежить від того, що трапилось, чи то стосунки розірвались, чи подруга втратила життя.
Різні сторони ситуації можуть викликати різні проблеми.
Чи є у вашому житті людина, якій Ви готові відверто розповісти про свої почуття?
Чи намагались Ви з кимось поговорити про свій стан?