Як втекти від матері та жити самостійно
Вітаю.
Я з моєю матір'ю ненавидимо один одного, в дитинстві вона мене била до втрати свідомості а зараз ледве не б'ємо один одного. Є багато причин по яким я її ненавиджу і не хочу з нею жити (найгірше це те що вона жила з чоловіком який гвалтував мене в дитинстві і домагався, а їй було чхати). Зараз я просто стомився і хочу втекти, але живучи на данний момент в Німеччині, це набагато важче. Я працюю та навчаюсь, тож цілком самостійний. Чи можливо якось звернутись до якихось органів в Німеччині, які нададуть мені прихисток але не будуть судитись з моєю матір'ю? Бо якщо будуть, вмру від провини. Не впевнений чи підходить це питання для психологів, але буду вдячний за відповідь
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Вам краще дізнатись юридичні аспекти саме Німеччини.
Але, особисто я думаю, що до 18 років навряд чи можливо відділитись без згадування проблем з мамою.
Хоча, можливо це може бути навчання в іншому населеному пункті.
Знаю, що в Україні до 18 років дітей батьків притягають до відповідальності в разі поганого ставлення до дітей, для цього існує система служб у справах дітей.
Можливо, в вашому навчальному закладі підкажуть, як працює система в Німеччини. Можна сказати, що це "для друга.
Якщо не вийде відокремитись територіально, важливо зробити все можливе, щоб якомога менше перетинатися з мамою, наприклад, за рахунок графіку роботи і навчання.
психолог онлайн
Здравствуйте!
От какой вины Вы умрете? Из-за чего? Что мать не выполняет свой родительский долг как следует? Что издевается морально и физически? Службы опеки в данном случае подают в суд и лишают такую мать родительских прав. Такие правила действуют в Украине (и я сам несколько лет назад принимал участие в подобных судах как психолог). Вряд ли в Германии они другие - но Вы можете обратиться в немецкую Службу и все там разузнать.