Розставання з партнером
Розійшлися з дівчиною, вона хоче пожити для себе
У відносинах з дівчиною 1.5 років.
Для мене це перші настільки довготривалі стосунки, до цього були просто мутки.
У дівчни це другі стосунки починаючи з підліткового віку.
Вона запропонувала розійтися, зі словами: "Я дуже кохаю тебе, у нас були неймовірні стосунки, повні тепла та любові, але я все життя була в стосунках, і зараз відчуваю себе не на своєму місці, не хочу брехати тобі і собі, хочу спробувати пізнати себе і пожити для себе, я знаю, що я можливо пожалкую, і знаю, що роблю тобі дуже боляче, але інакше я не можу."
Я був в психотерапії не довгий період, дівчина в ній достатньо довго.
Як і у всіх було купа планів на життя, думки про майбутнє, одруження і т.д. Всі спогади пов'язані з нею, галерея в наших фото, надруковані фото, речі спільні або пожарунки, все нагадує, друзі спільні навіть. Пахне співзалежністю, але хз
Дуже болісно, не знаю що робити
Дати їй час, уявні 3 місяці, щоб зрозуміти, чи потрібні їй стосунки, чи було це помилкою, чи зрозуміла вона, чого хоче
А з моєю сторони прийняти ситуації і жити для себе, доречі, завжди було важко на самоті, постійно жив з друзями і був серед людей.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Коли ще читав:
цитата:
спіймав себе на думці, що НАДТО продумана та психологічно вибудована фраза, мабуть їй психолог допоміг її сформулювати і тут же читаю підтвердження своїх думок:
цитата:
Я був в психотерапії не довгий період, дівчина в ній достатньо довго
Не дивно, мабуть до того все й шло - до усвідомлення того, що дівчина будувала для себе якісь ШТУЧНІ декорації:
цитата:
Як і у всіх було купа планів на життя, думки про майбутнє, одруження і т.д.
і таким чином брехала і собі, і Вам.
А раз так, то 100% краще зрозуміти це саме ЗАРАЗ, аніж коли вже заміжня та з дитиною.
Для Вас це теж краще. Доки не прив'язалися ще більше. Хоча вже певна прив'язка існує:
цитата:
Всі спогади пов'язані з нею, галерея в наших фото, надруковані фото, речі спільні або пожарунки, все нагадує, друзі спільні навіть. Пахне співзалежністю, але хз
Не тільки пахне, але й виглядає так. Тим більше якщо врахувати:
цитата:
доречі, завжди було важко на самоті, постійно жив з друзями і був серед людей
Це і є про травмованість. Травма покинутості? Наскільки отримували людов від батьків?
цитата:
Дуже болісно, не знаю що робити
Так, бо виявилося, що не готові до ситуації.
цитата:
І не тільки. А щоб і розібратися із собою. Своїми почуттями, залежністю, страхом самотності тощо. І ще:
цитата:
А з моєю сторони прийняти ситуації і жити для себе
100% вірне рішення
Доповнення від автора
Саме так, маю схему покинутості та нестабільності стосунків, дуже болючу для мене
психолог онлайн
Зрозуміло. Тоді це прямий запит на продовження психотерапії. Бо результат ще недосягнений.
психолог онлайн
Как давно вы расстались?
Как долго вы были в психотерапии? Почему перестали ходить?
Разрыв отношений это всегда болезненный процесс и требуется в среднем 1-2 года, чтобы пережить утрату.
Понятно, что не весь этот период вы будете бесконечно страдать, и процесс горевания и отпускания ситуации будет идти, но не стоит ждать чудес, что вам станет достаточно быстро легко и спокойно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368224 для Валентина Михайловна
Я був у психотерапії приблизно рік, але займався раз на місяць, чи два, в силу не стачі фінансів на це. Перестав ходити, бо наче все налагодилося в житті, і я не відчував потреби, але як виявилося під час стресових ситуацій проявляється вксь спектр моїх схем (працював в кпт і схема-терапії)
Про розставання говорили вчора, ще живемо разом, але на днях планую переїхати до близької подруги, хоча в ідеалі жити самому, що ніколи не практикував, але в Києві квартиру зараз знайти важко.
Взагалі, для мене головним питанням є розуміння моєї дівчини, чи дійсно вона хоча назавжди завершити цю історію, чи не буде шкодувати потім, чи дати їй час і очікувати на неї, паралельно займаючись собою
Просто це кохання відчувалося з двох сторін, як щось дійсно важливе і справжнє
Але певно, вона брехала собі і зрозуміла це зараз
психолог онлайн
Первое. Раз или два в месяц это не психотерапия. Это консультативный формат, но не психотерапия. Нужны сессии раз в неделю регулярно.
Второй момент. Жить вместе при расставании это рубить собаке хвост частями. Это больно, тяжело, отнимает огромное количество сил и никак не даст вам возможность начать восстанавливаться. Поэтому надо жить отдельно. С кем-то или самому - уже вам решать.
И третий момент. Пока вы будете ставить на первое место девушку - ее переживания, желания, а не пожалеет ли она и тп, вы будете страдать и не двигаться к исцелению. То, что вы описываете это эмоциональная зависимость. Каким-то образом девушка и ее чувства важнее, чем вы сами.
Поэтому вам нужна регулярная (раз в неделю) психотерапия, чтобы научиться ставить себя на первое место. И пожалеет девушка или нет, станет не важно, когда изменится ваше эмоциональное состояние и мышление. У нее, в конце концов, есть своя психотерапия и она сама разберется.
Пока для вас это звучит наверняка пугающе, потому что кажется, что ваши чувства не изменятся, но это не так. Психотерапия многое меняет
психолог онлайн
Добрый день!
Вы много пишете о девушке и мало о себе...
цитата:
чи дійсно вона хоча
А чего хотите вы?
цитата:
не знаю що робити
Ведь ваши действия будут зависеть от ваших желаний...