«Качає» перед днем народження
У мене сьогодні день народження, мала б відчувати радість, щастя, бо це мій день, але я відчуваю пустоту, розпач.
За тиждень до того на роботі були скажені дні, ще й критичні дні (вони емоційно виснажують мене), неймовірна спека (яку я важко переношу). Я просто тупо тиждень плакала, вчора теж, але вчора була причина. Моя ліпша подруга сказала, що я трачу багато грошей на дрібниці. Суть в тому, що я як рік працюю на більш менш хорошій роботі з хорошою зарплатою, і почала збирати на авто. Це складно , так, але це перший мій досвід збирання. В мене ще потрібно зробити ремонт житла на більш сучасний, але те що є, то ще може побути, це не критично.
І от через що вона мене докоряла, що я пішла навести красу собі, а могла б це все дома зробити, типу зекономити, що я трачу на всяке дурне. Мене вивели ці слова, тому що це звучало від близької людини, і воно звучить як «ти неправильно живеш». Я знаю, що не треба це все сприймати так, слухати інших, але протягом життя мені багато хто казав щось типу того, що «я не правильно живу/роблю і все таке інше».
Для мене не важливі матеріальні цінності! Так, я хочу техніку круту, так, я купила в кредит смарт годинник, який я по тихенько виплачую і мені не доставляє дискомфорт від того. Мені подобається купувати взуття. В мене принцип «живем один раз». Ну дійсно, я можу завтра скласти руки і що? Померти в гарному житлі? Я живу ЕМОЦІЯМИ, ВРАЖЕННЯМИ, я хочу поїхати в Карпати! І нічого страшного, якщо це знову відкладе мою мрію Авто, всьому свій час. В мене настільки вчора був цей приступ сліз, що я казала що хочу померти і те що я бракована, що я якась не така.
Сьогодні зранку також накатувало, але я випила заспокійливе, бо розумію, що не вивезу. Дійсно стало легше, я навіть посміхнулась від виду двох голубів.
Для мене зараз відчуття, як то щось дивне, не зрозуміле, як то не реально все. Ненавиджу це відчуття, воно інколи виникає в мене, я знаю що пройде, але трішки важко.
Я читала, що те що качає перед днем народження, то це цілком нормальне явище, але мені складно, я дійсно емоційна людина, я стараюсь не плакати, але іноді це єдине що мені допомагає.
Просто як пережити цей період? Можливо то вже треба йти до лікаря, щоб виписував заспокійливі? Я втомилась.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
У мене сьогодні день народження
Прийміть мої вітання, Оресто, з нагоди Дня народження!)
Щодо Ваших питань
цитата:
Просто як пережити цей період? Можливо то вже треба йти до лікаря, щоб виписував заспокійливі?
Так Ви вже зробили перший крок - і це не про заспокійливе. Ви звернулись на сайт психологів. Почали спілкування, відкрились. Отже цей шлях потрібно продовжувати(!) Тобто досліджувати свій спосіб сприйняття себе і світу людей, свої установки на життя, віднаходити автентичні моделі побудови реальності і так далі.
Ось візьмемо Ваш підхід
цитата:
«живем один раз»
На що можу відповісти таким чином - ми вмираємо один раз, а живемо кожного дня(!)
І цю вже давно усталену модель
цитата:
Я знаю, що не треба це все сприймати так, слухати інших, але протягом життя мені багато хто казав щось типу того, що «я не правильно живу/роблю і все таке інше».
прийшов час розхитати(!) Бо вона сформувала стан сумнівів в собі, у власному праві діяти не озираючись по сторонах, робити вибір, покладаючись на себе(!)
Уявляю, наскільки Ваша подорож співпраці з психологом буде змістоною і цікавою. Обирайте спеціаліста і звертайтесь індивідуально. Час настав(!)
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ореста, вітаю вас з Днем народженням! Бажаю вам життя у всіх його проявах!
Це дуже вразливий день, бо ми в цей світ приходимо оголеними та вразливим. Наша задача зростити в собі силу, розкрити таланти та принести якусь користь суспільству. Але з іншої сторони ми назавжди залишаємось дітьми, які хочуть вражень, сюрпризів та приємних взаємодій. Ваша розповідь якраз демонструє ці дві частини, ви раціонально підходите до речей і вмієте насолоджуватись моментами.
Слова вашої подруги зачепили вас, бо десь в цьому місці ви невпевнені. Вона вказала на ваші недоліки чи можливо навіть дефіцити, це запустило почуття пустоти, образи, гніву та печалі (але вони значить вже були у вашому внутрішньому світі). Пропоную просто пережити це, так як є, не зводити все до апокаліпсису, нагнітаючи градус знецінення. Ви ще не зростили достатньо самоцінності і відчуття опори, тому прийдеться проживати цю хитку і болючу атаку. Заспокойте і втіште себе, а не посипайте голову попелом! Подаруйте собі те відношення, яке б ви насправді хотіли на відміну від того, що отримали від «подруги».
Вам необхідно балансувати між двома частинами: дорослою і дитячою. Плакати і переосмисляти своє життя - це нормально, навіть природа плаче і в неі є затяжні мокрі сезони. Так очищається ваша душа, я би дозволила на вашому місці оплакати і вивільнитися. Звільніть свою важкість і внутрішнє нагнітання для чогось нового та свіжого. Напишіть список, чого ви досягли за рік або напишіть плани на майбутнє.
Рекомендую також вам індивідуальну психотерапію. Це буде гарним вкладенням в ваш розвиток, самоцінність та в емоційний інтелект. Ви навчитесь свою вразливість переводити в значущість та опору!
психолог онлайн
Оресто, з Днем народження! Нехай збуваються найбажаніші мрії!
А тепер подумаємо про Ваші взаємини з подругою.
А чи Ви впевнені, що вона Вам подруга?
Такий розподіл ролей – один вчитель, який має право повчати, і другий – недостатньо розумний для прийняття власних рішень – я б дружбою не назвала за жодних умов.
Тобто. тут очевидна асиметрія у взаєминах – є старша особа і є молодша особа.
Старша визначає те, що має, з її погляду, робити молодша особа. Молодша особа не може приймати власні рішення і визначати, як жити.
За фактом, ваша подруга грає у цьому дуеті для Вас роль матері. Навіщо їй це треба? Швидше за все, щоб відчути власну значущість. На її думку, вона Вас веде до щастя. І, по-друге, їй подобається влада над Вами.
Спільної поради, як перестати залежати від таких взаємин, не існує, але є цілком дієві методики. Усі ресурси знаходяться у кожному з нас. І Ваше завдання – знайти ці ресурси.
Психолог Вам може допомогти відчути приємні емоції від самої себе, заповнити порожнечу, яку заповнювала подруга, іншими позитивними переживаннями. Приємні емоції походять не тільки від інших людей, емоційну опору можна знайти у собі.
Відредаговано автором 30-06-2024 17:08:15
психолог онлайн
Внешнее благополучие и материальные блага НЕ заполнят и НЕ уберут внутреннюю пустоту, а только подчеркнут и УСИЛЯТ ее.
Не туда копаете по жизни. Если не изменить вектор движения - дальше будет "веселее".
Відредаговано автором 01-07-2024 14:06:43
психолог онлайн
Добрий вечір.
Ви дуже цілеспрямована, але більше довіряєте подрузі, аніж собі. Чому так? З цим варто розбиратись.
Можливо якісь поради і мають сенс, але це завжди має бути ваше рішення.
Це цікавий і глибокий запит для роботи з психологом.
Думаю, вам варто пізнати себе краще, щоб ви розуміли свої справжні цілі і могли до них йти. У вас все вийде!