Подобається заміжня колега
Вітаю, опишу ситуацію: розійшлись з дівчиною, почав заглядатися на заміжню колегу. Спілкуватись і до того, але це було сухо і по суті. Тепер я чомусь захотів "поговорити" і почав відписувати більш повно. Скажу одразу, вона відкрилась з іншого боку. Пошлість і сексуальний підтекст у переписці стали настільки явними, що вже перейшли у розряд флірту. Це бачили і інші колеги, і почали піджартовувати. Вони це робили чисто по приколу, бо самі зустрічались і почали типу як в жарт підбурював нас теж зустрічатися. Цій дівчині це не сподобалося не через ідею, а через настанову "а що люди скажуть"? І це проявляється скрізь. Біда в тому, що коли ми вдвох, то вона про це не думає, але коли ми на людях, то вона не хоче зайвий раз вийти на перекур, щоб "люди не почали говорити про нас". Це таке, я цього просто не розумію, але мене реально вганяє в тупик інше: коли ми самі, і вона ніби випадково приходить на кухню, де я їм, то при спілкуванні починається флірт. Коли я пішов в зал, вона ніби теж ненароком спускається туди, і просить підстрахувати "зафіксувавши їй попу" чи щось тому полібне. Найцікавіше, що вона просить, щоб про це ніхто не дізнався, і розказує про любов до сім'ї. І це доходить до абсурду. Тобто, ситуація: все було добре, флірт весь день, потім ми в залі, там я її мацаю де тільки можна, потім вона каже, що болить нога "повище", і просить масаж, де я так само масажую одне і те саме місце. Я її завожу додому, і в кінці дня, після того, як ми ще раз списуємось, вона видає меседж по типу, у мене час з сім'єю, до завтра, і постить відео в інсту, де вони при свічках тримаються за руки. Типу, я тобі години дві промацував жопу у всіх позах, а тепер ти згадала за сім'ю??? І це не разова подія. Що відбувається? Що їй треба? Секс? То чому прикривається сім'єю?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Типу, я тобі години дві промацував жопу у всіх позах, а тепер ти згадала за сім'ю??? І це не разова подія. Що відбувається? Що їй треба? Секс? То чому прикривається сім'єю?
Цікаво, що Вас стримує поставити всі ці питання дівчині? Натомість замість цього звертаєтесь до психологів, які ані Вас, ані її в очі не бачили?
Ще декілька питань для уточнення.
цитата:
почав заглядатися на заміжню колегу.
Навіщо на заміжню? Може, відчували вже до того ознаки і натяки на якусь інтригу?
цитата:
Тепер я чомусь захотів "поговорити" і почав відписувати більш повно.
Розвійте, будь ласка, туман щодо "я чомусь". Чому?
цитата:
Пошлість і сексуальний підтекст у переписці стали настільки явними, що вже перейшли у розряд флірту.
Цікава послідовність...
А Вас її вульгарність не відлякує?
І останнє. Чим же все-таки подобається заміжня колега?
Відредаговано автором 09-07-2024 09:35:02
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы сами пишите что заинтересовались замужней коллегой,которая вас соблазняет, но вы пишите сюда, что не понимаете что она от вас хочет?!
Доповнення від автора
Вона дуже травматизована особа, тому в лоб ці питання задати не можна. Тим паче, між нами ще нічого не було. Сподобалась, бо була доброю та веселою, і ми сидимо навпроти 8 годин на день. То я посміхнувся, то вона хіхікнула. Так і пішло спілкування.
Пишу сюди, бо цікавить її мотивація. Думав, що у вас були такі кейси. Жінка ніби не проти, але ця награна любов до сім'ї та того, що скажуть люди викликає підозру.
Чи не вийде так, що навіть якщо вона перша ініціює контакт, то потім напише заяву про зґвалтування, щоб відбілити своє їм'я?
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день! Ви питаєте: «Що відбувається?» Спробую описати, спираючись на ваш допис. Ви і ваша колега взаємно фліртуєте на роботі. Ви одинокий чоловік, колега - заміжня жінка. Вона задовільняє якусь свою потребу у флірті з вами, ви - задовільняєте свою потребу. Можливо вона хоче сексу, можливо не хоче. Чого вона хоче насправді можна дізнатись тільки у неї. А чого хочете саме ви?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Вона дуже травматизована особа, тому в лоб ці питання задати не можна.
Це вона Вам зізналася у власній травмованості?
цитата:
Тим паче, між нами ще нічого не було.
А Ви ще той реаліст, зважаючи на
цитата:
я тобі години дві промацував жопу у всіх позах
, зазначаєте, ніби нічого не було.
цитата:
Пишу сюди, бо цікавить її мотивація.
Яка мотивація в привида? Можете дати точну відповідь? От і психологи лише з Ваших слів не можуть. Не виключено, що Вам щось здалося...
цитата:
Такий розвиток подій описаний в деструктивній грі "Динамо". Там є кидання залицяльника трьох ступенів: від простого облому, до вимагання грошей і навіть тюрми. Обирайте, що Вам більше підходить.
психолог онлайн
Поиски ответов на вопросы "а почему другой делает так?" это всегда огромные затраты сил, энергии и эмоций. И это всегда бесполезное занятие. Версии могут быть разные и в голову к другому не залезете ни вы, ни уж тем более мы, которые ее в глаза не видели.
Лучший способ это сосредоточиться на себе и своих переживаниях.
Вам самому как в этой всей ситуации?
Какие чувства, эмоции, когда видите, как двулично ведет себя девушка?
Как вам работать с такой коллегой?
Чего хотите вы в этой ситуации?
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас купа почуттів від симпатії, фрустрації, злості і до розгублення. І ви ігноруючи все це, хочете зрозуміти її. А я чесно кажучи, не розумію вас. Тобто вами можна маніпулювати, гратись і потім ігнорити? І так по колу? Вибачте, якщо про неі, то їй так зручно, приємно і все влаштовує. А вас влаштовує?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы спрашиваете о том,
цитата:
Що відбувається?
И вас
цитата:
цікавить її мотивація
Но если с девушкой все более или менее ясно - она явно хочет флирта (и не более того) и чтобы при этом ее муж ничего не узнал (потому что ее все с ним устраивает), то чего хотите вы и какая мотивация есть у вас непонятно.
А от этого напрямую будут зависеть и ваши действия по отношению к этой девушке.
Відредаговано автором 11-07-2024 11:09:30