Цькування, образа та знущання
Доброго вечора! Познайомилась з хлопцем на його почуття відповіла відмовою. Я думала він забув про мене ні з'явився та почав зізнаватись. Я боялась відмотивити, погрожував. Почались таємні стосунки, почав вимагати більше уваги, щоб я покинула родину. Але він погрожує знищити мене, лишити роботи бо має зв'язки, мою репутацію. Він вимагає щоб я повісилась, вени порізала. Вимагає щоб я покарала себе, а він зруйнує моє недолуге життя, бо я не потріб не людина.
Боюсь втратити родину, чоловіка бо дійсно люблю.
Питання від: ; Вік: 33
Доповнення від автора
Він мене шантажує, і говорить що сам вб'є мене..
Я вже вірю що я тварь, якій не варто жити і хочу померти. Мені одна дорога смерть.
Навіть пила таблетки, щоб отруїтись..
Доповнення від автора
Сьогодні він лаяв та кричав що знищить мене...
Я боюсь, як його заспокоїти незнаю...
У є лише ніч щоб знайти вихід.
Ні в ранці я просто помру.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора.
Ситуація дійсно складна. Переслідування, погрози і намагання довести Вас до самогубства - це вже деліквентна поведінка. Ви думали звернутися до поліції з доказами жорстокої поведінки хлопця, який Вам погрожує?
Стосовно Вашого шлюбу та страху його втратити. Які у Вас з чоловіком стосунки? Чому чоловік не знає, що Вам погрожують? Що найстрашнішого може статися, якщо чоловік дізнається про того хлопця, як він відреагує?
Вихід з ситуації є, і не обов'язково вдаватися до самогубства, щоб його знайти. Але треба залучитися підтримкою психолога та правоохоронних органів, бо Ви не почуваєтеся в безпеці, а отже, не можете тверезо мислити.
Відредаговано автором 01-07-2024 00:09:16
психолог онлайн
А чому б про все це не розповісти чоловікові? Та іншим членам родини.
Це ЙОГО задача - захистити Вас від явного психопата, бо подібна поведінка властива саме психопатам.
До речі, психопати бояться якраз РОЗГОЛОСУ, що про їх руйнівну поведінку взнають оточуючі.
Так що, якщо маєте розум, хоча б трохи, то розкрийте правду ближнім. Стидно-не стидно тут вже не має значення.
Бо на кону Ваше ЖИТТЯ. Психопати та їхній вплив ДУЖЕ небезпечні.