Щеб трохи і створив дтп
Доброго дня. Сьогодняшний день запам'ятається мені надовго мені недавно виповнилось 18 років. Я собі за власні кошти купив стару жигулі але прав поки нема вони скоро будут десь через 2 місяця. Я їхав з батьком я був за кермом як вмію їздити не скажу щоб добре але більш менш. І я їду і чуть не зробив дтп з автобусом мені досі страшно я був не правий виїхав на його полусу там такий розворот я просто не можу відповісти. Там не було видно розмітки там знаків немає але і розмітку було не видно вона зтерлась, і я повернув не туда я був винен добре що за реакції водія та моєї реакції дтп не було мені тепер страшно сідати за кермо. Це добре що там автобус був пустий а дядько не виліз дати по морді. Це я винен я ніхто другий тепер посварився з татом і за кермо не хочу сідати. Я щоб ви розуміли почав водити ну вчитись в 13 років по полях їздив весь час на його ну зрозуміло що він завжди був з боку. Я їхав з татом мамою та сестрою скорость була не висока 20 км в годину і водія автобуса десь така сама просто б я міг розбити автобус та свою автівку. А коли купив своє авто якщо честно мені здається мене прокляли. Я став не добре водити автомобіль я хоч в це не вірю але с чім це може бути пов'язане як я міг така начудити. Мені очь досі не добре з татом посварився. І реально як тільки купив атомобіль я став хуже себе почувати, став гірше їздити хоча до цього їздив краще. Що мені робити тепер мені так не добре що так сталось може тому що я там їхав за кермом первий раз в житті по тій дорозі. Тепер так на душі я вам не передам словами. Про авто я мріяв з 12 років але те що сталось сьогодні в мене з голови не виходить.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
Співчуваю вашій історії. Ви зараз перебуваєте в шоковому стані. Рекомендую весь день бігати і ходити в душ, запускайте тіло та очищення. Змивайте цей адреналін, можливо навіть протрусіться гарненько. Довго, якісно і вам неодмінно має стати легше.
Ви зіштовхнулись з сильною небезпекою і тепер треба знову відродити безпеку, комфорт. На це потрібен час і турботливе відношення. Ви зараз дуже з’їдаєте себе, але це не кінець світу і відродження можливо. А зараз потрібно відновити свій стан!
Чи можна поговорити з кимось рідним, хто зможе просто послухати і не повчати вас. Вам би просто поділитись своїми почуттями. Можливо знайдіть лінію довіри в інтернеті і використайте цю можливість.
Я співчуваю вам і вірю, що ви впораєтесь з цим!
психолог онлайн
У Вас поставарійний синдром. Це стресовий розлад, психічна травма
Непогано б відвідати лікаря-психотерапевта або психолога.
На якийсь час потрібно припинити керування транспортним засобом, тому що напруженість водія, неминуча у такій ситуації, зменшує швидкість реакції, реакція може бути неадекватною.
Ситуацію слід детально проаналізувати, розібрали усі свої помилки та відчути свою частку вини, зробити висновок.
Я не думаю, що Вас хтось прокляв через покупку старенького авто.
Але, якщо це і так, то прокляття не подіяло, Вищі сили Вас явно оберігають, адже ситуація могла закінчитися набагато гірше.
Щоб заспокоїтись, посидіть хвилин 10-15 перед запаленою свічкою (необов'язково церковною). Вогонь спалює весь негатив.
У машині має бути оберіг – невелика ікона.
Це загальні поради. Більш детально можна обговорити проблему із психологом. Вибирайте відповідь, яка Вам сподобалася та записуйтесь на консультацію, можна онлайн.
Доповнення від автора
Чи можна поговорити з кимось рідним, хто зможе просто послухати і не повчати вас.
Алла володимирівна.
Я не хочу жалітись але я нікому не потрібен. Друзів нема вони були, а як купив авто всі відвирнулись і я знаю чого почали заздрити. Я сам це викладав в мережі. А ле після цього випадка не буду тепер нічого викидивувати поки не навчусь їздити добре. Дівчини не має.
А рідним я не потрібен крім мами. Тато як зірвався тепер оре як не в себе с-ним не можно пообщятись оре як підірваний і це до цієй ситуації як пару днів. Підтртмувати мене ніхто не буде крім вас. І це я собі завжди почав говорити чому я не уїхав за кордон в рідній країні і даже проблеми з батьками а до того не дівчини не друзів. Будьласка допоможіть. Що мені робити зараз ?
Доповнення від автора
Непогано б відвідати лікаря-психотерапевта або психолога. Так а чому це може бути? Яка прична цьому? Коли я їздив з батьком на його автівкі все було більш добре. Це просто жесть що зараз з батьком.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Я вам написала, що вам треба зробити… але ви чомусь обираєте не бути потрібним самому собі. У вас вся цінність життя крутилась навколо автівки і можливо цей казус має вас розвернути до себе. Хто ви? Як ви цінуєте людей і друзів, самого себе? Чекати що інші врятують та наповнять вас - діло хибне, треба самому собі дати те прийняття та турботу. Мрії кудись поїхати - це небажання витримувати ту реальність в якій ви є. І десь там ніби ореол і оазис кращого життя, але його не знаходять, а створюють. Вибачте, що розвіюю ваші ілюзії, але я це роблю для вашого ж розвитку.
Вам треба зараз пережити шок, адреналін і розгубленість. Сильне потрясіння у вас. Робити в вашому випадку - заспокоїтись і війти у врівноважений стан. Попросіть маму записати вас до невролога, психіатра, ці спеціалісти допоможуть пережити цю історію.
психолог онлайн
А що вам незрозуміло? У Вас психічна травма від того, що сталося з Вами на дорозі.
Ну а батько – це окрема історія. Йому потрібно звертатися до психіатра.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Вы уже ранее писали на сайте историю как купили авто, и как не рады своей покупки потому что - осознали что зря его купили... что так и не получили того внимания которого хотели от друзей...
Я вам уже писала - что деньгами или автомобилями дружбу не купить... к сожалению вы этого не слышите...
Живете в своих стереотипах и иллюзиях...
В добавок не умеете ездить ... нет прав... учится надо с мастером в автошколе.
Сначала такой должен быть алгоритм
1. Находите автошколу и там учитесь.
2. Сдаете на права.
3. А только потом пробуете водить машину. И я бы на вашем месте очень хорошо подумала - а ваше ли это вождение машины? Не все могут водить - не все к этому склонны.
Это не игрушки - это судьбы и жизни людей, и ваша жизнь тоже.
4. Ответственность вам нужно нарабатывать за свои решения и поступки.
А не спешить с начало сделать, а потом думать - Зачем я это сделал?
Сначала думаете зачем? а потом делаете. Вот так правильно.
5. Отца можно понять - у него раздражение на ситуацию, и на вас - дайте ему время успокоится.
Доповнення від автора
Чекати що інші врятують та наповнять вас - діло хибне,
Я з вами згоден.
Дякую за поради ви мені допомогли.