Про оцінювання людей
Яким чином можна подолати у людини інтерес до людей конкретного типу (образу, фігури, зовнішності) , якщо ця людина одружена/заміжня? Чи можливо досягти того, що інші люди протилежної статті стануть не цікаві, навіть якщо будуть виглядати на твій смак привабливими? Щоб просто всі люди (особливо ті, чий типаж тобі подобається) стали не цікаві як стовп чи забор? Що потрібно для цього? Навіть якщо це норма, чи можна від цього позбавитися?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
КрихіткаЯ, доброго часу доби!
цитата:
Яким чином можна подолати у людини інтерес до людей конкретного типу
Про яку людину іде мова - це Ви про себе запитуєте чи про когось іншого?
цитата:
Чи можливо досягти того, що інші люди протилежної статті стануть не цікаві, навіть якщо будуть виглядати на твій смак привабливими?
"Цікаві" - це як? Про що саме іде мова? Які думки, емоції, стани та реакції тіла виникають, коли є цікавість? - але це питання саме до людини, з якою це відбувається. Якщо Ваше питання не про себе, а про когось, або загальне - то в ньому немає сенсу.
Доповнення від автора
Це питання про мене. Я заміжня. В мене є типаж чоловіків, які мені подобаються (фігура, колір волосся, вік і т.д). Коли йду по вулиці, то погляд виципляє такий типаж серед інших чоловіків. Бо такий типаж є на мій смак. Як подолати інтерес до інших чоловіків, крім свого?
психолог онлайн
цитата:
Як подолати інтерес до інших чоловіків, крім свого?
Інтерес - це про що?
Бо це нормально, коли подобаються люди якогось типажу. Але, я розумію, що йдеться про якусь реакцію, яка заважає жити. Опишіть детальніше цю реакцію - що з Вами відбувається?
От Ви побачили на вулиці чоловіка, типаж якого Вам подобається - що далі відбувається з Вами? Як практично це Вам заважає?
Відредаговано автором 28-06-2024 14:59:36
Доповнення від автора
Я просто фіксую на ньому (такому хлопцю/чоловіку) увагу, а моєму чоловіку це не подобається, він ревнує.
Це як естетичний об'єкт. Який візуально мені подобається. Чи можливо якось це подолати? Щоб просто не звертати увагу на людей. Маю на увазі, щоб було байдуже на них. Просто дати собі установку чи якісь є техніки?
психолог онлайн
цитата:
Чи можливо якось це подолати? Щоб просто не звертати увагу на людей. Маю на увазі, щоб було байдуже на них.
Байдуже - навряд. А от навчитися не фокусувати увагу не фантазії - так. Бо по суті, Ви фокусуєте увагу на неіснуючому суб'єкті, суто на картинці, тобто фантазуєте.
цитата:
Я просто фіксую на ньому (такому хлопцю/чоловіку) увагу
Що є в них, чого немає у Вашого чоловіка? Питання про візуальне сприйняття, в чому ваш чоловік, на Вашу думку не досконалий?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
цитата:
Як подолати інтерес до інших чоловіків, крім свого?
Стратегічна мета - подолати інтерес... щоби Ваш чоловік не нервував, дивлячись на Вашу реакцію. Щоби Ви відчували себе спокійно. Я правильно розумію Ваш запит?
Аби його вирішити, варто дослідити усі чинники і мотиви Вашої цікавості(!) В тому числі несвідомі(!)
Там буде йтися про мрії, які, можливо, не здійснились.
Про образ першої закоханості.
Про батька.
Про "покарання" чоловіка за те, що він "не такий".
Про бажання викликати в нього ревність...
