Звинувачення знайомой
Доброго дня! Якось пішла в ліс, по дорозі мені запропонували підвезти чоловік ніби пристойний, нормальний [боюсь незнайомців]. Лише показала дорогу в ліс і місце де є гриби.
У вечері він написав мені в соцмережі про гриби, подякував за пораду.
Його дружина прочитала переписку, і звинувачує мене що я гуляю з її чоловіком. На всі її притензії я відповіла що нічого не було і не може бути.
Як вчинити щоб не було у мене проблем. Допоможіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
ДОброго часу доби!
цитата:
Як вчинити щоб не було у мене проблем
А які можуть бути проблеми?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Як вчинити щоб не було у мене проблем.
Спитайте спочатку себе , навіщо дали свій номер телефону?
Доповнення від автора
Номер я не давала, він знайшов у соцмережі.
Я ж незнаю, що в них за стосунки..
Не хочу собі неприємностей та в їх родині
психолог онлайн
цитата:
Не хочу собі неприємностей та в їх родині
так а які саме неприємності у Вас можуть бути?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ви ризикували, коли сіли в машину до незнайомої людини.
Це тільки в казках "черти ходят с рогами, а дураки с бубенцами".
У житті злочинці часто мають нормальний вигляд.
Перед дружиною незнайомця виправдовуватися необов'язково, якщо у Вас немає бажання продовжувати знайомство.
Стосунки в чужій сім'ї - це не Ваша проблема, чому Ви переживаєте через це?
Доповнення від автора
Я пояснила ситуацію, як все було.
Бо вона думає що я загравала до її чоловіка, але в мене є свій навіщо мені інший. Я все це і пояснила, бо вона обізнала мене гулящою.
Незнаю що вона може надумати та придумати, не хочу наслідків для себе.
Та й ще це моя колишня колега.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Номер я не давала, він знайшов у соцмережі.
Не знаючи ані ім'я, ані прізвища? Як таке можливо?
цитата:
Та й ще це моя колишня колега.
Ось зрештою щось починає вимальовуватись...
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Ви десь сподобались цьому чоловікові і його дружина всю агресію розміщає вам. Але ж ви не відповідальні за її почуття, єдине, що ви можете в цій історії - залишатись собою і з своєю правдою, навіть якщо вам не вірять.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Щоб не загострювати ситуацію, напишіть лист дружині нового знайомого.
Напишіть. що Ви про неї гарної думки, що вона гідна захоплення.
І Ви впевнені, що таку жінку, як вона, її чоловік ніколи ні на кого не змінить.
Доповнення від автора
Я написала що вона кохана дружина та в них чудова сім'я, ще раз перепросила за випадкову зустріч з її чоловіком.
психолог онлайн
Ви все правильно написали. Це має заспокоїти жінку.
Але з огляду на її характер, вона заспокоїться, але не одразу.
Просто треба проявити терпіння.