Що може зі мною бути?
Маю проблеми зі здоров'ям, не можу зрозуміти чи психосоматика чи щось інше. 7 місяців тому втратила маму, дуже сильний стрес. Місяць була на уколах і таблетках. Турбувати ліве вухо, око, коліно. Нервопатолог сказав шийний остреохондроз, Лор сказав, що вухо здорове. Але всеодно напротязі 7 місяців дискомфорт вуха був. Зараз десь з тиждень, вухо болить кожен день, плюс болить ліва скроня, і ліва сторона нижньої щелепи, і ліве коліно. Я взагалі панічна людина, почитала в інтернеті, що може бути пухлина мозку, так як я завжди боялася онкології і мама теж померла від онкології, я себе дуже накрутила. Куди і до якого лікпря краще звернутись?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
"Куди і до якого лікпря краще звернутись?" - Ви задаєте це питання саме психологам, тому що відповідь для Вас очевидна
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Куди і до якого лікпря краще звернутись?
Звертатись до психіатра - задля з'ясування психічного стану, виключення або підтвердження психічного розладу.
Підстави наявні:
цитата:
Я взагалі панічна людина
цитата:
я себе дуже накрутила
і решта психосоматичних проявів.
Потім співпраця з психологом щодо корекції Вашого способу виявлення себе в світі, поводження з емоціями, сформованих поглядів тощо.
Вам обов'язково допомжуть. Потрібно буде пройти певний шлях зцілення і відновлення після стресу внаслідок втрати мами.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Співчуваю вашій втраті! Ваше тіло скоріш за все страждає з цього приводу, ліва сторона - це материнська інська частина. Можливо ви не до кінця дали волю своїм почуттям, не оплакали, не прогорювали? Недарма є християнські традиції і різні ритуальні дати, що сприяють і допомагають пережити смерть близької людини.
Можливо тут ви б розказали як саме ви почуваєте себе душевне, емоційно, можливо тоді і тіло відпустить?
Накручувати себе не варіант, ви вже не справляєтесь з своїми почуттями і тому їх треба розділяти з кимось.
психолог онлайн
Психиатр вначале, а потом к психотерапевту. Скорее всего это правда на нервной почве из-за стресса. Поскольку, как вы говорите, мама умерла от онкологии, то это было не одномоментный стресс, а длительный.
Только обращайте внимание, чтобы это был именно психотерапевт, а не психолог просто
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367712 для Валентина Михайловна
Нажаль, я дізналась про хворобу мами за 1 місяць до її смерті, ми живемо не разом і знаючи мене, вона не казала, таким чином уберігаючи мене.
психолог онлайн
Но даже месяц жить с этой новостью это много и тяжело