Умисно ставлю три крапки, адже перелік вірогідних причин не завершений.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367656 для Наталия Павловна
Мій чоловік вже не виглядає як типаж, який мені подобається. Такий естетичний образ був у мене й до весілля. Звісно, я розумію, що зовнішність це далеко не все у стосунках, тому й обрала свого партнера. Але естетичний смак не змінився, тому це викликає ревнощі у чоловіка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367659 для Володимир Анатолійович
Так, ви правильно розумієте мій запит. Такий естетичний образ мені завжди подобався й мій партнер теж схожий був роки назад на нього. Але зараз це не так. Щодо причин, то якоїсь конкретної не бачу, крім естетики, свідомого фізичного потягу до цих хлопці/ чоловіків не відчуваю, просто зовнішність подобається. Чи є якась можливість виробити в себе відсутність чіткого інтересу до конкретних людей, щоб залишився просто інтерес до всіх однаковий (не значний)
психолог онлайн
цитата:
Чи є якась можливість виробити в себе відсутність чіткого інтересу до конкретних людей, щоб залишився просто інтерес до всіх однаковий (не значний)
З цього випливає (в усякому разі мені так здалося), що Ваш інтерес персоніфікований. Тобто спрямований не до загалом чоловіків одного зовнішнього типажу, а окремих особистостей. Уточніть, будь ласка, це так?
цитата:
Чи є якась можливість виробити в себе відсутність чіткого інтересу до конкретних людей
Впевнений, що можливо(!) Якщо простими словами, то Вам не їх треба робити/вважати привабливими у своїй уяві, а розібратись з реальністю - чого взаємини з чоловіком не розвиваються настільки, щоби вони задовольняли Вас всебічно.
Я ж розумію, що справа не в звичайній вуличній цікавості на чиюсь зовнішність. Типу, ну подивлись і байдуже, пішли собі спокійно далі. Якби так було, не постали б проблеми між Вами і чоловіком...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367676 для Володимир Анатолійович
Не можу сказати, що інтерес персоніфікований точно, оскільки я звертаю увагу на певний типаж, наприклад, темноволосий, молодий, спортивної статури з привабливими для мене рисам. Обличчя. Оскільки таких хлопців/чоловіків є не мало в Україні, то їх можна часто зустріти на вулиці чи в закладі. Такий інтерес був протягом всього шлюбу, навіть як стосунки були супер хорошими. А тепер це викликає в чоловіка ревність і я б хотіла це подолати. Чи є така можливість?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367676 для Володимир Анатолійович
В тому то й справа, що я просто подивлюсь й забуду, але подивлюсь обов'язково... Якщо людина не мого типажу, то я на неї й не зверну увагу. В цьому й камінь зіткнення, що привабливий тип приверне увагу. А чоловік ревнує. Хотілося б на всіх не звертати увагу.
психолог онлайн
цитата:
В тому то й справа, що я просто подивлюсь й забуду, але подивлюсь обов'язково...
Запитайте себе і, не поспішаючи з рішенням, дайте відповідь - яка сила змушує ОБОВ'ЯЗКОВО звернути увагу? Їх же таких чимало на вулицях, як Ви кажете.
цитата:
але подивлюсь обов'язково...
Вище зазначали, що задовільняєте таким чином естетичну потребу. Але, виходить, що вона у Вас ненаситна.
Ось тут
цитата:
Такий естетичний образ мені завжди подобався й мій партнер теж схожий був роки назад на нього. Але зараз це не так.
є щось, за що Варто зачепитись, аби вийти на усвідомлення схованих мотивів Вашої поведінки. Варто розбиратись і шукати, тому що механістичними вольовими зусиллями в цьому разі не зарадиш.
До речі, має значення і вразливість чоловіка. Наслідків ніяких нема, а він болісно реагує.
психолог онлайн
Вітаю.
"Такий інтерес був протягом всього шлюбу, навіть як стосунки були супер хорошими. А тепер це викликає в чоловіка ревність "
А раніше чоловік не ревнував? Що, на Вашу думку, змінилося в Ваших " поглядах" на інших чоловіків зараз, що це стало викликати ревнощі?
Може , відповідь така:
"Мій чоловік вже не виглядає як типаж, який мені подобається.", тому Ви й "фіксуюєте увагу" на привабливих для Вас чоловіках.
Це зовсім не про естетичне задоволення, це про те,що в Ваших стосунках з чоловіком не все гаразд.
"Як подолати інтерес до інших чоловіків, крім свого?" Усвідомити, що Ваш- найкращій. Знайти 10 причин, чому Ви обрали саме цього чоловіка.
Раджу звернутися до психолога, бо : "Просто дати собі установку чи якісь є техніки?" звучить якось по дитячі.