Як зрозуміти, хто ти в житті іншої людини?
Добрий вечір!
Спілкуюся з хлопцем вже чотири місяці. Він - військовий, познайомилися на сайті знайомств. Весь цей період можу розділити на дві рівні частини, між якими була наша зустріч. Перших два місяці нашого спілкування я відчувала його велике зацікавлення, він був дуже уважним, говорив мені красиві слова і не міг дочекатися зустрічі.Потім він приїхав у відпустку, ми зустрілися, все було дуже добре. Але його швидко викликали назад і відправили туди, де зі зв'язком було дуже погано. За ці два місяці ми говорили лише два рази. Правда переписувалися регулярно. Наскільки це було можливо. За цей час я побачила зміни в нашому спілкуванні. Слова і переписки вже зовсім не ті, що були раніше. На запитання, чи в нас все добре, відповідає, що все ок, просто дуже не має часу. Для себе я окреслила три можливі причини таких змін: 1. Його причина - інші умови/фізична втома/ нестача часу. 2. Моя версія - просто це наступний етап стосунків, в якому хлопець вже не настільки романтичний, як був до першої зустрічі. Спочатку в нього була якась інтрига чи може азарт. А тепер все йде якось своїм ходом, тому не сильно потрібно старатися. 3. Третя причина - в яку я не хочу вірити. Він мені чогось не каже. І в нас справді щось не так, але я не знаю що. На всі мої запитання чи натяки, мовляв, може тобі зі мною нецікаво чи набридло вже, він говорить, що я вигадую і накручую себе. Але мене дивує те, що ми не говоримо про майбутнє. Я не знаю, хто я є для нього. Можливо чотири місяці - це не так багато, але, на мою думку, і не мало. Я не хочу запитувати прямо, які в нього плани щодо мене, але на моє за питання 'Хто я для тебе?''він відповів 'Моя маленька'. Не хочу його турбувати зайвими запитаннями, бо бачу, в якому важкому емоційному стані він іноді перебуває. Навіть у переписцві відчувається втома і виснаженість. Але мені справді важливо знати, хто я для нього і чи мають ці стосунки хоча б надію на майбутнє. Я швидко прив'язуюсь до людей і мені вже зараз важко думати, що було б якби... Я дуже хочу йому довіряти, але, на жаль, ще не можу, бо не відчуваю впевненості у цих стосунках. Прошу поради, як зрозуміти, чи ти важливий для людини і чи мають ці стосунки майбутнє
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Вітаю,Катя.
"Але мені справді важливо знати, хто я для нього і чи мають ці стосунки хоча б надію на майбутнє"
Мені здалося, що Ви отримали відповідь на питання, хто Ви для хлопця-" Моя маленька'. Але Вас ця відповідь не задовольняє. Що Ви хочете від нього почути? Яка відповідь Вас задовольнить?
Я думаю ,Ви не зовсім розумієте, що зараз відбувається з Вашим хлопцем. Про які плани на майбутнє він може казати, коли сам не знає, а буде в нього те " майбутнє ".
Ви пишете, що бачите " в якому важкому емоційному стані він іноді перебуває", але хочете конкретики. В нього зараз одна мета- вижити, якось впоратися з тим жахіттям, яке навколо нього, а не будувати плани на майбутнє.
Але,можливі й інші причини для зміни його поведінки. Бо, дійсно, "чотири місяці - це не так багато", особливо для відносин по переписці. Ви про нього знаєте лише те,що він сам Вам розповів. Впевнені ,що знаєте про нього достатньо й все це правда?
На мою думку, проблема дійсно в тому,що "Я швидко прив'язуюсь до людей" та на додаток швидко будую казкові замки.
Ви кудись запізнюєтесь? Чому не дати собі можливість насолодитися часом, коли Ви обидва впізнаєте один одного?
Умовна " норма" постійних зустрічей до одруження- не менше року. ЗУСТРІЧЕЙ: проведення часу разом, знайомство з родичами та друзями, відвідування різних заходів та ін.. Тільки так, во взаємодії з іншими , Ви зможете побачити людину справжньою. Все інше- фантазії.
Я б радила Вам звернутися на консультацію до психолога з запитом побудови відносин. До того ж, відносини з військовими мають деякі особливості, які було б варто обговорити з фахівцем.