Проблема з матір‛ю.
Добридень. Виникла така проблема з матір'ю. Я збираюся після 9-го класу з'їхати від батьків. Будь це в гуртожиток, орендована квартира – не має значення. Головне, щоби з'їхати від них. У нас досить складна ситуація із взаєминами. Мою маму дуже складно переконати, вона постійно наполягатиме на своєму і зовсім не слухати мою думку щодо того, що я хочу. Вона не хоче, щоб я навчалася на творчій спеціальності, на юридичній. Це спеціальності, які мені подобаються, але через заборони вона мені пропонує піти на професії, які мене зовсім не цікавлять. Я не хочу йти туди за власним бажанням та й у принципі просто жити, як вона мені це говорить. Днями вона влаштувала такий скандал зі словами: «Я не поїду нікуди після 9-го класу». І я справді вже не знаю, як саме її переконати і змусити піти на компроміс, адже вона навіть не намагається мене вислухати і зрозуміти, що життя в цьому будинку мене гнітить.
Питання від: ; Вік: 16
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго дня!
Переконати її не вийде від слова ВЗАГАЛІ. Забудьте.
Стійте на своєму, наполягайте, захищайте власні інтереси.
Іншого виходу на цей момент не існує. Як виповниться 18 - їдьте з дому якнайшвидше і зменшуйте контакт з мамою - для САМОзбереження. А потім попрацюйте з психологом особисто, а не за перепискою, з приводу психологічних травм, які Ви ВЖЕ отримали при спілкуванні з мамою (її егоїзм, ігнорування Ваших почуттів, інтересів і особитості в цілому). Бо це буде дуже заважати в подальшому по життю.
психолог онлайн
До вашего совершеннолетия мама несет за вас ответственность.
Поэтому сейчас только она может решить, будете ли вы ехать куда-нибудь после 9 класса или останетесь дома.
Тем более, что и оплачивать вашу поездку (а возможно, и учебу) будет она, а не вы.
Поэтому её
цитата:
переконати і змусити піти на компроміс
у вас точно не получится.
Вы можете только пытаться просить ее о чем-то.
цитата:
вона навіть не намагається мене вислухати і зрозуміти
А вы пытаетесь выслушать и понять ее?
Или только мама обязана это делать?