Боюсь, що я можу виявитися педофілкою чи мати схильність до цього
Доброго дня, мене звуть Вікторія, мені скоро 18 років, і в мене діагнозоване запущене ОКР і тривожний розлад. Постійно страждаю від нав'язливих думок, фобій, тривоги. Зараз у мене страх, що що якщо я педофілка. Він з'явився не просто так. Мій мозок чомусь акцентується на паху маленьких дітей, коли я їх бачу в одязі чи підгузках. При цьому це не викликає у мене збудження, навіть якщо я побачу статеві органи дитини, то мене це ніяк не збуджує, але коли дитина одягнена, то у мене ніби інтерес подивитися, як виглядають її статеві органи, хочеться їх розглядати, я можу почати уявляти цю дитину голою, особливо таке до дівчаток.Я не знаю чи це нав'язливе і навіщо я це роблю, якщо мене це не збуджує. Сексуального потягу до дітей я ніколи не відчувала, фантазій не мала жодних таких на цю тему. Я цей інтерес пов'язую з тим, що мені в дитинстві було дуже цікаво розглянути свої статеві органи і я раз у 5 років спробувала розглянути їх, але це побачила мама і насварила на мене.Після цього я взагалі не лізла до своїх статевих органів і тільки в 12 років розглянула все в дзеркалі. Я навіть до 12 років не знала, що там є отвір, якщо чесно. І той інтерес, що я відчувала в дитинстві до своїх геніталій дуже схожий на той, що в мене буває зараз іноді до вигляду геніталій інших дітей. Я ніби задовільнила цей інтерес надто пізно. Але я боюся, що насправді я можу виявитися латентною педофілкою.Ще у мене таке і з зоофілією, але не настільки сильне, пам'ятаю, ще коли молодшою трохи була, начиталася порно історій на тему зоофілії, була в шоці, але у мене був фетиш на приниження і я вважала, що секс із собакою це дуже принизливо і мені тому сподобалося. Потім побачила собаку на вулиці, з великим статевим органом і мені здалося, що я возбудилася. Ще я мала якийсь інтерес розглядати статеві органи тварин, але без збудження. І взагалі я б гидувала, мені було б гидко з тваринами сексом займатися. Але ось іноді згадую про це і відразу з'являються думки чи не зоофілка я.
Мене ці думки дуже лякають, починає трусити і нудити.
Хочу дізнатися думку експертів, чи немає в мене таких парафілій, як педофілія та зоофілія
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія
"Я цей інтерес пов'язую з тим, що мені в дитинстві було дуже цікаво розглянути свої статеві органи і я раз у 5 років спробувала розглянути їх, але це побачила мама і насварила на мене.Після цього я взагалі не лізла до своїх статевих органів і тільки в 12 років розглянула все в дзеркалі. Я навіть до 12 років не знала, що там є отвір, якщо чесно. І той інтерес, що я відчувала в дитинстві до своїх геніталій дуже схожий на той, що в мене буває зараз іноді до вигляду геніталій інших дітей. Я ніби задовільнила цей інтерес надто пізно." - дуже добре, Ви розумієте корені своєї проблеми.
З одного боку звичайний дитячий інтерес до свого тіла, особливо до тієї частини свого тіла, яку зазвичай не прийнято показувати, тому відповідно саме про цю частину тіла - пісю, свою і інших людей, діти мають надзвичайно мало інформації. З іншого боку дуже бурхливий осуд і приниження з боку Вашої мами, яке викликало у Вас відчуття, що любі не те що дії, а навіть думки, пов'язані з темою зони паху, своєї чи у інших людей, а особливо дітей, тому що це пов'язано з Вашою травмою дитинства - цє не що інше, як гидке збочення, про яке навіть і думати страшно. І насправді цей страх сьогодні, пов'язаний зі страхом дитинства: "А яка буде реакція мами, якщо вона дізнається про мої "жахливі" думки?"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367697 для Віталій Вікторович
Я так розумію, я попала в ціль, що вина всьому ця дитяча історія. Це не пов'язано з педофілією? Бо зі статевим потягом до людей мого віку і трішки старших в мене все впорядку, а до дітей такого ніколи не було. Але дуже дивна ситуація
психолог онлайн
Так, хочу похвалити Вас!) Ви дійсно розумничка і дуже мудро аналізуєте себе, свої ситуації і наслідки у вигляді тривожного розладу!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367726 для Віталій Вікторович
Дякую за відповідь:)