Що робити якщо ти дізнався, що ти незапланована дитина?
Що робити якщо ти дізнався, що ти незапланована дитина? Типу це вже немає ніякого значення, бо я народилась і живу в сім'ї, але все одно якась напруга і тривога. Дякую
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Підберіть момент для душевної розмови, і в спокійній обстановці поділіться з батьками або кимось одним із них своїми почуттями, просто виговоріться, використовуючи "я-вислови". Наприклад, "Коли мені сказали, що я незапланована дитина, я відчула страх, що ви мене не любите...". І потім вислухайте їх відповідь. Але не ставте собі великих очікувань, наприклад, що вони кинуться вам в ноги, розплачуться, будуть просити пробачення до ранку чи пообіцяють купити машину, щоб компенсувати свою "вину". Не перекручуйте і не домислюйте те, що вони скажуть, щоб не катастрофізувати цей факт. Адже насправді 1) "незапланованих" дітей значно більше, ніж про це говорять і 2) це дуже рідко впливає на те, наскільки після народження дитину люблять, поважають і турбуються про неї)))
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Незапланована ким? Насправді, ще задовго навіть до появи на світ Ваших батьків, і їх і Вас уже запланували, тому хтіли вони того чи ні, вони несвідомо виконали цю програму і Ви з'явилися на світ, Вас виростили, а тепер починається Ваше доросле життя і турботу і відповідальність про себе настає час брати Вам. Потурбуйтесь про себе
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю!
Ви питаєте, що вам робити, але не кажете що відчуваєте з цього приводу. Вам треба пережити саме ці почуття.
Пів або майже третина земного шару незаплановані діти, так іноді трапляється, але це не віднімає цінності вас та вашого життя!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ніка, незапланована дитина не означає небажана.
Незапланована вагітність, незважаючи на всілякі досягнення сучасної фармакології, залишається явищем поширеним.
Ми всі знаємо, що ідеальна вагітність починається зі стадії планування. Але, як показує життя, плани малюка на народження можуть не збігатися з планами його батьків. А тому величезна кількість жінок відчуває на собі ефект несподіваних «двох смужок».
.І як показує життя, незаплановані діти нерідко стають безмірно улюбленими.
психолог онлайн
цитата:
але все одно якась напруга і тривога
цитата:
Що робити
Ваши действия будут зависеть от того, что конкретно вас напрягло и напугало.
Возможно, у вас получится самостоятельно разобраться с этим.
Если нет, тогда вам понадобится индивидуальная консультация, чтобы устранить эти чувства-
цитата:
напруга і тривога